Vooralsnog ben ik wel tevreden met de dagindeling zoals die nu bekend is. De acts waar ik het meest naar uitkijk worden voor de laatste twee dagen bewaard, met zondag in ieder geval Wilco en Kiwanuka aan het einde lijkt me. Met ook Waxahatchee al wel drie min-of-meer vergelijkbare acts, voor de diversiteit op die dag zou het fijn zijn als er ook een Seun Kuti o.i.d. staat. Fijn dat de rustigere acts die ik graag wil zien vooralsnog niet op vrijdag staan; kans op te weinig aandacht voor de rustigere muziek is die dag het grootst.
Ik ben we benieuwd hoe het nu met Barry Can't Swim zit. Als hij echt vrijdag zowel in Hilvarenbeek als in Barcelona staat, zou het dan niet het meest logisch zijn als hij al eind middag/begin avond op de ONE staat zodat hij voor de nacht nog daadwerkelijk in Barca kan zijn? Lijkt mij ook eigenlijk echt een goede plek voor hem.
Voor mijzelf zijn na wat meer inluisterwerk Seun Kuti, Divorce, Magdalena Bay en Amadou & Mariam flink gestegen op de prioriteitenlijst. Amadou & Mariam is een van de weinige andere acts (naast Barry) waarbij ik denk: zet maar overdag op de ONE, dat kan mooi worden daar.