Rock Werchter 2024

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
1.106
1.258
Waarschijnlijk wordt het vandaag Loverman - Sprints - Sleaford Mods - Gary Clark Jr. - Glints - Tom Morello - dEUS - Sum41 - Måneskin.

Enkel Måneskin is must-see vandaag, al hoop ik ook bij dEUS binnen te geraken en ben ik wel benieuwd naar Glints. Rest echt tijdvulling, maar ik hoop me te laten verrassen…
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Dietera.

Playlistbediener
3 jun 2017
14
11
Hoe vlot het met de herbruikbare bekers? Qua omruilen en waarborgcoins terugkrijgen.
Alles vlot? Geen echte lange wachtrijen?
 

Lexie

Playlistbediener
8 feb 2017
14
13
Wat een geweldige verbetering zijn die wc's en bar rechtsvooraan in Klub C. Via de tribunes rustig naar voren lopen en dan pintje pakken en pissen.
Heb je dat in The Barn ook?
 
  • Leuk
Waarderingen: Warme Gladiator

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
393
380
Ik zie veel mensen hier echt heel positief over Parkway Drive en sommigen die hen al een (sub-)headline spot zien inpakken in de nabije toekomst.

Ik vond het op de stream een prima show dat bijdroeg tot de muziek, maar weet niet of zulke muziek “passend” is voor een (sub-)headliner op RW.

Gohja, mss moet je er echt bijzijn om het te voelen maar ik zou er toch niet super warm van worden 🤭
Ik denk dat de hele wei warm wordt haha.
Nee ik snap je punt. Maar ik vind ze zeker Barn-afsluiter waardig.
Main ook. I.c.m. een andere grote naam moet dat passen.
 

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
393
380
Bij The Beaches al rode kruizen. Knap!

Klinkt ook lekker. Leuke spot voor een frisse dames-groep. Ik betrap me er op dat ik het vaak erg lekkere nummers vind op de radio, maar live stellen ze ook zeker niet teleur. Tof
 
  • Leuk
Waarderingen: Enomis28 en Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.528
11.707
Iemand een idee waarom die dude van Sleaford Mods steeds een flesje water op zijn hoofd zet?

Yard Act was trouwens echt tof. Slotnummer is een knaller.
 
  • Haha
Waarderingen: grimbo76

Gebruikers die dit onderwerp bekijken