Rock Werchter 2024

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.533
11.753
Wat ben ik blij dat ik toch nog naar de Barn ben gegaan. Wat was Tom Morello steen en steen goed. Een hele eer om deze meester live te mogen zijn. Met name het blokje Like a Stone (tranen in de ogen), Ghost of Tom Joad (geniale versie met een nog genialere solo, wat een voorrecht om deze eindelijk live te zien) en dan Killing er achteraan. Episch. Dit gaat niemand meer overtreffen vandaag.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.165
2.399
Wat ben ik blij dat ik toch nog naar de Barn ben gegaan. Wat was Tom Morello steen en steen goed. Een hele eer om deze meester live te mogen zijn. Met name het blokje Like a Stone (tranen in de ogen), Ghost of Tom Joad (geniale versie met een nog genialere solo, wat een voorrecht om deze eindelijk live te zien) en dan Killing er achteraan. Episch. Dit gaat niemand meer overtreffen vandaag.
Ben je nog binnen geraakt?
Heb de indruk dat ze daar schappelijker in zijn.
Vorig jaar was vol is vol en kom na het optreden nog maar eens terug.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.155
8.288
Wat ben ik blij dat ik toch nog naar de Barn ben gegaan. Wat was Tom Morello steen en steen goed. Een hele eer om deze meester live te mogen zijn. Met name het blokje Like a Stone (tranen in de ogen), Ghost of Tom Joad (geniale versie met een nog genialere solo, wat een voorrecht om deze eindelijk live te zien) en dan Killing er achteraan. Episch. Dit gaat niemand meer overtreffen vandaag.

Enig idee hoe dat zo kan verschillen met vorig jaar op Graspop?
Tent versus open air, het gebrek aan keiharde metal het gehele weekend of iets anders?
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.533
11.753
Ben je nog binnen geraakt?
Heb de indruk dat ze daar schappelijker in zijn.
Vorig jaar was vol is vol en kom na het optreden nog maar eens terug.
Ja ging prima. Via ingang tribune een stuk doorlopen dan insteken. Stond ter hoogte vd tweede rij boxen. Uitstekende plek vol feest. Man, nog steeds hyped van die show.
 
  • Leuk
Waarderingen: elo en Joe

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.326
4.539
Wat ben ik blij dat ik toch nog naar de Barn ben gegaan. Wat was Tom Morello steen en steen goed. Een hele eer om deze meester live te mogen zijn. Met name het blokje Like a Stone (tranen in de ogen), Ghost of Tom Joad (geniale versie met een nog genialere solo, wat een voorrecht om deze eindelijk live te zien) en dan Killing er achteraan. Episch. Dit gaat niemand meer overtreffen vandaag.
‘Like a stone’ hakte er bij mij behoorlijk in. Ook vanwege persoonlijke omstandigheden (mijn vrouw als mijn maat doorlopen een medisch traject). Niet droog kunnen houden. Dit optreden was een paar treedjes beter dan vorig jaar op GMM.
 

johanra

Campingartiest
13 sep 2021
84
277
Enig idee hoe dat zo kan verschillen met vorig jaar op Graspop?
Tent versus open air, het gebrek aan keiharde metal het gehele weekend of iets anders?
vond het vorig jaar op Graspop ook al best goed. Op de main staat er natuurlijk een hoop volk die enkel killing in the name kennen en voor de rest ongeïnteresseerd staan te wachten. Nu zat de sfeer er ook bij het solowerk goed in
 

Crielie

Playlistbediener
19 jan 2015
11
4
Klopt het dat EK-wedstrijden (van Nederland) op the Hive worden uitgezonden of heb ik dat verkeerd begrepen?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken