Pinkpop 2014

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.044
6.089
BAM! Deze setlist van The Rolling Stones vanavond in Tel Aviv Israël mag zo mee naar Pinkpop van mij....
Mee eens?????
10339574_10152518520568287_4444799465736779218_n.jpg
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.044
6.089
The Rolling Stones landen donderdagavond zo goed als zeker op Maastricht Aachen Airport.
'Stones landen in Beek'
The Rolling Stones landen donderdagavond zo goed als zeker op vliegveld Maastricht.

Op internet is te zien dat om vijf voor acht 's avonds een onbekende vlucht landt op Maastricht Aachen Airport. Verder zoeken leidt tot filmpjes op Youtube waarop duidelijk het vliegtuig van de Britse band is te zien met hetzelfde toestelnummer.

Meerssenaar en doorgewinterd Stones-fan Jos Stroom kwam er met enig zoekwerk achter. Eerder lukte hem dat ook al met Bruce Springsteen, die hij volgde tot aan hotel Chateâu Sint Gerlach, waar de rockster toen sliep. Volgens de Meerssenaar zou het zomaar kunnen dat ook de Stones nu daar vertoeven.
stones_vliegtuig.jpg


http://www.l1.nl/nieuws/257521-stones-landen-beek
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.044
6.089

He vervolg op dit verhaal van begin mei.
Deze dame was zojuist bij Giel op de radio, naar aanleiding van een eerder radiointerview.
Kort gezegd, ze kan niet de hele dag staan. Moet circa 2 uur plat liggen, bijvoorbeeld na aankomst of voor terugreis.
Wil graag (volgens belofte aan haar overleden vriendin) Editors zien.
Ze mag van Giel op zondag komen, 2 uur voor de show backstage platliggen en na de show 2 uur plat.
En er is contact geweest met Editors, ze weten er van, ze krijgt een Meet en Greet.

Krijgt dit verhaal een zeer goed vervolg, zonder al te veel mensen tegen de haren in te strijken.
 

Rolf

Nieuw lid
5 jun 2014
1
0
Weet iemand misschien hoe het zit met parkeren op zaterdagochtend? Staan er gigantische files? Of gaan de parkeerplaatsen al eerder open dan de ingang naar de campings? Kun je kiezen op welke parkeerplaats je komt te staan? We zijn van plan ergens tussen 7 en 8 uur aan te komen...

Alvast bedankt!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.044
6.089
Weet iemand misschien hoe het zit met parkeren op zaterdagochtend? Staan er gigantische files? Of gaan de parkeerplaatsen al eerder open dan de ingang naar de campings? Kun je kiezen op welke parkeerplaats je komt te staan? We zijn van plan ergens tussen 7 en 8 uur aan te komen…

Alvast bedankt!

Ik zou het niet weten Rolf... Ik denk dat het al vroeg druk is uitgaande van de campings, omdat ikzelf in Landgraaf woon en niet in de buurt van dit verkeer kom, kan ik je geen antwoord geven. Als je rond 7 a 8 uur aankomt zal de parkeerplaats wel open zijn, omdat de camping ook wel open zal zijn. Ik zal ik jou was de eerste parkeer gelegenheid die je aangewezen word volgen en niet moeilijk gaan zoeken.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.044
6.089
Oke L1, we moeten niet gaan overdrijven nu... ;)
http://www.l1.nl/nieuws/257558-toestel-rolling-stones-vertrekt-om-1520-uur-naar-maastricht

Ik denk dat ik zondag maar optijd richting huis fiets na Robert Plant als ik de weersvoorspelling van nu zie?
"De komende dagen neemt de bewolking en neerslag toe in Landgraaf, met zondag kans op onweer. Het is 24 tot 26 °C overdag en de temperatuur 's nachts stijgt tot 17 °C. De wind is matig, windkracht 3. "
http://www.weerplaza.nl/nederland/landgraaf/12285
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.026
3.707
Arctic Monkey spelen erna nog! Ik zou ze zeker niet willen missen. Als t gaat onweren, goed, dat zien we dan wel maar dat ie nooit te voorspellen (;
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.026
3.707
Tevens is een lichte onweersbui niet erg, als t echt los gaat dan weet ik niet of het avondprogramma van zondag wel doorgaat?
 

