Rock Werchter 2025

Lenny Kravitz die Let Love Rule komt spelen.
Nee, dat gaat niet. Het tijdsslot is maar 45 minuten.

Als Marktrock Leuven een allstars-band kan samenstellen, dan moet Werchter dat ook wel lukken.

Of zoiets dat Triggerfinger ooit deed op Boutique :

• Leuk
Waarderingen: swissepfan
Dagtickets met korting bij Cera voor zaterdag.
Dat is ook de eerste keer dat Rock Werchter daar verschijnt.
Dan moet de ticketverkoop voor die dag toch minder hard gaan dan gehoopt, blijkbaar.

Dan moet de ticketverkoop voor die dag toch minder hard gaan dan gehoopt, blijkbaar.
De korting CERA is mi zelfs fors een 20 procent. Zelfs nog geen enkele concrete aanduiding hoeveel tickets er nu al verkocht zijn voor zaterdag bv 80 of 90 procent. Als 90 procent verkocht op de socials is aangekondigd kan het nog een drietal weken duren eer het echt uitverkocht is. Volgens mij zal het zaterdag niet uitverkopen voor het begin van het festival. Met wat meeval wel de dag zelf. Gezellig druk zal het wel blijven. Wel jammer want zaterdag is de beste dag om op Werchter mee te maken, geen verlies van een werkdag met verlof en op zondag kan je uitslapen.

Er zijn natuurlijk al een paar keer combi's omgezet om terug donderdag en zondag (in mindere mate vrijdag) tickets vrij te maken. Dat helpt je 'mindere' dag al niet en de dag kreeg laat zijn body mee. Raye en Sam overtuigen geen 30k. Van Cera was misschien geen sprake als je de verkoop start met KOL bij die 2 zoals nu.

Het gaat gewoon Alex Agnew of Xander Derycke worden die een comedy setje komt spelen rond 50 jaar Rock Werchter.

Of de boys van Bellpop Bonanza die een korte Werchter trivia sessie komen doen, of een Rock Werchter all stars band met Guy Swinnen, Triggerfinger, Urbanus en whatever...

Of Jelle Cleymans die Spring-liedjes komt spelen.

Of Samson en Gert

Of we weten het gewoon niet en we zien het dan wel?

In elk geval, een random simpele naam als Kaiser Chiefs, Odell of Alice Mae hadden ze nooit geheim gehouden. Stel je voor zeg. Dat ze afkomen met...'En we hebben nog één grote verrassing!!', en dan komen ze met die treurwilg die de hele wei vorig jaar in slaap heeft gesust, een band die al 15 jaar vergane glorie is of de winnares van de nieuwe lichting.
Dit is de eerste insteek waarvan ik denk dat je wel eens gelijk kan hebben. Lijkt me meer te zoeken in het jubileumjaar met speciale act van het huis. Net zoals 2manyDJ's de afsluiting verzorgd.
Er kan toch geen reden zijn om een andere (inter)nationale naam achter te houden? Zeker niet als die dag nog niet is uitverkocht.

• Leuk
Waarderingen: swissepfan
Dit is de eerste insteek waarvan ik denk dat je wel eens gelijk kan hebben. Lijkt me meer te zoeken in het jubileumjaar met speciale act van het huis. Net zoals 2manyDJ's de afsluiting verzorgd.
Er kan toch geen reden zijn om een andere (inter)nationale naam achter te houden? Zeker niet als die dag nog niet is uitverkocht.
Ik gok op een all star band met een mario goossens , guy swinnen, raymond,..

Lorde zal wel niet missen volgend jaar. Vorige festivaltour was eerder focus op augustus. Nu al haar zalen vlotjes uitverkocht. Gaat niemand willen missen. Kan ook perfect Primavera, Roskilde headlinen. Glasto zal ze niet willen missen. Komt wel goed dus.
Dubbeltje Lorde met Lana als headliner. Of Lorde - Charli XCX. Al zal de hype wel wat over zijn tegen dan, maar mooie vooruitzichten (om over te dromen)!

Lorde zal wel niet missen volgend jaar. Vorige festivaltour was eerder focus op augustus. Nu al haar zalen vlotjes uitverkocht. Gaat niemand willen missen. Kan ook perfect Primavera, Roskilde headlinen. Glasto zal ze niet willen missen. Komt wel goed dus.
Ahh ik kan de "Het Is wEL rOCk WeRchTEr" posts al bijna ruiken. 🥰

Er zijn natuurlijk al een paar keer combi's omgezet om terug donderdag en zondag (in mindere mate vrijdag) tickets vrij te maken. Dat helpt je 'mindere' dag al niet en de dag kreeg laat zijn body mee. Raye en Sam overtuigen geen 30k. Van Cera was misschien geen sprake als je de verkoop start met KOL bij die 2 zoals nu.
Zijn er al combi's omgezet dan? Misschien heb ik het gemist, maar nergens gezien dat er weer extra tickets voor de reeds uitverkochte dagen waren.

Users who are viewing this thread