Eurovision

• Onderwerp starter Onderwerp starter JB.
  • Startdatum Startdatum
Chapeau! Ik lees ook mee met dit topic. Ik ben geen fan van het songfestival, maar inderdaad......het partij kiezen voor de benoemde landen heeft niks met dit Topic in het algemeen te maken. Je vindt iets leuk of niet. Dank @wenteldave om dit zo duidelijk uit te leggen. En nu weer over naar het GMM topic...

eurovisie is nou eenmaal 50 % lhbtq+ en 50 % politiek
Griekenland geeft 12 punten aan luxemburg, terwijl dat nummer niets voorstelde, maar de zangeres is wel in griekenland geboren

Onvoldoende bewijs voor wangedrag dus, maar daarmee staat zijn diskwalificatie natuurlijk nog wel.
Gaat ongetwijfeld een staartje krijgen dit...
Geen enkel bewijs met zoveel camerabeelden en getuigen. Dan moeten de verantwoordelijken voor deze valse aantijging maar hun conclusies trekken en zelf hun ontslag aanbieden in eerste instantie die cameravrouw en natuurlijk iedereen van Eurovisie die op basis van haar getuigenis oordeelde dat er effectief wangedrag zou zijn. En ja artiesten kunnen en mogen geirriteerd zijn maar dat op zich is geen reden om iemand uit te sluiten.

Die voorzitter moet gewoon zijn conclusies trekken en wegwezen
Zo snel of gemakkelijk zal het niet gaan.
EBU zal, als ze überhaupt reageren, nogmaals reageren dat wat Joost deed wel in strijd met hun regelementen is. Waarschijnlijk gaan een aantal landen dan druk opvoeren en is na veel gedoe de conclusie dat EBU hier te snel is geweest in de diskwalificatie en zal uiteindelijk de positie van die voorzitter onhoudbaar worden...

• Leuk
Waarderingen: Bassie78 en Oasiss
Volgend jaar simpelweg even beter voorbereiden tegen welke deelnemers hij zich kritisch mag uitlaten.

• Winning
Waarderingen: Timmetje
“The investigation has come to the conclusion that the man made a movement that hit the woman's film camera”

Maar jongens toch, dan staat de EBU toch volledig in zijn recht? Dat er strafrechtelijk niets bewezen wil toch ook niet je onschuld bewijzen? Er is dus wel degelijk iets gebeurt daar, en de Zweedse dame voelt zich dusdanig aangevallen dat er zelfs aangifte gedaan is. Dan vind ik het prima dat ze hun personeel beschermen en voor deze keuze gegaan zijn.

Ik vind de Joost fan echt wel kritischer mag zijn hoor, kom nu maar gewoon met een duidelijk verhaal wat er volgens hun wel is gebeurt. Want kamp Joost blijft volledig vaag over dit onderwerp.

En oja het heeft nog steeds niets te maken met het hele Israël kamp waar hij kritisch op is geweest. Laten we daar in godsnaam mee kappen.

Nu duidelijk is dat Nederland weer mee gaat doen wie gaan we sturen? Lijst met afvallers is al aardig groot:
April Darby, Flemming, Son Mieux, Davina Michelle, Floor Jansen, Numidia, Di-rect, Hannah Mae, Rondé, Karsu, Iell and Vibtage Futur en vandaag kwamen er nog bij: Nick Schilder, Kris Kross Amsterdam, Maan, Claude, Snollebollekes, Jaap Reesema en Dotan

Users who are viewing this thread