Rock Werchter 2024

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
429
421
Zou dit ook te merken zijn op The Hive denk je, of vooral op de regular campings? Aangezien The Hive al een tijdje uitverkocht is...
Ik ga lekker naar The Hive. Volle bak, maar ook volle bak gezelligheid. wij slaan ons meestal wel door zo'n weekend met ook maar een paar uur slaap. Thuis 3 jonge kinderen, dus dat is vergelijkbaar met een paar duizend campinggasten om je heen.

We hebben in de laatste zwangerschap van mijn vriendin een keer op The Hive Resort gestaan. Heerlijk, maar o zo rustig. Beetje sfeerloos. In onze hele 'straat' werd ook geen woord gewisseld buiten een verplicht; hoi. Ideaal voor degene die echt even rust nodig hebben.

Mijn opmerking was dus ook meer in zijn algemeenheid; het zal dan wel wat rustiger zijn op de campings.
Ik zelf heb gewoon graag de optie om nog even te feesten bij The Hive, of wat te lachen met de buren.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: festirock en Shuliv

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.083
1.956
Ik ga lekker naar The Hive. Volle bak, maar ook volle bak gezelligheid. wij slaan ons meestal wel door zo'n weekend met ook maar een paar uut slaap. Thuis 3 jonge kinderen, dus dat is vergelijkbaar met een paar duizend campinggasten om je heen.

We hebben in de laatste3 zwangerschap van mijn vriendin een keer op The Hive Resort gestaan. Heerlijk, maar o zo rustig. Beetje sfeerloos. In onze hele 'straat' werd ook geen woord gewisseld buiten een verplicht; hoi. Ideaal voor degene die echt even rust nodig hebben.

Mijn opmerking was dus ook meer in zijn algemeenheid; het zal dan wel wat rustiger zijn op de campings.
Ik zelf heb gewoon graag de optie om nog even te feesten bij The Hive, of wat te lachen met de buren.
Precies mijn gedachte. De voor- en tussenpret met de campingburen is goud waard!
 

Islaaa

Gouden Tip
20 jan 2015
294
197
Ik ga lekker naar The Hive. Volle bak, maar ook volle bak gezelligheid. wij slaan ons meestal wel door zo'n weekend met ook maar een paar uut slaap. Thuis 3 jonge kinderen, dus dat is vergelijkbaar met een paar duizend campinggasten om je heen.

We hebben in de laatste3 zwangerschap van mijn vriendin een keer op The Hive Resort gestaan. Heerlijk, maar o zo rustig. Beetje sfeerloos. In onze hele 'straat' werd ook geen woord gewisseld buiten een verplicht; hoi. Ideaal voor degene die echt even rust nodig hebben.

Mijn opmerking was dus ook meer in zijn algemeenheid; het zal dan wel wat rustiger zijn op de campings.
Ik zelf heb gewoon graag de optie om nog even te feesten bij The Hive, of wat te lachen met de buren.
Op A1 vooral vooraan is het ook volle bak en veel gezelligheid, al ben ik in de 40 (gelukkig nog geen reuma of jicht;)no way dat ik achter de geraniums ga haha.
Vind dat heerlijk zo dicht bij mainstage, vanuit tentje kun je alles volgen en horen👌🏻…laat maar weer komen die 4 dagen!
Denk dat de A1 wel rustiger zal zijn dan? Of er moeten dagjesmensen blijven pitten, dan zie je toch ook veel op A1
 
  • Leuk
Waarderingen: ChrisV en Chiel

Shuliv

Randprogramma
6 dec 2023
178
198
Op A1 vooral vooraan is het ook volle bak en veel gezelligheid, al ben ik in de 40 (gelukkig nog geen reuma of jicht;)no way dat ik achter de geraniums ga haha.
Vind dat heerlijk zo dicht bij mainstage, vanuit tentje kun je alles volgen en horen👌🏻…laat maar weer komen die 4 dagen!
Denk dat de A1 wel rustiger zal zijn dan? Of er moeten dagjesmensen blijven pitten, dan zie je toch ook veel op A1
Och, kijk hier! Een generatiegenoot (44 in juni) die kampeert op hetzelfde lapje grond (vooraan A1). Tot de 4e juli! 🥳🍻
 
  • Leuk
Waarderingen: Islaaa

Werchterfan

Randprogramma
18 mei 2022
128
115
Hier ook (bijna 40) naar A1. Voor de eerste keer! Altijd op A6 gestaan en paar keer hive. Maar lijkt me heerlijk om dichtbij t festivalterrein te zitten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Shuliv

Skut10

Campingartiest
26 jan 2024
50
78
Dit jaar wordt mijn eerst keer RW, maar ik heb nog een paar vraagjes. Op de prijslijst zag ik geen mixdranken staan, mijn kameraad en ik zijn niet echt bier liefhebbers dus drinken vooral Cola met Beerenburg of Rum. Weet iemand toevallig of op de weide daar ook zoiets te koop zal zijn? En mocht dat er niet zijn (om wat voor reden dan ook), kan je dan ook vrij makkelijk een flesje met wat lekkers naar binnen smokkelen? Of is dat echt te moeilijk met fouilleren of iets dergelijks.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
998
441
Klein flesje net onder je riem net onder je buik. Daar voelen ze echt niet. Wel zou ik een kunststof flesje kopen ivm de metaaldetector.
Helaas heb je dan vaak maar 1 of misschien 2 deciliter. Voorheen was er Casa Bacardi, dus het is wel te krijgen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Skut10

