Best Kept Secret 2024

Probleem is het merk Lidl denk ik ook niet, daar is niks mis mee. Maar ik zou de design gewoon toch even van te voren controleren, het was gewoon afschuwelijk lelijk in het bos. Dat was echt een mismatch
 
  • Leuk
Waarderingen: Matthijs
Probleem is het merk Lidl denk ik ook niet, daar is niks mis mee. Maar ik zou de design gewoon toch even van te voren controleren, het was gewoon afschuwelijk lelijk in het bos. Dat was echt een mismatch
In de laatste Machine-podcast van VPRO ook een wat uitgebreider item over dit soort samenwerkingen. Dit soort coops moeten wel passen bij het festival. Ik vond het qua design inderdaad ook niet zo'n match, al paste wat Lidl bood wel best bij het festival. Ik vond die Robijn-coop een stuk vreemder eigenlijk, maar ook die stoort mij niet. Met een samenwerking met McDonalds, zoals Mojo doet, zou ik wel veel moeite hebben.
 
In de laatste Machine-podcast van VPRO ook een wat uitgebreider item over dit soort samenwerkingen. Dit soort coops moeten wel passen bij het festival. Ik vond het qua design inderdaad ook niet zo'n match, al paste wat Lidl bood wel best bij het festival. Ik vond die Robijn-coop een stuk vreemder eigenlijk, maar ook die stoort mij niet. Met een samenwerking met McDonalds, zoals Mojo doet, zou ik wel veel moeite hebben.
Persoonlijk vind ik dat ook hypocriet om met McDonalds ook moeite te hebben, en met Coca Cola, NY Pizza of Jupiler niet. En om eerlijk te zijn, ik vind een Milkshake of McFlurry best lekker, dus ik zal er mogelijk best gebruik van maken.

Ik heb opzich niet echt problemen met commercie, maar het moet gewoon in het jasje passen. En dat vond ik met de LiDL niet
 
Persoonlijk vind ik dat ook hypocriet om met McDonalds ook moeite te hebben, en met Coca Cola, NY Pizza of Jupiler niet. En om eerlijk te zijn, ik vind een Milkshake of McFlurry best lekker, dus ik zal er mogelijk best gebruik van maken.

Ik heb opzich niet echt problemen met commercie, maar het moet gewoon in het jasje passen. En dat vond ik met de LiDL niet
Met NY Pizza zou ik ook moeite hebben. BKS profileert zich er juist mee dat ze veel werken met kleinere, locale ondernemers, die zoveel mogelijk duurzaam proberen te werken. Daar past zo'n grote multinational niet bij; dat zou echt haaks staan op het verhaal dat BKS zelf al vanaf het begin vertelt.

Lidl vind ik op het randje - en zoals jij ook aangeeft is dat meer het verhaal dat het visueel niet past - maar McDonalds of NY Pizza zou ik echt ongeloofwaardig vinden.
 
Ik denk dat het wel verschil maakt dat McDonald's een van hun standaardproducten aanbiedt, terwijl Lidl iets waar ze positief om bekend staan (kwalitatief goed fruit) gebruiken voor een product speciaal voor het festival. Tenminste zo kwam het op mij over, ik kom bijna nooit in de Lidl en heb hun stand ook niet echt bezocht, dus misschien vergis ik me.
 

Users who are viewing this thread