Rock Werchter 2015 - Geruchten

Ze staan in ieder geval allebei op Where The Wild Things Are in maart, dus lijkt me dat ze dat voor Werchter ook wel willen doen.

Roskilde is precies niet als vanouds aan het knallen. Normaal gezien hebben die toch een killer lineup? Nu is het nog steeds vrij magertjes. (Al ben ik wel benieuwd naar een nieuw album van Disclosure.)

Maar Werchter dan. Met Balthazar hebben we een eerste Belg op de affiche staan (vorig jaar stonden er nog 11). Welke kunnen we nog verwachten?

-Selah Sue (lijkt mij een zekerheid gezien haar populariteit en nieuw album en tour)
-Christine & the Queens (grote hit, nog eens een toffe Waalse act)
-The Van Jets (nieuw album)
-dEUS (zou zonde zijn als ze hun 20 jarig bestaan niet vieren op het festival dat hen mee groot heeft gemaakt.
-Magnus (blijven ook touren)
-Tout Va Bien (heeft met This Fight ook wel een hitje te pakken. Klein naampje a la Altrego)
-Gabriel Rios (heeft een mooie ‘comeback’ gemaakt)

Verder hoop ik dat we van Oscar & the Wolf verlost blijven. Ik vind dat zeer ok muziek hoor, maar ze zijn erg populair en dat zou een mooie barn headliner minder kunnen betekenen. En daarnaast hebben die met dezelfde show echt overal gestaan ondertussen (Werchter, Pukkelpop, Lokerse Feesten, Music for Life, straks Pias Nites,…).

Of is het nog te vroeg om aan de Belgen te denken en mogen we nog wat naar headliners vissen eerst?
icon_smile.gif

Christine & The Queens is Frans, niet Belgisch hoor.
Ook Netsky en Goose zijn kanshebbers trouwens, komen beiden met een nieuw album.
Verder heeft De Mens een splinternieuw topalbum uit, hun beste ooit volgens De Morgen. Hun beste ooit weet ik niet, maar alleszins zeer goed! Maar ja, waarschijnlijk is De Mens niet hip genoeg... Ik zou hun komst alleszins toejuichen!
Maar de mooiste Belgische naam (na dEUS dan) is inderdaad Intergalactic Lovers.

je zal de header van de mail maar verkeerd interpreteren

Nieuwe namen voor Rock Werchter, [Pias] Nites, Ghost Rockers, André Rieu, Santana,...

je zal de header van de mail maar verkeerd interpreteren

Nieuwe namen voor Rock Werchter, [Pias] Nites, Ghost Rockers, André Rieu, Santana,…

hahahaha dat wordt een wild feestje bier gooien bij André Rieu op de Main Stage!

The Sore Losers zie ik eerder op Pukkelpop staan als Limburgers. Bovendien hoeven ze van mij niet op herhaling te komen.

Hoi
Ik volg al een tijdje dit forum maar de eerste keer dat ik reageer. :)
The script staat op main square dus waarschijnlijk zullen ze er ook wel (weer) staan
Misschien ZZ top als oude act in de klub c of barn? Zelfde positie als robert plant vorig jaar?

Hoi
Ik volg al een tijdje dit forum maar de eerste keer dat ik reageer.
icon_smile.gif

The script staat op main square dus waarschijnlijk zullen ze er ook wel (weer) staan
Misschien ZZ top als oude act in de klub c of barn? Zelfde positie als robert plant vorig jaar?

Dan doe mij toch maar Duran Duran, die oude baarden zijn ook leuk. Maar goed! The Script mag van mij best weg blijven. Niet mijn kopje thee...

Angus and Julia Stone zijn allesinds voor the barn. Dat weten we dan ook al weer :) (bron: Facebook Werchter)

Qua Belgen. Tout va Bien acht ik mogelijk, maar kans is klein.
Selash Sue, magnus en deus ga ik van uit, en oscar and the wolf eigenlijk ook.

Andee mogelijkheden zijn inderdaad Intergalactic Lovers en Gabriël Rios. Maar veel verder kom ik even niet. Geen idee wie er nog albums of dergelijke uit heeft.

Black Box Revelation en The Hickey Underworld komen met nieuwe platen, en die staan telkens op Werchter als ze nieuw materiaal hebben.

Hozier, Kendrick Lamar, Thurston Moore, Chet Faker naar Open’er

Libertines naar T in the Park.

Lachen met Pete Doherty vorig jaar bij de Babyshambles na afloop van het concert en hij op het podium bleef

Angus and Julia Stone zijn allesinds voor the barn. Dat weten we dan ook al weer
icon_smile.gif
(bron: Facebook Werchter)

Qua Belgen. Tout va Bien acht ik mogelijk, maar kans is klein.
Selash Sue, magnus en deus ga ik van uit, en oscar and the wolf eigenlijk ook.

Andee mogelijkheden zijn inderdaad Intergalactic Lovers en Gabriël Rios. Maar veel verder kom ik even niet. Geen idee wie er nog albums of dergelijke uit heeft.

Willow zie ik ook wel één of andere tent openen. Van Jets komen ook met nieuw materiaal.

Users who are viewing this thread