Rock Werchter 2024

fredje

Playlistbediener
1 nov 2023
37
10
Zouden er ook shuttle bussen rijden tussen betekom en werchter of alleen van station aarschot?
 

wesvs

Randprogramma
20 mrt 2018
173
187
Toen gister min of meer tegelijkertijd het nieuws kwam over de slechte toestand van de parkings/camping en de dat de combi's uitverkocht waren, was ik toch wat achterdochtig.. Zou dan toch capaciteit zijn beperkt?

Maar nu te lezen dat het om een zeer beperkt aantal plaatsen gaat op camping C, lijkt het goed mee te vallen. Komende 2 weken grotendeels zonnig, dat moet goedkomen!
 

festirock

Support act
1 dec 2015
965
658
Toen gister min of meer tegelijkertijd het nieuws kwam over de slechte toestand van de parkings/camping en de dat de combi's uitverkocht waren, was ik toch wat achterdochtig.. Zou dan toch capaciteit zijn beperkt?

Maar nu te lezen dat het om een zeer beperkt aantal plaatsen gaat op camping C, lijkt het goed mee te vallen. Komende 2 weken grotendeels zonnig, dat moet goedkomen!
Nog niet te snel victorie kraaien. 2 juli weer wat regen.
Met een week droog weer gaan de parkings er nog niet beter bij liggen vrees ik. Op sommige parkings is het nu echt onmogelijk parkeren bvb. Afwachten
 

wesvs

Randprogramma
20 mrt 2018
173
187
inderdaad ook maar gewoon afwachten en voorbereid zijn op alternatief vervoer of verder parkeren.. Deze dagen ook met een schuin oog het GMM forum in de gaten houden. Denk dat GMM stukje zwaarder getroffen is dan de situatie (waarschijnlijk) over 2 weken zal zijn.. We'll see..
 
  • Leuk
Waarderingen: festirock

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.269
1.333
Dit is Archive hun vaste setlists van deze junimaand: https://www.setlist.fm/setlist/archive/2024/moni-lazariston-thessaloniki-greece-7b5796bc.html. Nu, met één uur op Rock Werchter moeten er wel een aantal nummers sneuvelen natuurlijk.

Kan beperkt gehouden worden, als ze bv. Lights (18 minuten) en Daytime Coma (15 minuten) schrappen :). Gold, Enemy en The Crown komen ook boven de 8 minuten uit.

Daytime Coma is wel mijn favoriete nummer van het recentste album, dus hopelijk blijft dit gespaard (kleine kans echter denk ik, al kan met Archive alles).
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: mattman en Joslittel

Islaaa

Gouden Tip
20 jan 2015
304
202
Weet iemand hoe dit werkt?
 

Bijlagen

  • E4717939-E0E3-4ED4-A5CE-3DEBBA911907.png
    E4717939-E0E3-4ED4-A5CE-3DEBBA911907.png
    353,3 KB · Weergaven: 69

festirock

Support act
1 dec 2015
965
658
In de tijd dat ik als 17 jarige naar Werchter ging, dronk ik 2-3 biertjes op een dag en voor de rest water. Verder 3x eten op een dag(meestal pizza, loempia's, broodje met snack of friet). Gaf in die tijd misschien maximaal 40 euro uit op een dag
2 biertjes op een dag als als 17 jarige? Dat lag bij ons wel wat anders toen 😉
 

Pommer

Gouden Tip
21 sep 2023
300
374
Setlist van Tom Morello gister in 013, ziet er qua lijst wel écht vet uit. Ga het denk ik toch een kans geven, ook zonder zang zul je toch wel even helemaal mental kunnen gaan op Bullet In The Head.

 

redle

Randprogramma
15 apr 2019
197
191
Eerste keer werchter, maar wordt wel bang gemaakt met sommige posts die ik hier zie.

Kan ik de foo fighters nog zien, als ik 4 uur van te voren pas naar de main kan?
Nog kans om snow patrol te zien als ik 2 acts eerder al in de barn sta?


Is het echt zo erg ja? Ik ben van lowlands gewend dat je 15 minuten van te voren je nog wel naar binnen kan wurmen voor een goede plek aan de voorkant (headliners daargelaten), maar ik krijg het gevoel dat bij werchter als je bij de vorige act niet binnen bent het al moeilijk gaat worden. Wordt dan wel veel wachten zo
 

swissepfan

Support act
7 dec 2022
895
785
Eerste keer werchter, maar wordt wel bang gemaakt met sommige posts die ik hier zie.

Kan ik de foo fighters nog zien, als ik 4 uur van te voren pas naar de main kan?
Nog kans om snow patrol te zien als ik 2 acts eerder al in de barn sta?


Is het echt zo erg ja? Ik ben van lowlands gewend dat je 15 minuten van te voren je nog wel naar binnen kan wurmen voor een goede plek aan de voorkant (headliners daargelaten), maar ik krijg het gevoel dat bij werchter als je bij de vorige act niet binnen bent het al moeilijk gaat worden. Wordt dan wel veel wachten zo
Dat valt allemaal goed mee. Aan de Main kun je altijd een goed plekje bemachtigen, enkel voor de voorvakken ben je best op tijd.
De situatie in de tenten is wat opgeblazen sinds vorig jaar, maar gaat dit jaar ook beter meevallen gezien het nu volledig open tenten zijn. Maar als deze vol zitten dan gaat de toegang naar binnen toe gestopt worden om overmatig gedrum tegen te gaan (wat ook gewoon fijn zo is). Gaat allemaal heel goed meevallen hoor.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Eerste keer werchter, maar wordt wel bang gemaakt met sommige posts die ik hier zie.

Kan ik de foo fighters nog zien, als ik 4 uur van te voren pas naar de main kan?
Nog kans om snow patrol te zien als ik 2 acts eerder al in de barn sta?


Is het echt zo erg ja? Ik ben van lowlands gewend dat je 15 minuten van te voren je nog wel naar binnen kan wurmen voor een goede plek aan de voorkant (headliners daargelaten), maar ik krijg het gevoel dat bij werchter als je bij de vorige act niet binnen bent het al moeilijk gaat worden. Wordt dan wel veel wachten zo
Ja, ik zou er niet te hard om panikeren. Het is niet dat je een uur op voorhand moet staan kamperen om een act behoorlijk te zien.
 

Thieske

Dagopener
23 feb 2023
616
543
Is er al een indicatie hoe goed die donderdag loopt? Ben wel benieuwd of het die dag echt een stuk rustiger is dan de vrijdag tm zondag en of die bijvoorbeeld nog gaat uitverkopen in 2 weken
 

Bwoite

Randprogramma
8 jun 2022
187
150
Ik denk niet dat die nog gaat uitverkopen. Daar waar er op een normale dag 88.000 bezoekers zijn, zullen dat wellicht enkele duizenden minder zijn. Maar echt 'rustig' zal het wellicht toch niet zijn eens de meesten op het terrein zijn. Al is het maar 80.000 man, dat blijft nog meer dan op gelijk welk ander festival.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Lexie

Playlistbediener
8 feb 2017
15
18
Zijn er ook kluisjes waar je je telefoon kan opladen? Of verstandiger om nog een goede powerbank te kopen

Het weer gaat top worden!
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
1.166
1.365
Zijn er ook kluisjes waar je je telefoon kan opladen? Of verstandiger om nog een goede powerbank te kopen

Het weer gaat top worden!
Je kunt een locker huren met een plug om je telefoon op te laden.

Als je geen locker hebt en zonder stroom valt, kun je normaal gezien ook een powerbank huren.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken