Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
Ik hoop op een aantal van deze acts:
Jake Bugg, The 1975, Haim, Miles Kane, Beady Eye, Half Moon Run, Vampire Weekend, Palma Violets, The Strokes, Chvrches, Foals, The Vaccines, The Neighbourhood, The xx, The National, Alt-J, Imagine Dragons, MGMT, Fun., Sky Ferreira, Twenty One Pilots, Kodaline, Bastille, Foxygen

Ik mis precies een aantal namen die ik erbij zou willen hebben, Rise Against, Billy Talent, tenacious d, Rage against the machine, Sum 41,... misschien een slecht lijstje(mijn smaak van muziek) maar er wordt momenteel niet gezegd dat ze zullen touren, en RATM en Sum 41 lijkt me al heel onzeker, verder heb ik er ook graag bastille terug bij, imagine dragons,...

Ik hoop op FOALS, en London Grammar zou een goede band zijn voor Rock Werchter (een band waar we nog veel van gaan horen)

Dit zijn 2 bands die ik zoooo graag wil verwelkomen op het affiche. Foals echt de verassing van Pukkelpop voor mij vorig jaar. en London Grammar wat een album echt balen dat die melkweg show uitverkocht is.

Mijn ideale volgende lichting namen voor Werchter:

Foals, Interpol, Beck, Flume, Kavinsky, Alice in Chains, Broken Bells, Belle & Sebastian, The Cult, Bonobo, Foxygen en Caribou.

Als er hier een aantal van bij zit ben ik erg blij.

zakpap wrote:
Ik hoop op FOALS, en London Grammar zou een goede band zijn voor Rock Werchter (een band waar we nog veel van gaan horen)

Dit zijn 2 bands die ik zoooo graag wil verwelkomen op het affiche. Foals echt de verassing van Pukkelpop voor mij vorig jaar. en London Grammar wat een album echt balen dat die melkweg show uitverkocht is.

Deze man heeft een ticket! (:

Mijn ideale volgende lichting namen voor Werchter:

Foals, Interpol, Beck, Flume, Kavinsky, Alice in Chains, Broken Bells, Belle & Sebastian, The Cult, Bonobo, Foxygen en Caribou.

Als er hier een aantal van bij zit ben ik erg blij.

Graag, alleen verwacht ik wat grotere namen. MGMT, Alice In Chains, Imagine Dragons, Stromea, Macklemore, een sub en een dagafsluiter. Zoiets misschien? Lijkt me vrij redelijk. Het gaat er namelijk om dat deze namen kaarten verkopen. Hoe graag ik namen als Flume, Foals en Bonobo nu al bevestigd zie, hiermee krijgen ze nog geen dag uitverkocht. Met namen als Macklemore, Imagine Dragons en MGMT heb je meteen een heel breed publiek te pakken.

Ik ben het hartstikke eens met Foals, het laatste album wat ze uitgebracht hebben is echt belachelijk goed in mijn ogen. Ook ben ik erg fan geworden van de 3 gezusters aka Haïm. In Nederland werden ze even een tijdje gedraaid op de radio nu niet meer. Maar hun album 'Days are gone' is écht goed. Er staan echt catchy liedjes op en na mijn mening is dat wat iedereen wil.

Overigens zou ik persoonlijk graag: Jake Bugg, Bastille (verassing vorig jaar PP), Kodaline, Ellie Goulding, Daughter, Cage the elephant, San Cisco, Papa Roach, Imagine Dragons en The Killers.
Een paar zullen wel onwaarschijnlijk zijn zoals The Killers bijvoorbeeld maar goed.

Jongens, waar blijven de punkbands in jullie lijstjes... Zoals @Whynot zegt, ik mis Rise Against en Billy Talent! Op zijn minst een van de twee, liefst allebei :D

The Killers zijn niet eens meer onwaarschijnlijk, dat is kansloos. Ze nemen een break en Brandon Flowers(frontman) gaat aan een tweede solo-album werken.
Haim stond er vorig jaar ook al, maar zou mij niets verbazen als die weer gaan komen. Wat ik helemaal niet erg vind :)
Offspring lijkt me wel tof, ze staan wel al op Groezrock en weet niet of ze twee Belgische data gaan doen

Ik denk dat we op zijn vroegst eind januari weer namen krijgen: Dag Mink,

We moeten jouw geduld en dat van het Festileaks-forum nog even op de proef stellen: we weten zelf nog niet exact wanneer we met meer namen naar buiten kunnen komen.

Mvg, Rock Werchter

Ze zitten dus nog diep in de onderhandelingsfase maar met wie?

Ze zeggen altijd niet te weten wanneer de volgende namen komen. Maar eind januari is inderdaad het meest waarschijnlijk als je kijkt naar voorgaande jaren.

Ik vermoed dan toch met Muse, en met een of meerdere tweede opties als dat niet lukt. Ik kan me voorstellen dat ze tegelijkertijd met verschillende andere festivals bezig zijn met de Foo's, en misschien ook nog hier en daar dingen als U2, Coldplay, RHCP etc proberen. Kortom, ze hebben meerdere poken in het vuur maar de uitkomst is nog onduidelijk.

Ik denk ook wel eind januari pas.. maand januari is in het algemeen een maand met weinig aankondigingen. Maar ik denk dat ze nu aan het onderhandelen zijn met de headliner voor zondag.

Jongens, waar blijven de punkbands in jullie lijstjes… Zoals @Whynot zegt, ik mis Rise Against en Billy Talent!

Vooruit dan maar! Zoals eerder vermeld, the offspring zou heerlijk zijn maar twijfelachtig, en geef me daarnaast maar the subways, geen idee of die kans maken, maar alleszins leuk groepje dat me doet denken aan Green Day in z'n dookie-periode! :)

<div class="d4p-bbt-quote-title">Dr. Hannibal wrote:</div>
Jongens, waar blijven de punkbands in jullie lijstjes… Zoals http://festileaks.com/users/whynot/@Whynot zegt, ik mis Rise Against en Billy Talent!

Vooruit dan maar! Zoals eerder vermeld, the offspring zou heerlijk zijn maar twijfelachtig, en geef me daarnaast maar the subways, geen idee of die kans maken, maar alleszins leuk groepje dat me doet denken aan Green Day in z’n dookie-periode!
icon_smile.gif

The Subways zijn ook wel ok inderdaad, snap je Green Day vergelijking wel enigszins maar ik ben het niet echt met je eens, ik vind die laatste zeker in hun Dookie-periode veel en veel beter dan The Subways... Ik denk dat ze op zich wel kans maken, tot nu toe alleen een datum begin juni op een Duits festivalletje bekend, daar zouden best wat festivals bij kunnen komen. Ik zie nog altijd liever BT en RA!

even over MGMT. ik zie dat ze al een paar keer worden genoemd hier en ze staan hoog op het affiche bij Coachella . dus neem ik aan dat een aantal mensen hun al Live gezien heeft? Ik vind ze namelijk wat goede liedjes hebben. Maar heb volgensmij toch op verschillende plekken gelezen/gehoord dat het live toch maar een beetje stroef gaat.

Mensen die hen live hebben gezien. wat is er waar?

Users who are viewing this thread