Pinkpop 2014

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.023
6.061
RobertDelft, volgens mij wel, maar ik denk duurder. Kan je ze ergens anders halen, zou ik het doen.
...
Ben blij dat ik vandaag vrij gepakt heb. Vanuit mijn werk in Koningsbosch staat al file op route 69. Fuck, nu al????
...
...
...
...
* * ik sta op springen * *
NOG MAAR 24 UUR!!!!!!!!
 

Brian-tukker

Campingartiest
9 apr 2014
82
0
RobertDelft, volgens mij wel, maar ik denk duurder. Kan je ze ergens anders halen, zou ik het doen.<br>
…<br>
Ben blij dat ik vandaag vrij gepakt heb. Vanuit mijn werk in Koningsbosch staat al file op route 69. Fuck, nu al????<br>
…<br>
…<br>
…<br>
…<br>
* * ik sta op springen * *<br>
NOG MAAR 24 UUR!!!!!!!!

Nu al file o_O Hopelijk is die vanacht weg. Volgens de route planner ben ik er om 5.20. Als je vanuit Heerlen/Roermond komt, kom je toch op route 69?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.023
6.061
Als je vanuit Heerlen/Roermond komt, kom je toch op route 69?
Volgens mij valt de file wel mee idd... Denk op de radio een beetje opgeblazen...
Route 69 is op de A2 er af bij Born vanuit Eindhoven/Weert/Roermond, je gaat dan via Brunssum naar Landgraaf.
Ga je verder op de A2 ga je via A76 autoweg Heerlen, eraf afslag Kerkrade-West bij Parkstad Limburg Stadion (Roda JC).

http://www.pinkpop.nl/2014/festival-info/vervoer/
LET OP: de route naar Pinkpop wordt in de buurt van Landgraaf aangegeven via GELE borden. Wij raden je aan om vanaf die borden je navigatie uit te zetten en deze borden te volgen.
Komende vanuit het westen, midden en noorden van het land:

Aanbevolen snelle route
Als gevolg van de te verwachten grote toeloop zal voor het verkeer rijdend op de A2 komende vanaf noordelijke richting een snelle alternatieve route worden aangegeven. Op de A2 ter hoogte van de afslag Born-Nieuwstad zal een mobiele tekstwagen een alternatieve route aangeven met de tekst “Pinkpop volg 69″. Indien deze tekst op deze wagen verschijnt is het dringend aan te bevelen deze route te volgen. Je komt dan, de borden “Pinkpop volg 69″ volgend, via de gemeenten Nieuwstad richting Hongen, Brunssum, Landgraaf aan de noordelijke zijde binnen en word je geleidt naar een van de bewaakte parkeerplaatsen aan de Burgemeester Custerlaan gelegen nabij de diverse campings.

Alternatieve route
Volg de A2 richting Maastricht; bij knooppunt Kerensheide afslag A76 richting Heerlen/Aachen; neem bij knooppunt Bocholtz afslag 7 Simpelveld, ga links boven aan de afslag de N281 op en volg de borden “Park Gravenrode” of neem afrit Kerkrade-West / Landgraaf en volg vanaf de Imstenraderweg de gele borden Pinkpop & zet je navigatie uit.

KOMENDE VANUIT MAASTRICHT

Volg de A79 richting Heerlen. Neem bij de splitsing met de A76 de afslag naar Aachen. Neem bij knooppunt Bocholtz afslag 7 Simpelveld, ga links boven aan de afslag de N281 op en volg de borden “Park Gravenrode” of neem afrit Kerkrade-West / Landgraaf en volg vanaf de Imstenraderweg de gele borden Pinkpop & zet je navigatie uit.

KOMENDE VANUIT BELGIË

Volg de A76 richting Aachen; neem bij knooppunt Bocholtz afslag 7 Simpelveld, ga links boven aan de afslag de N281 op en volg de borden “Park Gravenrode” of neem afrit Kerkrade-West / Landgraaf en volg vanaf de Imstenraderweg de gele borden Pinkpop & zet je navigatie uit.

KOMENDE VANUIT DUITSLAND

Volg de A76 richting Heerlen; houdt ter hoogte van knooppunt Bocholtz de N281 richting Heerlen aan; volg op de N281 de borden “Park Gravenrode” of afrit Kerkrade-West / Landgraaf en volg vanaf de Imstenraderweg de gele borden Pinkpop & zet je navigatie uit.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.023
6.061
O, o, o, o, o, ik hoop dat ik niet te veel verontruste nachtrust heb over het "mogelijk" niet binnen komen met mijn zaterdag-hardcopy-marktplaats-kaartje... zucht (klein beetje nerveus toch wel...)...

Hé, de fietsenstalling is verplaatst zie ik, niet meer op de Hofstraat maar in de buurt van ingang Camping A bij de rotonde?
Kom je uit de buurt? Pak de fiets! Die kun je gratis en veilig stallen in de fietsenstalling bij Mengelers (Rotonde Hostraat-Einsteinsraat ingang camping A). Fietsen is gezond, goed voor het milieu, je hebt geen last van files en je parkeert gratis voor de deur! De fietsenstalling is op de drie festivaldagen geopend van 09.00 tot 04.00 uur. Buiten deze openingstijden is er geen bewaking. De organisatie is niet verantwoordelijk voor de veiligheid van niet opgehaalde fietsen.
 

