Rock Werchter 2015 - Geruchten

Echt het duurt nog ongeveer 5 maanden tot RW. Er is nog maar een halve line up bekend en al zoveel gezeik over 'commerciële publiekstrekkers'. Geduld is een schone zaak :)

Dat soort namen zullen in februari / maart wel bekend worden gemaakt. De eerste namen zijn altijd de bekendere namen (en dus per definitie de meer commerciële namen). Wat Frank hierboven me zegt: het duurt nog vijf maanden! Het programma is nog grotendeels onbekend.

Hoi, nieuwe poster maar wel al tijd lurker.

Puntje voor discussie: Op de vrijdag en zeker zaterdag lijkt er nog (rock) headliner ruimte. Ik zou echt heel graag The Strokes (primavera headliner) of The National (SOS) willen zien. Verder heeft RW voor mij dit jaar al een sterke line-up en een dergelijke toevoeging zou voor mij een instant weekend-ticket betekenen. Verder zou ik graag Spoon, Cold War kids of Belle & Sebastian de oversteek zien maken na hun Amerikaanse toer in mei/juni, zijn dit soort verwachtingen realistisch by any means of staat volgens jullie 'het huis' nu wel ongeveer en zal dit waarschijnlijk opgevuld worden met kleinere bandjes en dj's?

ik zou behoorlijk teleurgesteld zijn als er niet nog een headliner van formaat zal spelen

En anders ik wel. Ik verwacht eigenlijk voor de vrijdag maar zeer zeker voor de zaterdag nog een artiest/band van naam!!

Verwacht/hoop nog op namen zoals: eagles of death metal, prodigy, incubus... Denk dat we deze week nog wel wat mogen verwachten

Misschien is het een optie om 2 co headliners achter elkaar te programeren op 1 dag of praat ik nou onzin?

Mijn gevoel zegt eigenlijk dat Coldplay vrijdag voor Pharrell speelt en zaterdag The Prodigy na Lenny Kravitz. Denk dat ze met Coldplay moeten wachten en The Prodigy deze week nog wordt bekendgemaakt. Misschien wishful thinking maar ik verwacht eigenlijk nog wel iets. The National dan nog voor Lenny Kravitz of Coldplay en het is helemaal mooi!

Coldplay voor Boutique is volgens mij nu veel aannemelijker.

Ze zullen toch iets moeten met de vrijdag. Een sub van Pinkpop laten headlinen is al slap, maar zoek daar nog maar eens drie namen bij die groot genoeg zijn om de dag te dragen en toch geen headlinerstatus afdwingen.
Voor zaterdag geldt min of meer hetzelfde.

Mijn gevoel zegt eigenlijk dat Coldplay vrijdag voor Pharrell speelt en zaterdag The Prodigy na Lenny Kravitz. Denk dat ze met Coldplay moeten wachten en The Prodigy deze week nog wordt bekendgemaakt. Misschien wishful thinking maar ik verwacht eigenlijk nog wel iets. The National dan nog voor Lenny Kravitz of Coldplay en het is helemaal mooi!

Hope so, maar gaat niet gebeuren denk ik. (Coldplay) Ben bang dat ze eerder doen wat @JB. zegt.

Coldplay voor Boutique is volgens mij nu veel aannemelijker.

Goed nieuws: L7 is weer bij elkaar en ze spelen o.a. in Frankrijk vlak voor het Wercher weekend (Hellfest). :-)

Slecht nieuws: zal wel weer niets voor Werchter zijn zeker... :-(

Goed nieuws: L7 is weer bij elkaar en ze spelen o.a. in Frankrijk vlak voor het Wercher weekend (Hellfest).
icon_smile.gif

Slecht nieuws: zal wel weer niets voor Werchter zijn zeker…
icon_sad.gif

Weet niet wie daar laatst mee kwam, maar maak je wel gelijk de quota voor vrouwen goed :D
en ook nog rete vet maar denk inderdaad dat dat niet voor Werchter is.

<div class="d4p-bbt-quote-title">mattman wrote:</div>
Goed nieuws: L7 is weer bij elkaar en ze spelen o.a. in Frankrijk vlak voor het Wercher weekend (Hellfest).
icon_smile.gif

Slecht nieuws: zal wel weer niets voor Werchter zijn zeker…
icon_sad.gif

Weet niet wie daar laatst mee kwam, maar maak je wel gelijk de quota voor vrouwen goed
icon_biggrin.gif

en ook nog rete vet maar denk inderdaad dat dat niet voor Werchter is.

Ging dat ook niet over knappe vrouwen .. ?

Users who are viewing this thread