<div class="d4p-bbt-quote-title">
neontiger8 wrote:</div>
The Killers kunnen onder muse of met AM lijkt mij. Strokes zouden dan weer heel goed met AM en onder Foo Fighters passen. Linkin Park past eigenlijk het best onder Metallica, maar die kans is volgens mij nihil.
Ah ja, The Killers onder Muse op zondag (als, dan)! Is alleen een beetje veel gevraagd misschien, ik denk dat we alleen een dubbele headliner op de vrijdag kunnen verwachten. Linkin Park onder Metallica lijkt mij ook geen kans, met Placebo als sub erbij en Skrillex als afsluiter is het al volle bak op main. Aan de andere kant, als je tot pakweg 3u doorgaat… Hopen mag!
Maar ik denk eerlijk gezegd dat The Killers, The Strokes, Linkin Park of andere bands van die grootte alleen nog samen met Arctic Monkeys zouden kunnen, en dat zou ook heel mooi zijn vind ik. Eerst was er natuurlijk spraks van QOTSA op die plaats, dus het kan alleszins. Of natuurlijk een combi van twee van die namen op zondag, als de grote namen niet lukken. In hun eentje het festival afsluiten is voor deze bands (zeker The Strokes) teveel gevraagd.