Rock Werchter 2015 - Geruchten

Misschien nog een kleine kans voor McCartney. Staat waarschijnlijk op FireFly 2 weken eerder. Maar ik verwacht het niet echt.

Om 4 uur waarschijnlijk weer wat nieuws.
icon_smile.gif
Het zijn leuke tijden.

Laten we het hopen! al moet ik zeggen dat het al vrij aardige dagen zijn geweest!

<div class="d4p-bbt-quote-title">mattman wrote:</div>
Om 4 uur waarschijnlijk weer wat nieuws.
icon_smile.gif
Het zijn leuke tijden.

Laten we het hopen! al moet ik zeggen dat het al vrij aardige dagen zijn geweest!

Ja da's waar. Ik verwacht het ergens wel maar mocht het niet gebeuren dan ga ik echt niet klagen nu. Ze hebben al hun best gedaan. :)

Om 16u misschien nieuws.

Maar dan vermoed ik weer even radiostilte tot ze headliner(s) kunnen aankondigen eigenlijk.
Dit is om ons even op ons gemak te stellen.

We shall see! De bekendmaking waar ik vandaag op hoop is ... Weezer! (waarom ook niet!) en the vaccines ... en Belle and Sebastian!

Om 16u misschien nieuws.

Maar dan vermoed ik weer even radiostilte tot ze headliner(s) kunnen aankondigen eigenlijk.

We shall see! De bekendmaking waar ik vandaag op hoop is … Weezer! (waarom ook niet!) en the vaccines

De theorieen die je hier soms voorbij ziet komen zijn wel mooi.

En waarom Weezer niet? Ik denk omdat ze het weekend van Rock Werchter op Loudwire Festival in de US spelen.

Wat mij wel opvalt, is dat de zondag niet echt gevuld word. Andere dagen wel, zou daar iets achter zitten ?

Ik denk dat ze verwachten dat een dag met Muse uitverkoopt, wat er dan ook naast staat. vrijdag en zaterdag worden volgegooid met de zogeheten 'commerciële artiesten' door het ontbreken van een sterke headliner (al hoop ik van niet), en donderdag moet sowieso een sterke dag zijn omdat die dag het moeilijkst uitverkoopt omdat het een doordeweekse dag is.

<div class="d4p-bbt-quote-title">Thomus wrote:</div>
Om 16u misschien nieuws.

We shall see! De bekendmaking waar ik vandaag op hoop is … Weezer! (waarom ook niet!) en the vaccines

De theorieen die je hier soms voorbij ziet komen zijn wel mooi.

En waarom Weezer niet? Ik denk omdat ze het weekend van Rock Werchter op Loudwire Festival in de US spelen.

Tjah, wat doe je anders op een vakantiedag zonder echte plannen? gekke theoriën bedenken. En dat van weezer wist ik dus nog niet. Bedankt voor de info

Jesse, de dagtickets voor donderdag zijn al uitverkocht. Voor de rest...logische redenering. Laatste aanvullingen op vrijdag en zaterdag om de verkoop weer n beetje aan te zwengelen. Voor zondag nog maar 2 namen, maar wel 2 grote, goeie groepen met n uitstekende live-reputatie (naar mijn mening).

De soap rond Faith No More continues, ze zijn nu wel aangekondigd voor Tinderbox, wat NIET op het lijstje tourdates stond, en in het weekend van Werchter is...

De soap rond Faith No More continues, ze zijn nu wel aangekondigd voor Tinderbox, wat NIET op het lijstje tourdates stond, en in het weekend van Werchter is…

Haha, die gaan straks nog echt op Werchter staan. Maar goed in dat grote gat in het verschenen tourschema moest echt nog wat komen, of dat nou Werchter is wat sterk lijkt, of niet.

Kendrick Lamar, Childish Gambino en Joey Bada$$ mogen wel door. Verder hoop ik dat de rest wegblijft uit Werchter.

<div class="d4p-bbt-quote-title">Loveless wrote:</div>
De soap rond Faith No More continues, ze zijn nu wel aangekondigd voor Tinderbox, wat NIET op het lijstje tourdates stond, en in het weekend van Werchter is…

Haha, die gaan straks nog echt op Werchter staan. Maar goed in dat grote gat in het verschenen tourschema moest echt nog wat komen, of dat nou Werchter is wat sterk lijkt, of niet.

Je kan onderhand wel van een soap spreken ja. Ik blijf gewoon hopen, heb ze ook nooit afgeschreven. Erg benieuwd of ze er nu wel of niet gaan staan.

Clean Bandit zal er inderdaad ook wel staan, helaasch.

Die grote namen daar mogen inderdaad ver weg blijven. Clean Bandit en Knife Party mogen ze ook houden.

Arrested development zou ik wel heel tof vinden, maar dat zie ik niet gebeuren.

<div class="d4p-bbt-quote-title">JB. wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Loveless wrote:</div>

Je kan onderhand wel van een soap spreken ja. Ik blijf gewoon hopen, heb ze ook nooit afgeschreven. Erg benieuwd of ze er nu wel of niet gaan staan.

Ik hoop er ook nog op!

<div class="d4p-bbt-quote-title">Fonneke || Ishetalwerchter.nl wrote:</div>
Wat mij wel opvalt, is dat de zondag niet echt gevuld word. Andere dagen wel, zou daar iets achter zitten ?

Ik denk dat ze verwachten dat een dag met Muse uitverkoopt, wat er dan ook naast staat. vrijdag en zaterdag worden volgegooid met de zogeheten ‘commerciële artiesten’ door het ontbreken van een sterke headliner (al hoop ik van niet), en donderdag moet sowieso een sterke dag zijn omdat die dag het moeilijkst uitverkoopt omdat het een doordeweekse dag is.

helemaal akkoord.. het feit dat de grootste hypes van het moment daar geplaatst worden doet me geen grote hoop meer vestigen op grote headliners.. Vorig jaar deden ze dat ook de dag van KoL met o.a. Bastille, Stromae, Rudimental,.. die ook grijs gedraaid werden

<div class="d4p-bbt-quote-title">Gloeilamp wrote:</div>
Kendrick Lamar, Childish Gambino en Joey Bada$$ mogen wel door. Verder hoop ik dat de rest wegblijft uit Werchter.

Clean Bandit en Knife Party zullen ook wel doorkomen.

Het liefst hoor ik deze knife party over de wei: https://www.youtube.com/watch?v=dVMfISO9T1Q
:wink:

Users who are viewing this thread