<div class="d4p-bbt-quote-title">
Loveless wrote:</div>
<div class=”d4p-bbt-quote-title”>
Shaverion wrote:</div>
<div class=”d4p-bbt-quote-title”>
Loveless wrote:</div>
Klopt, maarja, zie Pearl Jam vorig jaar, ze hoeven ook weer niet direct van begin juni tot eind augustus alles maar te doen hé
Het kán planningstechnisch nog steeds, dus we kunnen het niet 100% uitsluiten, maar dit is al de tweede duidelijke aanwijzing dat het niet aannemelijk is.
Natuurlijk is dit niet in het voordeel van FNM op RW maar ik vind het niet echt een duidelijke aanwijzing, vooral omdat ik vanwege de redenen die ik eerder noemde niet denk dat ze na GMM stoppen met touren. We zijn hier een beetje geruchten aan het volgen en aan het kijken wat aannemelijk is en wat niet, we zullen nooit ergens zeker van zijn. Dit gaat allemaal om hoe groot de kans is dat iets gebeurd en ik schat de kans dat FNM na GMM een pauze inlast laag in. En dan denk ik dus omdat er na GMM nog wel wat data komen dat de kans op RW niet veel kleiner is geworden dan voor dat bericht.
Mwah, ik denk echt dat de kans erg klein is hoor. We hebben maar één bron die zegt dat ze komen, en ondertussen al meerdere dikke aanwijzingen dat dat niet zo is. Normaal gaat er gewoon een streep door een (grote) act voor Werchter als ze voor Graspop bevestigd zijn. Maar dat zegt nu ineens niks omdat een anoniem bronnetje roept dat dat niet uitmaakt?
Hoewel ik het verder met je eens ben, vind ik ‘bronnetje’ een beetje ver gaan. Dit bronnetje had vorig jaar Pearl Jam goed, terwijl RW 1 van de 2 festivals was. Daarnaast klopten ook Foo Fighters en Royal Blood dit jaar. Wie weet was FNM nog met beide festivals in onderhandeling op het moment van lekker en hebben ze voor Graspop gekozen. Ik ben iig benieuwd naar de berichtgeving van Festileaks