Rock Werchter 2024

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
895
1.132
Sleaford Mods leek me 2j geleden op TW Classic beter geweest te zijn dan nu, maar sowieso leuke festivalband in mijn ogen 👍
 

Geert.vG

Playlistbediener
25 jul 2017
19
16
Loverman 5 sterren van Humo, iemand daar geweest? Echt een heel fijn album afgeleverd ook.
Loverman was bijzonder, fascinerend, verwarrend, boeiend, eigenlijk niet zo heel goed te beschrijven. Hij begin vanuit het publiek. En in zijn laatste nummer vetrok hij zo ook weer, maar dan trombone spelend. Tussendoor mooi pianospel, heuse singalongs en nog veel meer. IMG_8974.jpeg
 
  • Winning
  • Leuk
Waarderingen: elo en Enomis28

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
1.107
1.259
Loverman 5 sterren van Humo, iemand daar geweest? Echt een heel fijn album afgeleverd ook.
Die jongen kan wel zingen, maar mocht hij nu tenminste één nummer hebben dat het beluisteren waard is…

Ik hou ook wel van artiesten die zich echt helemaal smijten op het podium, maar dit had echt iets potsierlijks en onverdiends.
 

scheep

Randprogramma
24 feb 2014
215
130
Ook mijn lijst vol hoogtepunten van gisteren:
1. Parkway Drive: hoe kan het ook anders. Ook al waren ze de "vreemde eend" volgens vele. Ik heb enorm genoten van hun optreden
2. Lenny Kravitz: vooral het laatste stuk was magisch
3. The Dropkick Murphys: Altijd geweldig. Ze brengen veel sfeer
4. The Hives
5. Skindred

Ik lees hier af en toe dat metal niet aan de orde is op rock werchter. Ik vind net van wel! En de geschiedenis geeft mij gelijk 🤘
 

Warme Gladiator

Playlistbediener
27 sep 2023
36
75
Hiervoor was het plein ervoor nog veel en veel kleiner dus war mij betreft stukken beter.

Maar het is wel heel breed en kort inderdaad. Gauw druk
Probleem is de choke points vooraan aan de zijkanten. Mensen blijven daar stil staan. En de beveiliging die weinig mensen de trap op laat
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken