Rock Werchter 2024

JdB

Nieuw lid
25 aug 2022
1
0
Ik ben nog in dubio over de Roisin Murphy / Prins S en de Geit clash.

Prins S en de Geit heb ik eerder gezien en vond ik echt heel gaaf. Dat was in een zaal en ik denk dat de hele slope afgebroken gaat worden.

Aan de andere kant is Roisin Murphy een electro pop koningin waar ik wel erg benieuwd naar ben. Denk alleen dat die show wat "braafjes" zou kunnen zijn maar ben wel heel benieuwd.

Iemand die me van mn twijfel af kan helpen?
Visueel spektakel met vaak veel verkleedpartijen (regelmatig al zingend) bij RM. En een Moloko-hitje of twee meestal. Jammer dat RW alle klasse vrouwen zo opgepakt op deze dag heeft verzameld. Misschien de hiërarchie maar volgen en de Koningin voorrang geven? Idd ook met het oog op dat je Prins S makkelijker nog een keertje meepakt dit of komende jaren. Hoewel de productie- en tourdrift van la Roisin ook niet tegenvalt, hoor.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.274
5.766
Visueel spektakel met vaak veel verkleedpartijen (regelmatig al zingend) bij RM. En een Moloko-hitje of twee meestal. Jammer dat RW alle klasse vrouwen zo opgepakt op deze dag heeft verzameld. Misschien de hiërarchie maar volgen en de Koningin voorrang geven? Idd ook met het oog op dat je Prins S makkelijker nog een keertje meepakt dit of komende jaren. Hoewel de productie- en tourdrift van la Roisin ook niet tegenvalt, hoor.
Kan me herinneren dat in 2015 de Barn voor Roisin niet echt goed gevuld was. Dat was nog een kleinere Barn ook. Daarmee dat ik best verrast was dat ze deze keer mag afsluiten. Ik schat the blaze groter in.
 

triarc

Playlistbediener
13 dec 2017
32
44
Ik ben nog in dubio over de Roisin Murphy / Prins S en de Geit clash.

Prins S en de Geit heb ik eerder gezien en vond ik echt heel gaaf. Dat was in een zaal en ik denk dat de hele slope afgebroken gaat worden.

Aan de andere kant is Roisin Murphy een electro pop koningin waar ik wel erg benieuwd naar ben. Denk alleen dat die show wat "braafjes" zou kunnen zijn maar ben wel heel benieuwd.

Iemand die me van mn twijfel af kan helpen?
Als je het beste van beide werelden wil kom ik bij RM wel naast je staan en je vragen om brood, bitch ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: festirock en The_Kist

beschuitfluiter

Playlistbediener
5 dec 2023
40
26
Ik denk het niet. Volledig nieuwe KlubC en open tenten zijn eigenlijk al stevige aanpassingen. Het enige wat volgens mij nog mogelijk is, is dat ze de 'weide' voor de Slope wat zullen vergroten, want daar staat dit jaar toch behoorlijk wat kwaliteit. Verder ben ik benieuwd of er opnieuw programmatie komt voor de Casa bacardi en de Jupiler stage.
Vorig jaar bij de Slope idd een paar hele fijne bandjes mee gepakt; maar hoop juist dat ze die kleinere intieme sfeer behouden. Was juist zo leuk
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.103
716
Ik zie op de site niet zo snel parkeerinformatie... Weet iemand of je met één parkeerticket ook tussendoor weg kunt en terug kunt keren?
 

Chiefs

Gouden Tip
25 nov 2021
302
432
441163548_857630336400497_8838954429207497429_n.jpg
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
718
881
Meer dagtickets en minder combitickets. Er gaat écht veel volk staan bij Dua Lipa en vooral Foo Fighters.

Maar verwacht daardoor ook een écht rustige weide op die donderdag.
So inderdaad. Dat is echt ongelofelijk. Zal denk ik wel betekenen dat die geweldige tent lineup op vooral zaterdag wat beter toegankelijk wordt?

Ben ook erg benieuwd hoe IDLES het gaat doen voor Foo Fighters publiek. Voor Metallica publiek waren ze ronduit geweldig.
 

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
429
421
Kalmte op de beste dag. Hoe zalig is dit!? 🤩🤩
Ik ben ook erg blij met dit nieuws eigenlijk. Het zal wat beter gespreid zijn. En wat rustiger op de campings waarschijnlijk. Lekker toch.

Het aftellen kan ook echt beginnen zo. Ik heb er zin in! de campingstoelen staan al klaar in de hoek, die ben ik al 8x vergeten mee te nemen......
 
  • Leuk
Waarderingen: Shuliv en mattman

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.083
1.956
Ik ben ook erg blij met dit nieuws eigenlijk. Het zal wat beter gespreid zijn. En wat rustiger op de campings waarschijnlijk. Lekker toch.

Zou dit ook te merken zijn op The Hive denk je, of vooral op de regular campings? Aangezien The Hive al een tijdje uitverkocht is...
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.513
9.306
Zou dit ook te merken zijn op The Hive denk je, of vooral op de regular campings? Aangezien The Hive al een tijdje uitverkocht is...
Die is altijd even druk. Zou ik ook altijd vermijden, je slaapt een stuk rustiger op de andere campings.
 
  • Winning
Waarderingen: Shuliv

Gebruikers die dit onderwerp bekijken