Pinkpop 2014

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
558
dikke must see ;

*GOLDEN OLDIES*
De oudste rocksensatie van Europa staat op Pinkpop... de Golden Oldies BNN! Gezamenlijk zijn ze 1.982 jaar oud, vernieuwend en inspirerend.
Vorig jaar stonden ze in een uitverkocht Carré en kregen een staande ovatie voor hun vertolking van rockhits als 'We will rock you', 'Knockin' on heaven's door' en 'Satisfaction'.
Dit jaar verleggen ze hun grenzen. Ze touren met groot succes door Duitsland en zingen Duitse rockhits op rockpodia en festivals in Keulen, Bremen, Hamburg en in trendy Berlijn. Met als fantastische afsluiting hiervan een optreden op Pinkpop!
GOLDEN OLDIES / ZONDAG 8 JUNI / STAGE 4 -13.00 UUR
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.010
3.696
God.. Op rtl 4 nu een The Lau special. Toch een Brok in mn keel..
 

Pim

Randprogramma
24 mrt 2013
233
1
Weet iemand toevallig of de kluisjes bij de hoofdingang binnen of buiten het festivalterrein staan? Ben anders bang dat ze m'n voorraad crackers/mueslirepen etc in m'n rugzak voor de terugweg in de trein niet zo leuk vinden als ik daarmee eerst door de hoofdingang moet :p
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
Puntjes op de "i"....
Racesimulator De verlanglijsten van de verschillende artiesten worden nagelopen, een hangplek voor de artiesten wordt afgebouwd en een reparatiewerkplaats voor instrumenten wordt ingericht. Het meest bijzondere in de hangplek voor artiesten is een grote racesimulator die vandaag vanuit Tsjechië aankomt.
http://m.l1.nl/#artcile?id=257695
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
‘Eerste bezoekers bij camping Pinkpop’
http://www.l1.nl/nieuws/257701-eerste-bezoekers-bij-camping-pinkpop?utm_source=feedburner&utm_medium=twitter&utm_campaign=Feed%3A+l1%2Fnieuws+%28L1+Nieuws%29

:’)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
:) Larry Graham komt mee pingelen met Jett Rebel. Dat gaat vet cool worden!!!
 

Spapens

Nieuw lid
2 jun 2014
4
0
Misschien beetje een rare vraag, maar vast iemand die het weet.. Mag je een waterpistooltje mee nemen op het festivalterrein? Zou wel zeer verfrissend zijn.
 

Dominic1617899543

Nieuw lid
28 apr 2014
4
0
De eerste gasten staan te wachten bij camping A! That's the spirit!
Pinkpop begint voor ons om 13.00 vandaag. Auto inladen en vanuit 020 naar Limburg rijden met Limp Bizkit op max volume!
Wat biertjes op Camping De Watertoren vanmiddag en morgen de polsbanden ophalen.
Goede reis iedereen en tot morgen.

PS. Gestemd op Angie, Paint it Black (Ja Dennis, ik moet ook denken aan Tour of Duty haha) en Ruby Tuesday.

 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
410
3
jongens, mijn kriebels bereiken zowat echt zn hoogtepunt! En ik moet vandaag nog Stage tot 15:00 en dan werken tot 21:30 BAH!
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
:) Larry Graham komt mee pingelen met Jett Rebel. Dat gaat vet cool worden!!!


Jett Rebel wordt echt kicken met Larry Graham. Echt vet uit mijn plaat..nu zo de auto inpakken en hop naar Valkenburg..daar een hotelletje en morgenvroeg richting Landgraaf
 

RobertDelft

Playlistbediener
15 jan 2014
34
0
jongens, mijn kriebels bereiken zowat echt zn hoogtepunt! En ik moet vandaag nog Stage tot 15:00 en dan werken tot 21:30 BAH!
Ik voel je pijn haha, ben ook nog wel even bezig voordat ik klaar ben.


Kan je op het festivalterrein of op de camping oordoppen kopen?
 

SanderA

Campingartiest
18 mrt 2014
82
0
Straks na het werk de trappen omhoog bij SnowWorld en dan met het zonnetje genieten van het uitzicht op de plek waar het dit weekend gaat gebeuren!
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
664
127
Ik sta vanavond een nachtje op de watertoren, als ik dan rond half 8 de taxi neem naar Pinkpop sta ik toch gewoon op camping A? Geen probleem toch?
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
558
Straks na het werk de trappen omhoog bij SnowWorld en dan met het zonnetje genieten van het uitzicht op de plek waar het dit weekend gaat gebeuren!

Ik gok dat het daar bij Snowworld ook erg druk gaat worden zaterdagavond. Alle teleurgestelde Stonesfans hopen het dan misschien in elk geval nog te horen, als ze het niet zien.
 

SanderA

Campingartiest
18 mrt 2014
82
0
Precies! Gelukkig sta ik morgen beneden op het veld, maar wilde wel even van boven bekijken. En de zon schijnt, dus prima te doen!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken