Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Oei, ja. My bad. Oeps, niet naar gekeken. Ik dacht me te herinneren dat ze in 2022 in een zaal in NL stond, maar dus niet.. En blijkbaar is er ook een AFAS-show gepland. Dus ik ga een nieuwe naam kiezen.
Oei, ja. My bad. Oeps, niet naar gekeken. Ik dacht me te herinneren dat ze in 2022 in een zaal in NL stond, maar dus niet.. En blijkbaar is er ook een AFAS-show gepland. Dus ik ga een nieuwe naam kiezen.
De mooie namen gaan als warme broodjes over de toonbank, net als tickets voor deze Franse mannen. We zijn blij om Slift en hun psychedelische herrie bij ons op het festival te mogen verwelkomen.
Volgende band leverde met hun debuutalbum in januari voorlopig het beste album van het jaar af voor de organisatie en kan bijgevolg dus niet ontbreken op de MadMandraMeeting. Zelf gaan we ze al eens gaan checken op de Rock Werchter vrijdag, maar op ons festival zal het nog talloze keren beter klinken: SPRINTS!