Rock Werchter 2025

Klopt. En dan nog op die spot op de main. Natuurlijk alles te maken met Maneskin, wat dan weer vreemd is als je een solo project lanceert
Als Bono (of Eddie Vedder) belt met de Schuur of hij een volgende editie kan komen, dan wordt hij ook geplaatst op basis van zijn band en niet zozeer zijn solowerk.

Zie ook Lindemann op Graspop.

Best gek eigenlijk. Voor mij is het rijtje Damiano David - Gurriers - Raye - Kings of Leon - Sam Fender nu al één van de aanlokkelijkste festivalavonden van komende zomer.
Het is ook mijn favoriete dag van de 4, maar ik vrees dat de gemiddelde Werchterganger, die vaak helaas niet verder kijkt dan de headliner, in Sam Fender toch te weinig gewicht ziet om die dag te doen uitverkopen.

Vraag me echt af of die dag überhaupt vol zal zitten. in juli.

Ticketswap werkt ook al voordat de tickets beschikbaar zijn.
Dan toch enkel voor zaken die met ticketswap samenwerken? Ik zou niet weten hoe je iets van het sportpaleis ofzo al op ticketswap kan zetten voor de tickets beschikbaar zijn gemaakt.

Het is ook mijn favoriete dag van de 4, maar ik vrees dat de gemiddelde Werchterganger, die vaak helaas niet verder kijkt dan de headliner, in Sam Fender toch te weinig gewicht ziet om die dag te doen uitverkopen.

Vraag me echt af of die dag überhaupt vol zal zitten. in juli.
Tickets worden intussen verkocht via één van de sponsors met 20% korting. Tegen dat het zover is zal het wel uitverkocht geraken.

Dan toch enkel voor zaken die met ticketswap samenwerken? Ik zou niet weten hoe je iets van het sportpaleis ofzo al op ticketswap kan zetten voor de tickets beschikbaar zijn gemaakt.

Ik verkoop m’n Ticketmaster(.nl) tickets regelmatig door via TicketSwap, voordat ze beschikbaar zijn. Je doet dat door het ticket door te laten sturen van TM naar TM.

Ik zie de optie niet in de TS app maar op de TS website kan dit wel. Spreekt allemaal voor zich.

Users who are viewing this thread