RobertDelft

Playlistbediener
15 jan 2014
34
0
RobertDelft, volgens mij wel, maar ik denk duurder. Kan je ze ergens anders halen, zou ik het doen.<br>
…<br>
Ben blij dat ik vandaag vrij gepakt heb. Vanuit mijn werk in Koningsbosch staat al file op route 69. Fuck, nu al????<br>
…<br>
…<br>
…<br>
…<br>
* * ik sta op springen * *<br>
NOG MAAR 24 UUR!!!!!!!!

Ah oké, thanks! Even kijken of ik eerder weg kan van werk dus.
Deze dag duurt wel echt super lang.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.009
3.696
Ik vind oordoppen echt te belemmerend voor mn beleving.. Kan het echt niet verdragen
 

RobertDelft

Playlistbediener
15 jan 2014
34
0
Ik vind oordoppen echt te belemmerend voor mn beleving.. Kan het echt niet verdragen
Ik ga sinds een jaar pas naar redelijk wat concerten en sta vaak redelijk vooraan, maar zonder oordoppen is toch echt niet goed, duurt meestal een dag voordat m'n oren weer een soort van open gaan zegmaar, en ik geen piep meer hoor.
 

Thomus

Gouden Tip
29 jan 2014
354
0
µIk vraag mij af waarom ik dit hier allemaal lees.
Het geeft mij met mijn examens enkel maar meer zin in TW Classic en Werchter. Mijn kriebels zijn er al veel te vroeg :D

Ik wens iedereen hier alvast een heerlijke Pinkpop (maar dat zal wel lukken lijkt mij)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.023
6.061
Geeft 3fm tips voor Pinkpop-maagden... Vergeten ze 1 belangrijke tip: kom dit jaar naar onze Festileaks-meeting ;)
Staan wel relevante dingen in denk ik...

http://go.3fm.nl/festivals-pinkpop/nieuws-detail/6040/Tips-voor-een-onvergetelijke-eerste-Pinkpop-ervaring
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.023
6.061
Bij deze wil ik iedereen een fantastisch Pinkpop 2014 toewensen en een veilige reis.
Veel Plezier...
http://youtu.be/Nqp2stVMVjM
 

Sybren_J

Playlistbediener
13 mrt 2014
13
0
Nog even een foto'tje, waarop ook de catwalk te zien is (als ik het goed zie).

Bpc66UsIgAAwJ7C.jpg

Bron

Overigens vind ik het persoonlijk belachelijk dat flessen en sprays van zonnebrandcrème niet zijn toegestaan, alleen kleine tubes mogen mee... Weet iemand of je dit misschien ook op het terrein kunt krijgen, zonnebrandcrème?

Maar goed, ik heb er erg veel zin in, het wordt een topweekend :-D
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
558
Sprays en flessen zijn niet toegestaan? Bah, dan moet ik nog iets anders opzoeken. Ik heb er ook veel zin in! Dat wordt heel wat op en neer rennen, vooral op maandag, ondertussen eten zoeken, kijken of er geen mensen zijn kwijtgeraakt terwijl ik ergens anders was, bier halen, water halen, meezingen en verder rennen haha.
 

Erik

Nieuw lid
6 jun 2014
2
0
Omdat het alweer 14 jaar geleden is dat ik een weekend pinkpop heb meegemaakt, had ik nog een brandende vraag:

Is het mogelijk om na het parkeren morgenochtend nog toegang tot het parkeerterrein (en je auto) te krijgen (lees: eten en drinken voorraad aan te vullen)?
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
558
Omdat het alweer 14 jaar geleden is dat ik een weekend pinkpop heb meegemaakt, had ik nog een brandende vraag:

Is het mogelijk om na het parkeren morgenochtend nog toegang tot het parkeerterrein (en je auto) te krijgen (lees: eten en drinken voorraad aan te vullen)?

Ja
 

Erik

Nieuw lid
6 jun 2014
2
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">Erik wrote:</div>
Omdat het alweer 14 jaar geleden is dat ik een weekend pinkpop heb meegemaakt, had ik nog een brandende vraag:

Is het mogelijk om na het parkeren morgenochtend nog toegang tot het parkeerterrein (en je auto) te krijgen (lees: eten en drinken voorraad aan te vullen)?


Ja

Thanks!
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Arctic Monkeys staan nu ook tussen de lijst van livestreams door 3voor12!
AM en AF ga ik zeker kijken en misschien nog wel een stukje The Kooks, ben wel benieuwd naar de nieuwe nummers, en Portugal. the man.

Alvast veel plezier iedereen :)

 

Thomus

Gouden Tip
29 jan 2014
354
0
Arctic Monkeys staan nu ook tussen de lijst van livestreams door 3voor12!<br>
AM en AF ga ik zeker kijken en misschien nog wel een stukje The Kooks, ben wel benieuwd naar de nieuwe nummers, en Portugal. the man.

Alvast veel plezier iedereen
icon_smile.gif

Waar vind je hier info over? Link naar de stream?
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
http://3voor12.vpro.nl/nieuws/2014/Pinkpop-2014/Pinkpop14-spoorboekje.html

Op de dag zelf komen er vast nog wel een paar artiesten bij.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.495
748
zo, even 3 en een half uur slapen en we gaan :D. aangezien ik uit het noorden kom zullen we er wel pas rond 7 uur zijn.. duimen op een vlotte tocht :D
 

Brian-tukker

Campingartiest
9 apr 2014
82
0
Zo, ik ga zo de weg op. De lange oversteek van Enschede naar Landgraaf maken ;). Ik wens iedereen een fijn pinkpop, en geniet hè :p
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken