Rock Werchter 2015 - Geruchten

<div class="d4p-bbt-quote-title">duyck wrote:</div>
Balthazar hun nieuw album dus al voor eind maart. Vraag me wel af of Werchter hen weer boekt, vorig jaar nog Pukkelpop en het jaar voordien meerdere keren op Werchter als ik me niet vergis

Ik zou echt zeer tevreden zijn met Balthazar, maar ik heb niet echt een beeld van hun populariteit in België, stel dat ze komen, worden die dan op Main of in The Barn geplaatst?

Kan beide (of beter: alledrie). Ze zijn wel populair in België. Zie ik (gelukkig) wel komen ook.

in verband met boutique trouwens...

Dit weekend in het Nieusblad was er nieuws over. Nog niks speciaals ofzo, maar er zouden onderhandelingen bezig zijn voor een evenement in Werchter op 11juli (en met dat evenement wordt dan wss Boutique bedoeld).

in verband met boutique trouwens…

Dit weekend in het Nieusblad was er nieuws over. Nog niks speciaals ofzo, maar er zouden onderhandelingen bezig zijn voor een evenement in Werchter op 11juli (en met dat evenement wordt dan wss Boutique bedoeld).

Zou dat niet voor Madonna kunnen zijn? Komt toch met nieuw album dacht ik.

Balthazar hun nieuw album dus al voor eind maart. Vraag me wel af of Werchter hen weer boekt, vorig jaar nog Pukkelpop en het jaar voordien meerdere keren op Werchter als ik me niet vergis

Sowieso wel. En terecht.

Zo rond 4uur berichtje dat Prodigy na Lenny Kravitz staat?

Misschien wel! Is The Prodigy eigenlijk een beetje de moeite waard (en dan bedoel ik live)? Ik ben eigenlijk met Invaders Must Die afgehaakt.

<div class="d4p-bbt-quote-title">Wessel wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>amoors wrote:</div>
Zouden we vanmiddag weer een lijstje namen krijgen?

Ja, ook hoop ik dat ze morgen ook weer met namen komen.

<div class="d4p-bbt-quote-title">Loveless wrote:</div>
Prodigy ook op Benicassim (16-19 juli, in Spanje).

'Noel Gallagher - Lenny Kravitz - Prodigy' zou wel een logisch jaren 90 iconen- rijtje opleveren, die ook een iets ouder publiek zal aantrekken (maar ook jongeren niet uitsluiten).

<div class="d4p-bbt-quote-title">Shaverion wrote:</div>

Misschien wel! Is The Prodigy eigenlijk een beetje de moeite waard (en dan bedoel ik live)? Ik ben eigenlijk met Invaders Must Die afgehaakt.

Daarover verschillen de meningen. Ik vond ze de vorige keer op Werchter niet echt boeiend.

Editors zijn over 2 weken klaar met opnemen van hun nieuw album. Grote kanshebber met KoL van vorig jaar in het achterhoofd..

Editors zijn over 2 weken klaar met opnemen van hun nieuw album. Grote kanshebber met KoL van vorig jaar in het achterhoofd..

Echt? Ik zou Editors best willen zien (niet als headliner):D maar waar komt dat nieuws vandaan?

Ik zie Editors nog wel als een kanshebber, stonden er vorig jaar natuurlijk niet. Vergeleken met KoL is het ook geen 6x in 8 jaar tijd maar 6x in 10 jaar tijd en is het eigenlijk om het jaar op 2x achter elkaar in 2012 en 2013 na. De kritiek zal hier dus minder op zijn al zijn de Editors minder groot als KoL en wordt het al minder geaccepteerd dat ze headliner zijn. Zou beter zijn als ze die nog een jaartje laten wachten maar als ze echt om headliners verlegen zitten kan het natuurlijk altijd.

Ik zie Editors nog wel als een kanshebber, stonden er vorig jaar natuurlijk niet. Vergeleken met KoL is het ook geen 6x in 8 jaar tijd maar 6x in 10 jaar tijd en is het eigenlijk om het jaar op 2x achter elkaar in 2012 en 2013 na. De kritiek zal hier dus minder op zijn al zijn de Editors minder groot als KoL en wordt het al minder geaccepteerd dat ze headliner zijn. Zou beter zijn als ze die nog een jaartje laten wachten maar als ze echt om headliners verlegen zitten kan het natuurlijk altijd.

Editors zou ik echt vreselijk vinden, die gasten achtervolgen me elk jaar, naar welk festival ik ook ga, ben er helemaal klaar mee...

Users who are viewing this thread