Rock Werchter 2015 - Geruchten

Ik zal eens gaan luisteren. Behalve Sam Smith (waardeloos, waarom die op herhaling!) zeggen ze me allemaal alleen wat van naam. Helaas nog geen nieuwe headliner (of iets wat daar op lijkt) er bij.

Kijk, heerlijke namen dit zeg!

Sam Smith vind ik opzich best prima. Maar DCFC, Caribou, Balthazar en Angus & Julia Stone zijn echt geweldige namen!

Goede namen!
Vooral blij met death cab for cutie! En een herkansing voor Angus and Julia die ik vorig jaar gemist heb (om ik weet niet meer welke reden)

Off topic ivm het spel. Wel dik jammer, aangezien ik zowel Sam SMith als Caribou als Balthazar als death cab op mijn inezeningslijstje had staan voor volgende ronde in te sturen in het voorspelspel... nuja, het zij zo!

Zo, dit bedoelde ik dus met meer kwalitatieve namen! (behalve Sam Smith dan)

Opvallend wel dat Angus & Julia Stone op herhaling komen. En nog steeds zo karig met zondagnamen…

Precies, Death Cab for Cutie, Caribou en Angus & Julia Stone zijn stuk voor stuk topnamen. Lineup begint er steeds beter uit te zien. Die zaterdag is nu al prachtig.

Wat ook wel fijn is: dit zijn denk ik geen namen waardoor de verkoop harder door zal gaan ( behalve Sam Smith ). Want door deze namen begin ik ook wel te twijfelen om toch te gaan, en dit geeft me nog wat bedenk tijd..

Ik heb vorige week een combiticket gekocht. De Zaterdag is inderdaad geweldig. Dit zijn echt perfecte namen om de line-up interessant te maken.

Allemaal artiesten die ik wel ok vind maar zelf niet vaak naar luister.

The Script en George Ezra bevestigd voor Main Square, die zullen ook wel in een toekomstig pakketje zitten.

Andere namen voor Main Square:

► SAM SMITH
► IAM
► SKIP THE USE
► HOZIER
► THE SCRIPT
► GEORGE EZRA
► MADEON
► FAKEAR
► THE AVENER
► RONE
► TIKEN JAH FAKOLY
► BRNS
► PATRICE
► RUDIMENTAL

Dan mogen ze Skip the Use en Patrice ook door sturen. Die eerste geef ik wel een kans dat het effectief gebeurd ook.
George Ezra en the script noem ik zekerheidjes.

The Script en George Ezra bevestigd voor Main Square, die zullen ook wel in een toekomstig pakketje zitten.

Da's dan wel al veel minder. Maar goed, zo'n namen zitten er ook sowieso elk jaar bij. Vandaag echt een toplichting! Caribou!!! Balthazar!! Death Cab for Cutie!

Ik begin trouwens schrik te krijgen voor te veel herhaling van vorig jaar. We hebben nu al Royal Blood, Angus & Julia Stone en Sam Smith. George Ezra en Rudimental staan op het zusterfestival van RW, en het zou mij verbazen als Oscar & The Wolf niet terugkeert. En dan heb je nog onder meer The Wombats, Parov Stelar, Kodaline, Crystal Fighters, Imagine Dragons en Paolo Nutini die in de buurt zijn. SBTRKT heb ik maar even niet meegeteld als herhaling.

George Ezra en Rudimental

Die zie ik niet naar Werchter komen. George Ezra was leuk vorig jaar en een hype, maar is volgensmij een vrij saaie act met weinig goed materiaal. Rudimental zal voor volgend jaar weinig toevoegen. Royal Blood en Sam Smith zijn logisch dat ze weer komen. Angus en Julia zijn blijkbaar ook goed bevallen en een fijne liveband.

Er zijn inderdaad genoeg acts in de buurt voor herhaling.

<div class="d4p-bbt-quote-title">Kereltje wrote:</div>
George Ezra en Rudimental

Die zie ik niet naar Werchter komen. George Ezra was leuk vorig jaar en een hype, maar is volgensmij een vrij saaie act met weinig goed materiaal. Rudimental zal voor volgend jaar weinig toevoegen.

Dat van George Ezra dacht ik vorig jaar ook van Passenger. Is nog steeds een raadsel waarom die mocht terugkeren met slechts een hitje dat al van 2012 dateert.

Rudimental verwacht ik zelf ook niet helemaal, vooral omdat 3x op een rij echt te veel zou zijn. Maar omdat ze op MSF staan leken ze me het vermelden waard.

zijn Lenny Kravitz en Pharrel Williams nou wel of niet een headliner? het staat nergens heel duidelijk vermeld.

We vermoeden hier van niet: Lenny Kravitz was in 2008 al gedegradeerd tot subheadliner, en het is niet dat zijn populariteit er sindsdien terug op vooruit gegaan is (Sportpaleis niet uitverkocht bvb).

Pharrell is aangekondigd als headliner, maar aangezien ze dat ook doen met coheadlinerconstructies en zelfs Stromae vorig jaar een headliner noemden zegt dat niet veel. Bovendien staat hij op andere grote festivals gewoon als sub. Dus we vermoeden dat hij ofwel de lagere coheadliner, ofwel een soort afsluitende party act is.

Users who are viewing this thread