Rock Werchter 2024

redle

Randprogramma
15 apr 2019
178
127
Ja die fles wijn had ie beter van af kunnen blijven. Zonde van zo’n band, spelen alles zó strak, en dan een zanger die het niet helemaal kan bijhouden.

Desondanks vermakelijk optreden, en beter dan verwacht (zeker na die beelden van pinkpop…)
 
  • Leuk
Waarderingen: johanra en Joslittel

kevinr

Randprogramma
16 dec 2019
133
164
Echt een heerlijke festivaldag gehad! Werchter blijft een erg fijn terrein hebben en de sfeer zat er bij alle optredens goed in. Nog 3 te gaan!

Een voorzichtige terugblik op deze mooie dag:
  1. Parkway Drive
  2. Lenny Kravitz
  3. STONE
  4. PJ Harvey
  5. The Gaslight Anthem
Ik was er niet maar had deze gegokt, had enkel dropkicks op 5 gegokt! Ps. Niet gegaan omdat ik letterlijk al de bands buiten Eefje visser live heb gezien
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
1.101
1.239
Ik vond Lenny Kravitz een stomme boeking en ik heb er hier lelijke dingen over geschreven, maar daar moet ik veel van terugnemen, want wat heb ik onverwacht hard genoten van zijn optreden !
Zelfs het eerste uur, waarvan ik nauwelijks nummers kende, zat ik er helemaal in.
Topartiest.

Heel fijne eerste dag gehad, met PJ Harvey toch wel als, verwachte, hoogtepunt.

Top : PJ Harvey, Lenny Kravitz
Goed : The Hives, Eefje De Visser
Leuk omdat we er toch stonden : Stone
Viel een beetje tegen : Parkway Drive

Hopelijk kan de vrijdag mij even positief verrassen als Lenny, want die blijft op papier toch echt een bartriest programma hebben voor mij…
 

jarne

Support act
14 feb 2013
1.033
356
Vandaag alweer top optredens gehad!
1. Parkway Drive (chronos en darker still mogen wel uit de setlist verdwijnen)
2. The Streets
3. Clockworks
4. Slowdive
5. Stone


Wel echt super jammer dat ze aan de slope die middenbeuk gemaakt hebben, zorgt ervoor dat het een pak langer duurt voor een optreden helemaal los komt! En zie ook echt geen enkele reden om dat bij zo’n klein podium te doen, zonde zonde zonde

Zonde links van de main stage vooraan is echt een aanwinst om rustig te staan,
Ook zelf wel fan van de open barn en nieuwe klubC, zorgt wel voor een relaxere sfeer

Zin in morgen!
 

Tinus101

Dagopener
21 nov 2022
634
749
Hier ook een lekkere eerste dag gehad. PJ Harvey was echt prachtig en Lenny was ook lekker en gewoon goed. Die open Barn is vervelend als je achteraan staat. Verder van voor merk ik niet zo verschil.

Dan de top 5:
1. PJ Harvey
2. Lenny Kravitz
3. The Hives
4. Parkway Drive
5. STONE

Ik had hele hoge verwachtingen van Parkway Drive, maar achteraf is het misschien toch wat te hard voor me😅. Show was wel fantastisch en een leuk feest in de pit.

Dan het programma voor morgen:
Frank Carter and the Rattlesnakes - Yard Act – Sleaford Mods – The Rumjacks - Gary Clark jr. – Hot Mulligan – Tom Morello - Declan MckennaSum 41 - Måneskin

Sum 41 gaan we sowieso in het voorvak zien en onze blazen bepalen dan of we bij Maneskin blijven staan. Misschien dat we ook nog the Armed gaan checken ipv tom morello/declan mckenna

Zin in morgen en stiekem ook wel beetje hyped voor Maneskin
 

Warme Gladiator

Playlistbediener
27 sep 2023
35
64
Een heeeerlijke dag gehad, op alle vlakken.

1. Jane’s Addiction.
2. Slowdive
3. The Streets
4. Eefje de Visser
5. Bombay Bicycle club

Jane’s addiction de grote verrassing. Intens staan genieten helemaal vooraan.

Slowdive zoals verwacht een uur lang kippenvel.

The Streets bij toeval binnengelopen en een hele leuke afsluiter. Geweldige sfeer
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.798
4.919
Topdag! Nu 3 wat rustigere dagen persoonlijk. Wel mooi om de eerste dag te kunnen pieken al.
1. PJ Harvey
2. Johnny Marr
3. Lenny Kravitz
4. The Hives
5. Stone
6. Peuk
7. The Gaslight Anthem

Ook min of meer gezien
Black Pumas (buiten de barn wegens kruizen, die er dan blijkbaar niet waren (?)) Klonken wel erg goed
Nathaniel Rateliff paar liedjes van buiten KlubC en Greta paar nummers
Jane´s Addiction, pakte me niet echt dus na 3 nummers doorgegaan
 
  • Leuk
Waarderingen: johanra en Joslittel

kevinr

Randprogramma
16 dec 2019
133
164
Hier ook een lekkere eerste dag gehad. PJ Harvey was echt prachtig en Lenny was ook lekker en gewoon goed. Die open Barn is vervelend als je achteraan staat. Verder van voor merk ik niet zo verschil.

Dan de top 5:
1. PJ Harvey
2. Lenny Kravitz
3. The Hives
4. Parkway Drive
5. STONE

Ik had hele hoge verwachtingen van Parkway Drive, maar achteraf is het misschien toch wat te hard voor me😅. Show was wel fantastisch en een leuk feest in de pit.

Dan het programma voor morgen:
Frank Carter and the Rattlesnakes - Yard Act – Sleaford Mods – The Rumjacks - Gary Clark jr. – Hot Mulligan – Tom Morello - Declan MckennaSum 41 - Måneskin

Sum 41 gaan we sowieso in het voorvak zien en onze blazen bepalen dan of we bij Maneskin blijven staan. Misschien dat we ook nog the Armed gaan checken ipv tom morello/declan mckenna

Zin in morgen en stiekem ook wel beetje hyped voor Maneskin
Zeker Sleaford mods gaan zien, staat bij jou tussen haakjes maar als ik je muziek smaak wat zie dan ga je dat fantastisch vinden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Tinus101

muggenstift

Playlistbediener
25 jun 2018
17
28
Even reflecteren op de 1e dag vanuit m'n tentje op c3.

1. Lenny Krevitz - sterke, muzikale show. Terecht een headliner wat mij betreft. Vond het eerste uur wat traag op gang komen naar het 2e uur was top.
2. Meute - viel me wat tegen, ik miste you & me
3. The Gaslight anthem - best leuk! Redelijk van voor kunnen meepakken
4. Greta van fleet - tja...
4, Parkway drive - ligt het aan mij of is de bas mega hard na het looppad tussen barn en jupiler towers bij de main? Ik trok dit echt niet, en heb oordoppen in. De geluidskwaliteit lijkt stukken beter als je op de witte platen staat.

Nu opmaken voor dag 2! Veel plezier allemaal!
 
Laatst bewerkt:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken