Graspop Metal Meeting 2025

Beetje een baaldag, dus dan zijn nieuwe namen wel fijn!

Al is het nu weer extra balen dat Flogging Molly gaat clashen met Iron Maiden/Powerwolf en dat Alestorm vermoedelijk vrij vroeg op donderdag speelt.

Maar goed. Nog 11 namen te gaan, ik ben benieuwd.

Iemand een idee voor die twee zaterdag namen + wel zot dat er nog veel mainstage namen bij moeten.

Kittie op main is toch wel heel vet

Clashes waar ik bang voor ben:

Donderdag: Iron Maiden / Flogging Molly/ Pertubator / Stick to your guns

Zaterdag: Eisbrecher / The Hu

Zondag: In Flames / Savatage

In 2023 In Flames gemist ivm Sleep Token, zal toch niet weer, misschien toch ook maar naar Into the Grave

Qua nieuwe namen wel blij met Landmvrks, Polaris, Crossfaith en Opeth.
Verder wil ik zeggen dat ik het wel tof vind dat ze eindelijk zijn overgegaan op zo'n hellfest style poster met de podiumindelng erop.
Hierdoor kan ik 5 maanden lang huilen en klagen over bepaalde clashes, normaal kan ik hier in mei pas mee beginnen.
Tja 4 maanden schreeuwen om een timetable en een 1 maanden huilen over de clashes maakt niet zoveel verschil.
Na 5 maanden heb je je er misschien bij neergelegd dat de clash onvermijdelijk was.

• Haha
Waarderingen: Piebe71

Marquee Headliners zijn reeds gekend. Ik verwachtte ze, net als Pendulum vorig jaar, op de Marquee.
Zie ze geen mainstage headlinen eerlijk gezegd.
Hebben trouwens ook al 3 festivals gepland staan tijdens Graspop.

Ik denk eerder dat ze op Pukkelpop zullen staan dit jaar.

Laatst bewerkt:
Marquee Headliners zijn reeds gekend. Ik verwachtte ze, net als Pendulum vorig jaar, op de Marquee.

Iemand een idee voor die twee zaterdag namen + wel zot dat er nog veel mainstage namen bij moeten.

Kittie op main is toch wel heel vet
Zoals ik hierboven had aangehaald verwacht ik rise against wel. Die touren in de buurt en staan volgende woensdag in vorst nationaal

Nog maar weinig plaatsjes te vullen.

Shinedown met hun us tour en support van Beartooth en Breaking Benjamin ook met us tour daardoor had ik wel wat op een overstap gehoopt(al dan niet met den boot...) Maar zal het maar vergeten, zeker met nog bfmv, rise against die zouden kunnen komen.

Volgend jaar dan maar 🤷‍♂️

Ahh oke ja in de marquee ging het sowieso nooit gebeuren, is een band die alleen komt als mainstage headliner
Die vrijdag headline spot blijft onduidelijk wat daarmee gaat gebeuren

De meeste clashes die ik heb of ga hebben zijn ontstaan doordat veel van die middelgrote bands die ik in de middag op de mainstage had verwacht, als headliner hebben gezet van een andere stage.
Airbourne, Dragonforce, Flogging Molly, Jinjer, The Hu bijvoorbeeld (en mindere mate apocalyptica en dethklok als metaldome headliners, apocalyptica had ik eerder iets vroeger in de marquee verwacht)
Hierdoor heb ik meerdere dagen in de middag vrijwel niets te doen en in de avond speelt alles wat ik wil zien tegelijk. (vooral vrijdag en zaterdag)
Erg jammer, maar het gaat nog steeds een mooi weekend worden met een goedgevulde timetable, dus ik vermaak me wel. Het inluisteren kan ook weer beginnen in ieder geval.

Users who are viewing this thread