Rock Werchter 2015 - Geruchten

Taylor Swift en Kyle op RW
icon_smile.gif
? Dat zou ik nou lache vinden!
icon_razz.gif

Niet voor de muziek overigens hoor :)

Benicassim: The Prodigy, Noel Gallagher, Florence + The Machine, Portishead, The Vaccines, Bastille, Clean Bandit, Mini Mansions, Crystal Fighters en Slaves.

Vaccines lijken me dan een zekerheidje, Mini Mansions en Slaves zijn ook welkom.

Mini Mansions is overigens het zijproject van de bassist van QOTSA, dus dat is een headlineroptie minder.

Hoe kom jij aan The Vaccines, Slaves en Mini Mansions? Ik zie The Prodigy, F+TM, Portishead, Los Planetas, Mø , Public Enemy, Clean Bandit, Crystal Fighter, Bastille en Noel Gallagher :D

Public Enemy staat er ook. toch wel voldoende goede hiphop acts die rond die periode touren. Laat er maar weer een paar komen

Mijn excuses! Ik ging op efestivals af en daar zat een troll tussen (de namen werden een voor een afgeroepen op de radio). Ik zie Slaves en Mini Mansions nog steeds gebeuren, hebben dezelfde buzz rond zich als Royal Blood een jaar geleden.

Portishead moet je niet verwachten. Die waren razend na Werchter 2011 en zeiden selectiever te worden met festivals na dat debacle.

klopt, maar toch kan je ze als barnheadliner een goed alternatief geven waardoor er veel fans van Portishead op af komen en ze kan garanderen dat niet hetzelfde gebeurt als de vorige keer.

Van mij mogen crystal fighters nog wel een keer komen, vorige jaar was de tent te klein dus lijkt me leuk als ze wat vroeger op de dag op main staan!

Blink 182 staat in maart op missiekring fest in Amerika, mischien dat ze nog de oversteek maken naar Europa?!

Rudimental kondigt morgen een live project met Disclosure aan. Ze mogen zeker terugkomen naar Wechter!

Leuk om te lezen dat werchter Botique dit jaar door zal gaan en vermoedelijk op 11 juli. Ben erg benieuwd welke headliner zij uit de hoge hoed toveren....

Blink 182 staat in maart op missiekring fest in Amerika, mischien dat ze nog de oversteek maken naar Europa?!

Hebben net aangekondigd dat Tom Delonge uit de band stapt. Laat dan maar zo als het voor een hoge plek is, ook al is Matt Skiba een vette vervanger.

Geen Faith no More op Werchter en wél op Pinkpop en Graspop zou mij eigenlijk wel pissed maken. Als er één naam is die ik op Werchter wou zien is het die.

Wel flauw van Festileaks dat ze nu compleet hun foute bron verzwijgen.

Overigens nog een headliner die we vermoedelijk kunnen uitsluiten: Mumford & Sons is volgens betrouwbare bronnen headliner op Reading/Leeds, mogelijk dus niet in Europa tijdens RW.

Users who are viewing this thread