Hardrock & Metal Chat

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.788
5.407
447898536_860745272758907_7689456216557562711_n.jpg
Weet iemand toevallig al iets meer over die Special Event?
Mocht iemand iets horen, dan zou een tag zeer welkom zijn! ;)(y)
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.993
8.058
Is toch schitterend dat de aanwas aan goeie nieuwe muziek oneindig lijkt te zijn? Soms heb ik even zo'n realisatiemomentje. Dat alles duurder wordt en het voor kleinere artiesten steeds lastiger overleven is. En hoe blij we mogen zijn dat dat talloze creatieve breinen er niet van weerhoudt om nieuwe creaties met ons te delen. En misschien vraagt het voor de minder bekende artiest juist wel een ongelooflijke liefde en passie voor de muziek om de motivatie te blijven vinden om muziek te maken. En is het misschien juist daarom wel waarom ik mezelf steeds meer en meer aangetrokken voel tot obscuurdere muziek.

Vandaag zijn er weer twee prachtige voorbeelden verschenen. Het zijn twee behoorlijk verschillende nummers en artiesten. Maar mijns inziens allebei zeer de moeite waard om eens te luisteren.



Charlotte Wessels was natuurlijk wel frontvrouw van Delain, al zal dat natuurlijk niet de meest bekende band zijn, maar misschien dat genoeg mensen uit de Benelux (voornamelijk Nederland?) dat wel zullen herkennen in de metalwereld?

Support je 'de kleine / onbekende band' ook met het aanschaffen van hun muziek? :cool:
 

MarcoReusel

Gouden Tip
29 okt 2022
444
780
Tussen al het brute geweld weet Jonas me toch altijd weer emotioneel te raken.
Evergrey niet echt m'n ding al is dit album wel een verbetering.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken