Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Grima is in sneltreinvaart uitgegroeid tot één van mijn favoriete bands.
Ze zijn afkomstig uit Siberië, wat goed te horen is in de atmosferische black metal die ze produceren.
Live heb ik ze nog nooit mogen aanschouwen, wat de boeking des te mooier maakt!
Ik denk dat ik toch lichtjes anders aan het boeken ben dan wat jullie gewoon zijn. Qua kleine namen hou ik over het algemeen van een iets ander genre dan qua grotere namen, zo blijkt
Onze eerste avond wordt er ééntje vol girlpower: Clairo!
Reeds aangekondigd zijn voor vrijdag 28 juni: Slowdive, Beth Gibbons en Clairo, voor zaterdag 29 juni: Sampha en voor zondag 30 juni: Nick Cave & Warren Ellis en Benjamin Clementine
Onze volgende aankondiging heeft dit jaar hun debuutalbum This Could Be Texas uitgebracht. Dit album is tevens een van de beste albums van het jaar so far.
Zelf heb ik ze twee jaar geleden zien openen voor Parquet Courts en toen waren ze al erg sterk. Op het BKS-forum staan ze bij velen op de lijst van ‘must-sees’, en bij mij zeker ook!
Onze King Krule dag wordt versterkt met een andere sterke naam: Mount Kimbie! De twee hebben al eens samen op het podium gestaan, zal dat op From The Lions Mouth weer gebeuren?
Een pareltje op de poster van Best Kept Secret en nu ook op die van Cabin In The Woods: Infinity Song!
Reeds aangekondigd zijn voor vrijdag 28 juni: Slowdive, Beth Gibbons en Clairo, voor zaterdag 29 juni: Sampha en Infinity Song en voor zondag 30 juni: Nick Cave & Warren Ellis en Benjamin Clementine