Is dit ook niet de eindstand ieder jaar? Leeuwendeel blijft altijd uit dezelfde poel komen en er komt misschien een verrassinkje bij.That means that Hellfest dont have any wow name and next year will be shitty in terms of headliners; Slipknot-Volbeat-Sabaton-Iron Maiden etc…
Laatste jaren zie je wel dat bands voor in ieder geval voor Copenhell en Hellfest gaan en dat er een keuze gemaakt wordt dus rust, zaalshow, Pinkpop of Graspop. Ook in de undercard. Op de een of andere valt Graspop vaker buiten de boot dan nodig, dus ik zou er nog niet helemaal gerust op zijn. Te veel herhaling is trouwens ook weer ruk: Alien Weaponry heeft dit jaar voor de derde keer op rij op Hellfest gespeeld bijvoorbeeld. Mag hopen dat je zoiets niet in Dessel gaat krijgen.Voor covid voor zo lang als ik me kan herinneren was Graspop en Hellfest altijd in hetzelfde weekend, dus denk dat je er niet veel van zult merken
Toch doen ieder jaar de grote metalbands wel Copenhell, Graspop en Hellfest aan in hetzelfde weekend. Denk dus niet dat dit echt een probleem zal vormen. Het helpt ook dat er 4-5 dagen tijd zijn voor deze bands om de drie festivals aan te doen. (Copenhell begint op woensdag, Graspop op donderdag) Verder is het overlap tussen Pinkpop en Graspop natuurlijk wel erg klein.