Bwoite

Randprogramma
8 jun 2022
148
120
Dit jaar wordt mijn eerst keer RW, maar ik heb nog een paar vraagjes. Op de prijslijst zag ik geen mixdranken staan, mijn kameraad en ik zijn niet echt bier liefhebbers dus drinken vooral Cola met Beerenburg of Rum. Weet iemand toevallig of op de weide daar ook zoiets te koop zal zijn? En mocht dat er niet zijn (om wat voor reden dan ook), kan je dan ook vrij makkelijk een flesje met wat lekkers naar binnen smokkelen? Of is dat echt te moeilijk met fouilleren of iets dergelijks.
In de aperozones heb je naast specialere bieren meestal ook wel aanbod aan dergelijke drankjes.
 
  • Leuk
Waarderingen: Skut10

festirock

Support act
1 dec 2015
956
648
Dit jaar wordt mijn eerst keer RW, maar ik heb nog een paar vraagjes. Op de prijslijst zag ik geen mixdranken staan, mijn kameraad en ik zijn niet echt bier liefhebbers dus drinken vooral Cola met Beerenburg of Rum. Weet iemand toevallig of op de weide daar ook zoiets te koop zal zijn? En mocht dat er niet zijn (om wat voor reden dan ook), kan je dan ook vrij makkelijk een flesje met wat lekkers naar binnen smokkelen? Of is dat echt te moeilijk met fouilleren of iets dergelijks.
Apero, ook gin tonic, zalig als het goed weer is (ok, anders ook)
 
  • Leuk
Waarderingen: Skut10

Islaaa

Gouden Tip
20 jan 2015
294
197
Hier ook (bijna 40) naar A1. Voor de eerste keer! Altijd op A6 gestaan en paar keer hive. Maar lijkt me heerlijk om dichtbij t festivalterrein te zitten.
Is echt heerlijk zo dichtbij, in de ochtend hoor je al sound checken, maar dat hoor je op andere campings wellicht ook.
Je bent echt in paar minuutjes op het festivalterrein, en vooraan kun je heerlijk ontbijtje scoren met lekkere koffie😎
Je parkeert aan de achterzijde van de camping, ik weet even niet welk nummer dat was zal tzt wel duidelijk worden
 
  • Leuk
Waarderingen: Werchterfan

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.208
1.264
Is echt heerlijk zo dichtbij, in de ochtend hoor je al sound checken, maar dat hoor je op andere campings wellicht ook.
Je bent echt in paar minuutjes op het festivalterrein, en vooraan kun je heerlijk ontbijtje scoren met lekkere koffie😎
Je parkeert aan de achterzijde van de camping, ik weet even niet welk nummer dat was zal tzt wel duidelijk worden
Hier ook al jarenlang op A1, maar niet té veel reclame maken aub :p
 
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: Islaaa en Shuliv

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.598
11.924
Het kwartje voor The Hives begint eindelijk te vallen. Deze band heb ik altijd war links laten liggen maar nu voor RW eens een serieuze kans gegeven. Een nummer als Countdown to Shutdown is een lekkere rocker en het nieuwe werk ook dikke prima. Ik kijk wel uit naar dat uurtje. Benieuwd wat ze live brengen.

En ben tegelijk ook bang dat Jane's Addiction de meest lege Barn headliner wordt sinds Polo G.
 
  • Leuk
Waarderingen: MrScissorhands

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.208
1.264
Het kwartje voor The Hives begint eindelijk te vallen. Deze band heb ik altijd war links laten liggen maar nu voor RW eens een serieuze kans gegeven. Een nummer als Countdown to Shutdown is een lekkere rocker en het nieuwe werk ook dikke prima. Ik kijk wel uit naar dat uurtje. Benieuwd wat ze live brengen.

En ben tegelijk ook bang dat Jane's Addiction de meest lege Barn headliner wordt sinds Polo G.

The Hives, ik vond er vroeger niet veel aan. En als ik op YouTube naar recente shows van hen kijk weet ik terug waarom. Ik stoor me aan de zanger en zijn oeverloos gepraat.

Zal voor mij eerste keer Meute worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: D02

TNFke

Support act
16 jan 2014
771
722
En ben tegelijk ook bang dat Jane's Addiction de meest lege Barn headliner wordt sinds Polo G.
De jeugd van 1990 die gek genoeg is om hiervoor een dagticket aan te schaffen en met een centje over zitten omdat ze niet een hele dag kunnen zuipen op TW Classic, zou wel eens het tegendeel kunnen bewijzen.

Tenzij een groot deel te vroeg piekt en ergens lam ligt op de weide.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken