Pinkpop 2014

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
.....
Nog een paar foto’s van het terrein:
BpXn0PgIQAAs7cZ.jpg

....

Da's leuk voor fotos's, het logo staat voor onze neus bij de 2de meeting...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
“Als de champignons vallen uit de bomen, dan worden het op het Pinkpopterrein natte dromen.”

“De Stones-fans zijn intussen zo grijs dat de zon op hun hoofd zal reflecteren, maar de metalfans gaan het maandag warm krijgen in hun zwarte kleren. Veel drinken dus, om de twee biertjes een glaasje water. Dan komt het goed. En mocht je toch onder de kar komen, gewoon de vochtige tent in.”
http://3voor12.vpro.nl/nieuws/2014/Pinkpop-2014/Weersvoorspelling-Pinkpop--drukkend-warm-en-vochtige-tenten.html
Volgens Meteo Limburg wordt het in het Pinksterweekeinde (ook tijdens Pinkpop in Landgraaf) zeer warm en benauwd. Zaterdag is het (vrij) zonnig en het wordt ruim 30 graden bij een matig zuidoostelijk briesje. De zonkracht is globaal tussen 11 en 16 uur matig, waarde 7. De kans op huidverbranding is erg groot.
De lucht wordt vochtig en daardoor wordt het drukkend warm. Zondag is er waarschijnlijk meer bewolking dan zaterdag en het is iets minder warm. Er vallen enkele regen- of onweersbuien. Op Tweede Pinksterdag wordt het weer zonniger en warmer met maxima van iets meer dan 30 graden. Ook dan is het benauwd en vooral later op de dag ontstaat hier en daar in de provincie een onweersbui.
Ook dinsdag is het ook zeer warm en er vallen enkele onweersbuien. Vanaf woensdag koelt het af.
http://www.l1.nl/weer
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Je kan op Pinkpop ook CDs kopen toch? Ik heb vorig jaar alleen 1 shirt gekocht, worden de CDs bij dezelfde stand verkocht of ergens anders?
 

Peter

Randprogramma
10 mrt 2014
142
29
Nieuwe signeersessies toegevoegd!

SIGNEERSESSIES


ZATERDAG: 7 juni
14.00 The Lau (TBC)
15.00 Leo Blokhuis
17.00 Epica
18.00 Paceshifters
?? ?? Ed Kowalczyk (TBC)

ZONDAG 8 juni:
15.00 Chef' Special
16.00 Brother And Bones
16.30 Taymir
19.15 The Boxer Rebellion:

MAANDAG 9 juni:
15.00 Clean Bandit
15.30 Bombay Bicycle Club
16.30 Birth Of Joy
17.00 Kodaline
17.30 Jett Rebel
18.30 Young The Giant

Weet iemand of je ook met de artiesten op de foto mag? of zetten ze alleen een krabbel?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Weet niet? Hoezo, wil je met Leo Blokhuis op de foto?
Wat doet die gast nog altijd tussen die signeersessies... Ik blijf erbij, Don Leo heeft zichzelf laten uitnodigen op de Stones dag... :p
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
De avondprogrammering van Camping B is normaal toch zaterdag en zondag tot 4:00 ofzo en Maandag avond niks meer toch?
 

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
485
34
Weet iemand of ze na elk optreden het voorvak schoon gaan vegen, dat zei iemand op het Graz forum. Maar dat lijkt me niet logisch?
 

Bart Huisman

Playlistbediener
25 mei 2014
15
1
Nee heb buro gesproken, wordt niet leeg geveegd, maar omdat er niks te krijgen is moet je er tóch uit en wisselt het... schijnt... nog nooit geweest, wel benieuwd. Wilde namelijk vooral weten of zo'n water zak in je rugtas wél mocht, aangezien er toch gratis water wordt uitgedeeld, dus scheelt niks in verkoop, maar helaas, ook dat mag dus niet :p kun je dan wel vooraan ergens ook nog íets krijgen vroeg ik, nee, dat bevorderd de doorstroming vooraan niet... ook wel wat voor te zeggen...
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.024
3.706
Jawel heb ik ook ns meegemaakt voor Coldplay en Green Day 2011/2010.. Heel erg kut was dat toen in die rij. Ik vind het niet slim om het zo te doen het was er een enorm geduw en getrek toen..
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.024
3.706
Wat bedoelen ze dan Bart? Dat ze het voorvak dus Bijv na de Editors leeghalen met mensen, om er daarna de rest pas in te laten? Of gaat dat helemaal niet gebeuren?
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
664
127
Zijn er op camping A en B bomen waaronder je kunt staan zodat je in de schaduw staat? Ik weet van Werchter dat je echt al vanaf half 19 je tent uit wordt gebrand.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken