Pinkpop 2014

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Veel plezier allemaal! Zuur dat ik er niet bij kan zijn dit jaar! Zeker omdat ik op veel manieren geprobeerd heb om kaarten te krijgen, maar omdat het steeds door vervelende mensen niet gelukt is. Jammer dat er mensen zijn die hun kaartjes voor belachelijke prijzen van de hand doen, nog erger zijn de mensen die je blij maken en hun kaartjes dan allang verkocht hebben. Kut is dat toch, en hopelijk gaat daar verandering in komen. Maar voor jullie, veel plezier gewenst allemaal, en geniet ook maar een beetje voor mij! Ik kijk uit naar jullie verhalen!
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Veel plezier allemaal! Zuur dat ik er niet bij kan zijn dit jaar! Zeker omdat ik op veel manieren geprobeerd heb om kaarten te krijgen, maar omdat het steeds door vervelende mensen niet gelukt is. Jammer dat er mensen zijn die hun kaartjes voor belachelijke prijzen van de hand doen, nog erger zijn de mensen die je blij maken en hun kaartjes dan allang verkocht hebben. Kut is dat toch, en hopelijk gaat daar verandering in komen. Maar voor jullie, veel plezier gewenst allemaal, en geniet ook maar een beetje voor mij! Ik kijk uit naar jullie verhalen!

Balen dat het niet gelukt is, Sam! Volgens mij zenden ze wel veel uit via internet, Arcade Fire in elk geval wel dacht ik.

Ik ga zo richting Landgraaf. Eerste dagje nog weinig interessants voor mij, vooral White Lies en HAIM :).
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Hahaha

8f36a67c0c42022b8ffb5d587cfcbdf4_view.jpg
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Yes, veel plezier allemaal! Ik ga maar vanachter mijn computer een beetje meegenieten ofzo. Mis ik Arcade Fire toch niet helemaal deze zomer ;). Maak er een mooi weekend van!
 

Thomus

Gouden Tip
29 jan 2014
354
0
De klootzakken.
Mijn geografische locatie laat niet toe om naar de stream te kijken. Boe Boe Boe!
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
De klootzakken.<br>
Mijn geografische locatie laat niet toe om naar de stream te kijken. Boe Boe Boe!
Vanuit belgie?

Ik zag die vraag ook op Facebook langskomen bij 3voor12 en daar reageerde ze dit op:
'Helaas heeft een groot deel van de bands alleen toestemming gegeven om de concerten in Nederland uit te zenden.'

Kijkt nog iemand White Lies? Hoorde ik nou goed dat die zanger aan het begin zei dat het altijd leuk is om op Lowlands te spelen..? :')
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Setlist van RS gaat al rond op Twitter. Geen Paint It Black waar een paar van hier op hoopten.

https://twitter.com/L1/status/475336411508662272
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Kijkt nog iemand White Lies? Hoorde ik nou goed dat die zanger aan het begin zei dat het altijd leuk is om op Lowlands te spelen..? :’)

Hahaha volgens mij mompelde hij 'the netherlands' maar ik dacht ook even dat hij lowlands zei :p. Ik vond de soundcheck trouwens ook weer slecht klinken bij white lies. Beter dan Coachella, maar niet geweldig moet ik zeggen. Hopen dat ze daar voor Rock Werchter iets mee doen :p
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
The Kooks is wel echt een schijtband zeg. Ik heb de livestream maar stopgezet. Vervelende zanger ook. Vandaag wil ik Editors en Arctic Monkeys nog gaan bekijken.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Hahaha volgens mij mompelde hij ‘the netherlands’ maar ik dacht ook even dat hij lowlands zei :p.
Had het net even terug gekeken en dat klopt idd haha. Vond het verder een saai optreden maar dat had ik wel een beetje verwacht. Ik hou het wel bij hun albums. Gister ook nog John Mayer gekeken, klonk best lekker maar zag er wel onwijs saai uit. Gelukkig dat die niet als headliner stond.
Vandaag nog Portugal. The Man gekeken, klonk goed al schrok ik soms wel even van zijn stem. En The Kooks heb ik ook na een paar nummers uit gezet daar ben ik ook wel klaar mee.

En vanavond natuurlijk Editors en Arctic Monkeys. En morgen vooral Arcade Fire :)

Vond dit ook wel leuk om te zien, gister tijdens Rolling Stones haha:
https://twitter.com/luuk58/status/475360263836041216/photo/1
 

juw

Gouden Tip
17 nov 2013
311
0
Ligt het aan mij of komt Editors gewoon echt veel beter tot z'n recht wanneer het donker is en ze in rook gehuld zijn met hier en daar wat vuurwerk?
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Ligt het aan mij of komt Editors gewoon echt veel beter tot z’n recht wanneer het donker is en ze in rook gehuld zijn met hier en daar wat vuurwerk?
True, maar dat is bijna met elke band wel zo. Groot nadeel van Pinkpop vind ik dat het rond 23:00 gelijk al afgelopen is. Alleen de laatste paar nummers van de headliner zijn dan in het donker. Zal met Arcade Fire morgen ook wel tegenvallen.

Maar klinkt wel gewoon weer heel goed hoor. Headlinerwaardig.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Arctic Monkeys <3

Kon niet tippen aan Best Kept Secret vorig jaar, maar toch weer een ijzersterke show van die mannen. Erg veel zin in Werchter!
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Jammer dat het geluid van de stream het grootste (middelste) deel van de set niet zo goed was. Maar het klonk verder weer onwijs geweldig.
En als er iemand arrogant mag doen is het Alex Turner wel, de baas.

Paolo Nutini wordt morgen ook uitgezonden zag ik net, ga ik ook wel een stukje van kijken.

Edit: En Metallica is nu bezig op RaR, ben geen grote fan van het genre maar klinkt nog best lekker. (Dit nummer iig). Ben benieuwd of PP nog toestemming krijgt om te streamen.
http://www.swr3.de/musik/rock-am-ring/livestream/-/id=1453978/oga2s9/index.html
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Ik lees wel overal veel verschillende reacties over AM. Volkskrant vond het zelfs een teleurstelling door het lage tempo en het publiek dat steeds ongeïnteresseerder deed. Niet alle nummers gingen misschien lekker in elkaar over en Alex is misschien ook wel eens praatzamer geweest maar dit vind ik ook weer overdreven.

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/10893/Pinkpop/article/detail/3669138/2014/06/09/Arctic-Monkeys-liep-uit-op-een-teleurstelling.dhtml

 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
"Arctic Monkeys fans: omg ze waren zo goed op pinkpop.
Andere aanwezigen die er waren: Arctic Monkeys waren een teleurstelling"

Quote van twitter, zoiets zal het wel geweest zijn dan. Maar als je er niet bekend mee bent kan ik me misschien voorstellen dat het saai en arrogant overkomt.


Edit: Ben niet zo'n fan van al die 3fm overgehypte dingen maar Jett Rebel klinkt nog best wel goed.
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Het is gewoon al machtig hoe de mannen van AM op het podium staan. Vond de setlist inderdaad niet geweldig, maar het was verder wel een strak optreden. Manman wat kijk ik uit naar de stream van arcade fire vanmiddag.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken