Rock Werchter 2024

Jo &Sky

Campingartiest
18 mei 2023
50
230
Iemand een idee wanneer die parkeertickets in verkoop gaan? Iemand nog nieuwe foto's van de opbouw?

Effe buiten gestapt en eens gaan kijken ;) De weide heeft wel wat last gehad van de vele regen en er zijn toch wel wat kleine grondwerken komen bij kijken om alles weer strak te krijgen. Ook het drainagesysteem werd verbeterd precies. Lijkt wel alsof ze een natte editie verwachten... Vooral het gebied van de main heeft wat extra aandacht gekregen. Sinds eind vorige week staat het "geraamte" van deze mastodont van Stagco klaar. Ook de inrit van The Hive is aangepakt. Momenteel ligt een gedeelte van het dak van de aangepast Barn klaar, maar daar is nog wel enkele weken werk aan voordat die helemaal recht staat. De bovenkant van de nieuwe KlubC ligt ook klaar. En die ziet er niet groter uit dan de vorige. Ik verschiet er ieder jaar weer van hoeveel werk hierbij komt kijken en wat een ingenieus opzet dit is, ze proberen ook ieder jaar te verbeteren of pijnpunten aan te pakken. En dan zijn er nog mensen die over alles klagen ;) De hoeveelheid mensen en materiaal die voor een festival als dit erbij komt kijken is gigantisch, ik wil LN niet goedpraten maar dit alles heeft uiteraard ook een prijskaartje...
 

Bijlagen

  • tempImage5MCFju.png
    tempImage5MCFju.png
    831,2 KB · Weergaven: 159
  • tempImageYHAEfI.png
    tempImageYHAEfI.png
    820,3 KB · Weergaven: 146
  • tempImageyJdMsW.png
    tempImageyJdMsW.png
    560,2 KB · Weergaven: 146
  • tempImagelAdthd.png
    tempImagelAdthd.png
    958,2 KB · Weergaven: 145
  • tempImage6DQu6x.png
    tempImage6DQu6x.png
    854,5 KB · Weergaven: 159
  • tempImage4RKq09.png
    tempImage4RKq09.png
    844,5 KB · Weergaven: 153

Islaaa

Gouden Tip
20 jan 2015
294
197
Hopelijk een niet al te natte editie, als ik iets sfeer bepalend vind dan is het wel regen. Een bui is niet erg maar 4 dagen nattigheid, bleh! Om over de kleffe tent nog maar te zwijgen.
Leuk weer die foto’s, krijg er helemaal zin in zo :)
 

Coaster

Playlistbediener
26 mei 2023
20
22
Lijkt erop dat de Slope constructie niet verder naar achteren staat, gemiste kans denk ik zo, was vorig jaar vaak krap. De vernieuwde Klub C heeft zo te zien ook een nieuwe constructie.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: theblackmadness

Islaaa

Gouden Tip
20 jan 2015
294
197
Lijkt erop dat de Slope constructie niet verder naar achteren staat, gemiste kans denk ik zo, was vorig jaar vaak krap. De vernieuwde Klub C heeft zo te zien ook een nieuwe constructie.
Lijkt toch wel dieper als je inzoomt, de platen die er liggen laten het lijken dat het klein is.
 

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
477
681
Ben steeds meer fan van Jessie Ware, nog meerdere hier? Gelukkig geen clash
Ja, Jessie Ware is bij mij opgeklommen van redelijk onbekend tot een van mijn must sees. Ook bij mij geen clash, die komt daarna bij Janelle Monae vs. Nothing but thieves.
 

Islaaa

Gouden Tip
20 jan 2015
294
197
Ja, Jessie Ware is bij mij opgeklommen van redelijk onbekend tot een van mijn must sees. Ook bij mij geen clash, die komt daarna bij Janelle Monae vs. Nothing but thieves.
Ah kijk, ik ben zo benieuwd naar haar live, zou de Barn vol zitten? Staat gelijk met de Kooks. Ik wil zeker NBT zien iig..
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
1.128
1.327
Jessie Ware in 2022 op Best Kept Secret gezien en dat overtrof ruimschoots mijn verwachtingen. Was één van de beste dingen die ik dat weekend zag.

Alle muziek stond op band, maar ze had wel twee backing vocalisten en twee dansers bij en die show zat echt geweldig goed in elkaar.

Ik verwacht niet dat de Barn vol gaat zitten, maar ik ga wel op tijd komen. Dit soort popshows wil je toch zo ver mogelijk vooraan zien.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman en musicislife

musicislife

Randprogramma
15 dec 2022
170
142
Ze is zeker de moeite om eens te gaan bekijken. Heb ze al eens op Werchter live bezig gezien.
Maar ik vermoed dat The Kooks het bij mij gaan winnen die dag.
 

TNFke

Support act
16 jan 2014
771
724
Ik verschiet er ieder jaar weer van hoeveel werk hierbij komt kijken en wat een ingenieus opzet dit is, ze proberen ook ieder jaar te verbeteren of pijnpunten aan te pakken. En dan zijn er nog mensen die over alles klagen ;) De hoeveelheid mensen en materiaal die voor een festival als dit erbij komt kijken is gigantisch, ik wil LN niet goedpraten maar dit alles heeft uiteraard ook een prijskaartje...
En dat voor enkele dagen plezier!
 
  • Leuk
Waarderingen: Jo &Sky

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
429
421
Janelle Monae nog eens goed geluisterd maar is toch echt niet mijn genre🥴
Het wil mij ook niet vangen inderdaad.
NBT al vaker gezien, maar die vind ik nooit tegenvallen. Ik ga voor safe en voor NBT. Misschien daarna wat eten/borrelen bij de schermen rondom The Barn om te kijken of het wat is
 
  • Leuk
Waarderingen: Islaaa

b_lars

Gouden Tip
27 jul 2022
284
139
Het valt wel op dat we nog steeds geen acts hebben die hebben afgezegd, vorige jaren was dit al zo vroeg als april. Ben benieuwd of we dit uberhaupt gaan meemaken dit jaar.
 

Islaaa

Gouden Tip
20 jan 2015
294
197
Het wil mij ook niet vangen inderdaad.
NBT al vaker gezien, maar die vind ik nooit tegenvallen. Ik ga voor safe en voor NBT. Misschien daarna wat eten/borrelen bij de schermen rondom The Barn om te kijken of het wat is
Dit is ook mijn planning, NBT is altijd goed en nu met nieuwe nummers toch echt wel een must see!
 
  • Leuk
Waarderingen: musicislife en ChrisV

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
429
421
Het valt wel op dat we nog steeds geen acts hebben die hebben afgezegd, vorige jaren was dit al zo vroeg als april. Ben benieuwd of we dit uberhaupt gaan meemaken dit jaar.
Dat is nog een meevaller inderdaad.
Sam Fender staat er ook niet op de planning, dat scheelt een zekere afzegging ;)
 
  • Haha
Waarderingen: b_lars

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.516
9.309
Het wil mij ook niet vangen inderdaad.
NBT al vaker gezien, maar die vind ik nooit tegenvallen. Ik ga voor safe en voor NBT. Misschien daarna wat eten/borrelen bij de schermen rondom The Barn om te kijken of het wat is
Ja, ik denk dat het er echt eentje is die enorm kan klikken wanneer je het live ziet. Enorm sterke show die bij momenten aan Prince doet denken qua sound en flair. En aangezien NBT al elk jaar wel een Belgisch festival doet. Maar goed, ook daar ga je wel een fijne show beleven.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken