Rock Werchter 2015 - Geruchten

Dat zijn een aantal mooie namen op Sonar 2015... Van mij mogen Dura Duran, Roisin Murphy, FKA twigs en Flying Lotus een weekje later best in België aantreden.

Dat zijn een aantal mooie namen op Sonar 2015… Van mij mogen Dura Duran, Roisin Murphy, FKA twigs en Flying Lotus een weekje later best in België aantreden.

FKA Twigs lijkt me een zekerheidje voor KluB C, en Roisin Murphy zie ik ook als kanshebber.

Van dat volledige lijstje van Sonar lijken Jamie xx en Laurent Garnier ook wel mogelijk.

<div class="d4p-bbt-quote-title">Fonneke || Ishetalwerchter.nl wrote:</div>
Kyle en Taylor swift dan toch maar ?

Dat kan, ik moet nog een tijdstip hebben om te gaan eten
icon_lol.gif

Haha, ja! ik ook ! :)

Duran Duran! Echt een totale verrassing voor mij dat ze op een festival staan.

Dat zijn een aantal mooie namen op Sonar 2015… Van mij mogen Dura Duran, Roisin Murphy, FKA twigs en Flying Lotus een weekje later best in België aantreden.

https://pbs.twimg.com/media/B8budkFIQAAaA_g.png:large

Mooie line-up. Ik denk dat Laurent Garnier toch een klein zekerheidje is voor Rock Werchter. Zijn populariteit vergroot alleen nog maar in België: in de Switch 100 gestemd tot beste dance-plaat aller tijden (Man with the red Face) en gewoonweg nieuw binnengekomen in de recentste editie van de Tijdloze (top 100 aller tijden). Aangezien Rock Werchter zich toch hoofdzakelijk richt tot het Studio Brussel-publiek...

Ook Die Antwoord maakt kans denk ik. Was toch één van de optredens van Pukkelpop 2014 waar het meest over gesproken werd. Zal ook wel op Werchter mainstage worden dan (want hebben ook Lotto Arena uitverkocht voor hun concert van 4 dagen geleden).

Ook Hot Chip maakt een goede kans.

Altijd wel een leuk feest hoor, geen hoogstaande kwalitietsmuziek maar wel vermakelijk. Waren in 2012 ook wel gaaf in de Marquee.

De Die Antwoord gimmick is toch een beetje uitgewerkt precies. Op Pukkelpop vorig jaar vond ik ze maar flauwtjes.

Misschien is Iggy Pop nog een leuke naam op de dag van Lenny Kravitz? Staat begin juli in IJsland dus zou prima kunnen.

Duran Duran ook bevestigd voor Night at the Park in Den Haag op 27/6 . Lijkt mij toch een erg leuke toevoeging voor Werchter.

De affiche van Rock Werchter 2015 krijgt steeds meer vorm. Vandaag worden opnieuw 5 namen toegevoegd. Caribou komt op donderdag 25 juni naar Werchter. Balthazar en Death Cab For Cutie zullen op vrijdag 26 juni present geven. Nieuw voor zaterdag 27 juni zijn Angus and Julia Stone en Sam Smith. Meer namen volgen snel.

Zo, dit bedoelde ik dus met meer kwalitatieve namen! (behalve Sam Smith dan)

Opvallend wel dat Angus & Julia Stone op herhaling komen. En nog steeds zo karig met zondagnamen...

Users who are viewing this thread