Dennis

Playlistbediener
1 apr 2014
12
0
http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Landgraaf/4058031

Valt allemaal wel mee toch, alleen die zondag middag even.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.044
6.089
YES SONG VOTE VAN THE STONES!!!!
http://www.pinkpop.nl/2014/the-rolling-stones-zijn-op-zoek-naar-pinkpops-favorite/
10389145_10152520010823287_3608043051337771445_n.png

The Rolling Stones play ‪#‎pp14‬ this Saturday and would like your help with the setlist! Go to the below link to vote for your favourite Stones songs.
The Rolling Stones stellen een setlist samen voor de show van aanstaande zaterdag op Pinkpop 2014 en willen graag weten welk nummer jij ze graag zou zien spelen!
Misschien speelt de band wel een nummer van jouw keuze!
‪#‎StonesPinkPop‬

Edit:
Natuurlijk Paint it Black en Wild Horses en als 3de dan toch maar gewoon Sympathy gedaan.

Edit: 2de keer geprobeerd, maar onthoud IP-adres...
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.504
780
ik natuurlijk ook paint it black + brown sugar en Miss You :D
 

Pim

Randprogramma
24 mrt 2013
233
1
Aantal weken terug tickets gewonnen op 3FM, dus vrij onverwachts toch weer naar Pinkpop :)

Nog nooit met de trein naar Pinkpop geweest. Moet zaterdag om 23:59 een trein hebben vanuit Heerlen. Hoe laat zou ik dan ongeveer weg moeten van het festivalterrein richting station Landgraaf om de pendeltrein naar Heerlen te nemen?
 

Brian-tukker

Campingartiest
9 apr 2014
82
0
Paint it Black natuurlijk gedaan.
Op de vorige setlist ook Angie, dus heb daar goede hoop op en ook op gestemd.
En, mijn favoriet, Anybody Seen My Baby
 

Liejke

Nieuw lid
5 jun 2014
1
0
Uit eigen ervaring weet ik dat de laatste jaren de parkeerplaats tegenover ingang Camping B rond half 7 open gaan. Ik stond meestal rond 6 uur op de kruising Dentgenbachweg/Mensheggerweg totdat je toegang kreeg om de mensheggerweg in te rijden. Let op, veel auto's die er willen parkeren dus kom niet te laat. Bovendien heb je dan een parkeerplaats dicht in de buurt van de ingang van het parkeerterrein tegenover camping B. Meestal rond kwart voor 7 wordt de camping open gegooid.
 

lens

Playlistbediener
22 mei 2014
5
0
Hallo,

Ik reageer bijna nooit, maar heb wel alle 184 pagina's gelezen. Ik heb gekozen voor:
1. Tumblin dice
2. Angie
3. Start me up
 

Sybren_J

Playlistbediener
13 mrt 2014
13
0
Ik heb gekozen voor Wild Horses, Paint It Black, en heb Harlem Shuffle er ook maar bij gezet, al zal die laatste waarschijnlijk toch niet gespeeld worden :p

Nog een paar foto's van het terrein:

BpXn0PgIQAAs7cZ.jpg


BpXbFX6IgAAg0bC.jpg


(Via Twitter)
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Ik wilde oa She Was Hot en Undercover of the Night stemmen, maar ik zag dat ze die nooit spelen. Balen :((( . Ben voor Satisfaction, Can't Always Get What You Want en Gimme Shelter gegaan.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.504
780
ahhh de eettentjes staan ook al, had ik op nog geen enkele foto gezien :D
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken