Tips om mee te nemen naar een festival

MeesPos

Randprogramma
9 dec 2023
128
44
Ik ga volgende week naar Rock Werchter en moet (denk ik) nog dingen in huis halen dat handig is om mee te nemen. Ik ga 4 dagen en slaap op de camping. Wat vinden jullie altijd handig om mee te nemen en hebben jullie nog tips?
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.876
3.876
Zoiets als dit zeg maar? :D

 
  • Leuk
Waarderingen: Joszwa

MeesPos

Randprogramma
9 dec 2023
128
44
Zijn er nog bepaalde accessoires dat mensen altijd handig vinden om mee te nemen?
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.264
3.222
Één iets heel simpel dat ik bijna nooit op van die paklijstjes zie staan maar ik altijd neemeen: een paar plastic winkelzakken. Kan altijd handig zijn voor eender wat, vuile schoenen, natte kleren, souvenirs, iets fragiel, voedsel,...

Ik heb in het dagelijkse leven ook permanent een pen op zak. Komt ook op de meest onverwachte momenten te pas.
 

MeesPos

Randprogramma
9 dec 2023
128
44
Wat is handig om mee te nemen op het festival terrein om water in te doen?
 

MarkvD

Gouden Tip
24 apr 2023
460
399
Maar wat doe je daarmee? Hou je die de hele dag in je hand?
Of een waterzak met karabijnhaak die je dan aan je broek kan hangen. Op bijvoorbeeld Pinkpop worden die op het terrein verkocht, maar weet niet of dat bij Werchter ook zo is. Zijn vast ook online of bij de Bever/Decathlon/Hema oid te verkrijgen.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.494
8.161
Of een waterzak met karabijnhaak die je dan aan je broek kan hangen. Op bijvoorbeeld Pinkpop worden die op het terrein verkocht, maar weet niet of dat bij Werchter ook zo is. Zijn vast ook online of bij de Bever/Decathlon/Hema oid te verkrijgen.
In Nederland verkopen ze dit bij Action voor iets van 70 cent geloof ik. Zit ook zo'n haakje aan.
 

JosOlvidados

Playlistbediener
11 jun 2023
21
27
Of een waterzak met karabijnhaak die je dan aan je broek kan hangen. Op bijvoorbeeld Pinkpop worden die op het terrein verkocht, maar weet niet of dat bij Werchter ook zo is. Zijn vast ook online of bij de Bever/Decathlon/Hema oid te verkrijgen.
Die zijn handig inderdaad. Heb zelf vorig jaar zelf een schoudertas gekocht waar een waterflesje in/tussen kan, ben ik erg blij mee, is heel functioneel (wel prijzig): https://eu.topologie.com/en-nl/products/bottle-sacoche
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken