Camping A is uitverkochtbezoekers point of view, terug denkend aan halverwege de 00's, rustige editie, lekker overal rustig vooraan lopen, rustige toiletten, rustige barren... wellicht ook weer de overdekte zitplekken terug halverwege het veld zoals afgelopen editie...
van organisatie point of view, zou ik toch eens met MOJO om tafel gaan wat er met anders zou moeten volgend jaar. Weer minder poppie Sky-radio en meer rock-orientatie in de toplinie. Minder focus op de jeugd, maar meer focus op wat het publiek naar Pinkpop trok. Durf meer terug te grijpen op de Pinkpop-Classics en minder op wat de jeugd naar ZiggoDome trekt. Wellicht ook de ticketprijzen onder de loep nemen.
althans, da's mijn point of view... geen idee of dat reeel is? Of wat de bezoekers aantallen zijn, daar zie je nu niets aan behalve dat her niets uitverkocht is. Alhoewel, de zondag Sky deck tickets zijn een moment uitverkocht geweest, maar dat was van korte duur (iets teruggevallen, en zijn de aantallen nou ook niet echt)

Verder ben ik het helemaal met je eens, plus partytenten en muziekinstallaties terug op de camping

Nee zonder gekheid, van mij mogen ze idd weer terug naar laten we zeggen hoe het voor de corona was..
Vind dit jaar de undercard wel weer ouderwets goed, bovenin mag het van mij wel weer wat steviger althans meet gitaar.. dit hoefen ook niet allemaal hele grote artiesten te zijn waarbij de tickets wellicht ook wat goedkoper kunnen!