Eurovision

• Onderwerp starter Onderwerp starter JB.
  • Startdatum Startdatum
Zwitserland gewonnen. Op zich wel een leuk liedje. Niet mijn favoriet. Maar oké.

Fijne winnaar, al had ik liever Kroatië gezien. We zullen maar niet over wat-als'en spreken zeker, blijft jammer uiteindelijk..

• Leuk
Waarderingen: InsaniTiny
Hamas en de Israelische overheid zijn verantwoordelijk voor de ellende daar. Een zangeres mede verantwoordelijk houden voor de wandaden daar is pure hysterie.

Ik zou niet proberen om te nuanceren in een draadje waar iedereen Israël de schuld gaf en een oordeel klaar hadden van een incident waar ze niks mee te maken hadden nog voor ook maar enig verifieerbare feiten gepubliceerd waren. Veel mensen in dit draadje hebben aangetoond dat onderzoeksdidactiek helaas niet meer zo belangrijk wordt geacht als het zou moeten zijn...

Baal er erg van dat Kroatië niet heeft gewonnen, was een goed nummer met zeer sympathieke artiest, maar poah wat kan Nemo zingen. Desondanks was het gewoon een slecht georganiseerd jaar wat de pret heeft bederft. Joost had daar gewoon moeten spelen, had denk ik nog top 5 geworden, ook.

We hebben ook gewoon X waar jullie het heerlijk met elkaar kunnen uitvechten... Kan dat simpelweg niet hier? Danke, bitte.
Een beetje wrijving is niet erg denk ik, maar het lijkt hier inderdaad soms echt een wedstrijd "wie kan het best vanuit de onderbuik reageren".

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Denk dat dat op de schaal van Eurovisie tegenvalt. En je kan nog zo bekend zijn, vals is vals
Het optreden op Lowlands staat bij mij genoteerd als nummer 1 van slechtste optreden die ik ooit gezien heb. Ik snap de Britten niet , hebben veel toffe muzikale acts daar op het eiland en dan kom je met zoiets wat inderdaad gewoon hoorbaar vals is. Onbegrijpelijk eigenlijk als je ziet hoeveel geld die daar aan uitgeven.

Het optreden op Lowlands staat bij mij genoteerd als nummer 1 van slechtste optreden die ik ooit gezien heb. Ik snap de Britten niet , hebben veel toffe muzikale acts daar op het eiland en dan kom je met zoiets wat inderdaad gewoon hoorbaar vals is. Onbegrijpelijk eigenlijk als je ziet hoeveel geld die daar aan uitgeven.
Haha, zelfde verhaal hier, maar dan op RW.

We hebben ook gewoon X waar jullie het heerlijk met elkaar kunnen uitvechten... Kan dat simpelweg niet hier? Danke, bitte.
Ik lees soms pagina’s lang off topic opmerkingen zonder dit commentaar. Nogal belachelijk om na 2 berichtjes, die dan ook nog gerelateerd zijn aan het topic een dergelijke opmerking te maken.

Lopen daar continu te zeiken dat niemand op ze stemt, terwijl ze ieder jaar een of andere valse kraai sturen. In 2022 helemaal blij dat ze het weer een keer goed doen. Wat blijkt, als je iemand stuurt die gewoon kan zingen en een beetje likeable is gaat het al snel de goede kant op.

Ik lees soms pagina’s lang off topic opmerkingen zonder dit commentaar. Nogal belachelijk om na 2 berichtjes, die dan ook nog gerelateerd zijn aan het topic een dergelijke opmerking te maken.
Je hoeft je niet aangevallen te voelen hoor. Feit is wel dat het er al een aantal dagen over gaat hier op het forum.

Weer even on topic dan… Jammer dat Kroatie niet gewonnen heeft. Niet perse een goede song maar het zit wel in mijn hoofd

• Leuk
Waarderingen: InsaniTiny
Heh? Rustaagh.

Als je op jouw opmerking en die van davadude doelt: ik kies helemaal geen kant in deze. Meer gewoon dat het hier überhaupt de hele tijd over Palestina en Israël moet gaan, waarbij beide kanten opmerkingen richting elkaar maken, waarvan niemand elkaar gaat overtuigen. Mag van wel achterwege blijven. Zoals gezegd, daar is X voor.

Houd het lekker bij dat verschrikkelijke nummer van België.

• Leuk
  • Winning
Waarderingen: davadude en Piebe71

Users who are viewing this thread

• TBK