Rock Werchter 2024

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
470
646
Wat ben ik blij dat ik toch nog naar de Barn ben gegaan. Wat was Tom Morello steen en steen goed. Een hele eer om deze meester live te mogen zijn. Met name het blokje Like a Stone (tranen in de ogen), Ghost of Tom Joad (geniale versie met een nog genialere solo, wat een voorrecht om deze eindelijk live te zien) en dan Killing er achteraan. Episch. Dit gaat niemand meer overtreffen vandaag.
Op weg van de busstop bij C3 kunnen meegenieten van Killing in the Name of. Voordeel van de open Barn?!
 
  • On fire
Waarderingen: Joslittel

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
1.109
1.267
Zoveel mensen met een Sum41 t-shirt die ergens anders op het terrein rondlopen, of zich op de meest verschrikkelijk slechte plaatsen hebben gezet voor dat optreden…

Daar kan ik dus niet bij…

Waren ze die t-shirts gratis aan het uitdelen of zo vandaag ?
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.329
4.540
Zoveel mensen met een Sum41 t-shirt die ergens anders op het terrein rondlopen, of zich op de meest verschrikkelijk slechte plaatsen hebben gezet voor dat optreden…

Daar kan ik dus niet bij…

Waren ze die t-shirts gratis aan het uitdelen of zo vandaag ?
Geen idee, weet wel dat sum41 een prima show wegzet. Was zelf wat kritisch op hun positie als sub. Maar toffe show.
 
  • Leuk
Waarderingen: appelschil en Enomis28

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
394
385
Mooie plaats vooral bij Snowpatrol kunnen bemachtigen. Het lijkt stamp en stampvol nu.

The Barn for the winner vandaag.
Al waren the Beaches ook tof!

Maneskin heeft een gevarieerd publiek te plezieren vanavond, ben benieuwd
 
  • Leuk
Waarderingen: johanra en Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.533
11.756
Oké Instant Street dus, thanks mensen. Wat een nummer. Maar überhaupt wat een show van Deus. Sum41 kon ons wat minder overtuigen, lijkt 1 of 2 treetjes te hoog te staan. Dan maar weer de winebar in en zo lekker meezingen buiten met Snow Patrol
 
  • Leuk
Waarderingen: zero en theblackmadness

Gebruikers die dit onderwerp bekijken