Toch ergens ook wel weer verrassend dat juist Pelagial dan weer zo goed bij je binnenkomt, omdat dat in mijn ogen hun meest 'proggy' album van allemaal is. En typisch zo'n plaat is waar je meermaals naar moet luisteren en je bij elke luisterbeurt weer nieuwe dingen ontdekt. Misschien ben je inmiddels al meer prog dan ik (en jijzelf misschien ook) dacht.Dank voor je uitgebreide reply Jamel!
Toen ik je bericht zag heb ik direct album Pelagial opgezet en ik kan ook direct wel goed begrijpen waarom mensen deze band zo vet vinden, wat een fantastische plaat is dat!
Verder ben ik tijdens het schrijven van deze reactie er drie keer achter gekomen dat dit album alleen op deze show integraal wordt gespeeld, dus kan ik het eigenlijk al niet meer maken om hier geen ticket voor te halen.
Ik ga maar weer rustig verder met inluisteren, maar in principe met The Ocean, Hippotraktor, Psychonaut en Insahn al vier bands waar ik zeker zou gaan kijken
Verder weet ik niet of je je ervan bewust bent, dat met de vier bands die je nu noemt de verdeling over de twee dagen nu 2-2 is. Dus dat wordt een combiticket, Loek.