Graspop Metal Meeting 2025

SweetJesus

Gouden Tip
7 nov 2022
380
553
Electric Callboy like everyone, except you 😀

Many bands, but seeing Volbeat on Nova Rock poster every two year, that’s not normal. And next year they will be probably again on Nova Rock and Graspop as well
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Piebe71

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.494
8.162
Volbeat gaat gewoon naar Werchter jongens, die hebben daar nog wat goed te maken. prima sub voor metallica ook.
Vraag is dan nog 2025 graspop en 2026 werchter of andersom
 

Parfex

Randprogramma
23 feb 2023
162
319
De klassieke namen worden hier altijd wel genoemd en ze zullen er deels ook staan. Toch zijn er de afgelopen jaren ook altijd verrassingen (o.a. Machine Head 2023) en/of vernieuwingen (o.a. BMTH 2024) geweest. Tool valt daar wellicht ergens tussenin. Die namen zijn altijd heel positief onthaald dus ik geloof er ook in dat er enkele uniekere of nieuwe namen op die headlinerspots zullen staan. Wie dat worden, kunnen we alleen maar naar raden en de ene zal verrassender zijn dan de andere. Het gaat uiteraard zeer breed en de meesten zijn hier al genoemd: Aerosmith, Slayer, Faith No More, The Prodigy, Electric Callboy, Rammstein, wie weet QOTSA die in België populairder zijn dan ooit. En zo zijn er nog 10+ bands die in aanmerking komen. We kunnen hier enkel onze beste gokken neerpennen en alle geruchten (zie Slipknot) bijhouden tot we ergens in oktober/november bevestiging krijgen. Plezant is het zeker, dat speculeren!
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123 en jonasvh

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.475
736
Ik zag hier berichten over The Prodigy als headliner.
Afgelopen zondag gezien. Super show. Maar zijn de headliner status echt kwijt in mijn ogen. Ze waren hit na hit erdoorheen aan het jagen, en de nummers waar normaal Keith vooral zou zingen stond de rest maar stil op het podium. Ik snap dat dit uit respect is, maar dit kan anders, het zorgde ervoor dat de sfeer steeds een stukje daalde doordat de energie op het podium ook maar afzakte.
Ook de lichtshow is niet meer wat het geweest is. Ik zou bijna zeggen subheadliner of Marquee zelfs. Ze kregen op Jera het hoofdpodium niet eens gevuld. Achter in de tent was het leeg, en dit is de oude tentstage van Pinkpop.
 

festivalryo

Support act
9 feb 2019
863
1.715
Iron Maiden, Volbeat, Slipknot, Sabaton als South headliners en het zal uitverkopen!
If Volbeat play some old school show, focusing on the first 3 records, I'd be okay with that. Especially as the final band of the day, when leaving a bit early for some extra sleep gets all the more tempting.

The other bands sound realistic.

My hopes for other headline slots: Nine Inch Nails, Slayer, Rob Zombie, Marilyn Manson, Falling In Reverse, Journey, Aerosmith, Deftones, Misfits or some other rarity.

Also fingers crossed for Heart, Gwar, The Dillinger Escape Plan, Amenra, Mgla, Mudvayne and Code Orange :)
 

Yyperi

Campingartiest
14 nov 2023
90
200
Electric Callboy like everyone, except you 😀

Many bands, but seeing Volbeat on Nova Rock poster every two year, that’s not normal. And next year they will be probably again on Nova Rock and Graspop as well
Are you the guy from Croatia that we met in Camping Inferno on Wednesday night?
 
  • Thinking
Waarderingen: Dr. Hannibal

SweetJesus

Gouden Tip
7 nov 2022
380
553
Are you the guy from Croatia that we met in Camping Inferno on Wednesday night?
Hm don’t think so. On wednesday night I was with my friends and can’t remember that we met someone new.

That could be only my friend, he’s always “the last man standing” in our crew and always meet someone new, drunk ofc. Long hair, beard, hat?
 
  • Leuk
Waarderingen: Piebe71

Yyperi

Campingartiest
14 nov 2023
90
200
Hm don’t think so. On wednesday night I was with my friends and can’t remember that we met someone new.

That could be only my friend, he’s always “the last man standing” in our crew and always meet someone new, drunk ofc. Long hair, beard, hat?
Yeah, it was probably him. Told his friends were already sleeping and talked about Nova Rock and some other festivals. And brought us some nice liquor. Plum randy if I remember correctly.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.127
8.247
Kunnen we aub The Ghost Inside & A Day To Remember krijgen volgend jaar?

Laatste return van Whitesnake mag ook zeker. Beetje meezingers terwijl de zon onder gaat.

Whitesnake wil je echt niet meer bij staan. Zeg ik als groot liefhebber van de muziek. Heb het een jaar niet kunnen luisteren na de 2022 passage…

Edit: dacht dat ze al bezig waren met een afscheidstour trouwens? Zie geen nieuwe tourdata of geruchten zo snel?
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.494
8.162
Kunnen we aub The Ghost Inside & A Day To Remember krijgen volgend jaar?

Laatste return van Whitesnake mag ook zeker. Beetje meezingers terwijl de zon onder gaat.
A day to remember zou wel weer eens leuk zijn ja, stonden ook op de door kamelot gelekte poster dus als ze gaan touren zal graspop ze wel boeken lijkt me
 

Nu_metal90

Randprogramma
19 sep 2021
106
302
Let op: onderstaande is een wens en nergens op gebaseerd behalve afgelopen editie niet geweest. Ik weet geen ene zak van tourschema’s 😅

Een aantal oud gegadigden hoop ik ook weer terug te zien als subs of headliners:
- BFMV
- Trivium
- in Flames
- Korn
- Parkway Drive
- Rob Zombie

Verder vond ik het heel jammer dat van Kameleak de bands ‘Mudvayne’ en ‘We came as Romans’ uiteindelijk niet kwamen.

Kleinere bands waar ik op hoop:
- Orbit Culture
- Seether
- Wage War
- Any Given Day
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.494
8.162
Let op: onderstaande is een wens en nergens op gebaseerd behalve afgelopen editie niet geweest. Ik weet geen ene zak van tourschema’s 😅

Een aantal oud gegadigden hoop ik ook weer terug te zien als subs of headliners:
- BFMV
- Trivium
- in Flames
- Korn
- Parkway Drive
- Rob Zombie

Verder vond ik het heel jammer dat van Kameleak de bands ‘Mudvayne’ en ‘We came as Romans’ uiteindelijk niet kwamen.

Kleinere bands waar ik op hoop:
- Orbit Culture
- Seether
- Wage War
- Any Given Day
Korn en Mudvayne!! je doet je naam eer aan, dit zijn de nu-metal bands die ik wil zien volgend jaar. Overigens veel meer mooie bands je lijstje maar deze springen er uit.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.545
6.496
Verder vond ik het heel jammer dat van Kameleak de bands ‘Mudvayne’ en ‘We came as Romans’ uiteindelijk niet kwamen.
Ah ja, de Kameleak, daar zaten wat leuke bands bij inderdaad. Hopelijk komt Fit for an Autopsy komend jaar alsnog, vond ik nog steeds een van de leukste undercard namen van die leak, maar nooit meer iets van gehoord daarna 🥲
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123 en Joslittel

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.127
8.247
Om maar even te spreken met een stukje songtekst:

Night ranger...
Night ranger...
Night ranger...
Night ranger...
 
  • Geweldig
Waarderingen: saurus

Gebruikers die dit onderwerp bekijken