Pinkpop 2025

Begin volgende week start met opbouw? en dan hopelijk ook de festivalplattegrond.... zijn er al tekenen van leven @DennisvdBr ?
nee nog niet...

in ander nieuws 3 juli worden binnen gemeente Landgraaf de plannen gepresenteerd voor de nieuwbouwlocatie van Oefenbunker op Park Strijthagen, dat is het gedeelte van Camping A van Pinkpop. De bedoeling is dat daar meerdere organisaties qua muziek en dans in gaan komen.
Wellicht is dat goed nieuws voor de campingtainment op Camping A, kan me niet voorstellen dat daar met Oefenbunker daar daar niet prachtige samenwerkingen met Buro Pinkpop mogelijk gaan zijn.

Je bevestigt behoorlijk mijn vermoedens ja, aso.
Maar dat veld op Pinkpop is gigantisch? De organisatie heeft er best wat aan gedaan dat mensen zoveel als mogelijk op dat veld blijven staan. Dat je dan halverwege mensen hebt die daar een praatje maken, is toch niet zo gek? Het is ook weer niet zo dat er heel veel alternatieven zijn als je een artiest even wat minder waardeert. Ik krijg niet het idee dat @hersenscheetje bedoelt dat hij tegen het voorvak zijn hele levensverhaal gaat delen.

Maar dat veld op Pinkpop is gigantisch? De organisatie heeft er best wat aan gedaan dat mensen zoveel als mogelijk op dat veld blijven staan. Dat je dan halverwege mensen hebt die daar een praatje maken, is toch niet zo gek? Het is ook weer niet zo dat er heel veel alternatieven zijn als je een artiest even wat minder waardeert. Ik krijg niet het idee dat @hersenscheetje bedoelt dat hij tegen het voorvak zijn hele levensverhaal gaat delen.
Het is duidelijk dat @hersenscheetje het allemaal niet zo interesseert wat anderen van zijn gedrag op een festival vinden, toch? Dat vind ik asociaal ja. Positie op het veld en lengte van gesprekken doen er dan niet meer zo toe.

Laatst bewerkt:
  • Haha
Waarderingen: hersenscheetje
Denk dat het een combi is tussen de line-up (waar PP dus blijkbaar heel afhankelijk van is) en toch ook het feit dat ik vaak hoor dat mensen vinden dat Pinkpop organisatorisch en qua terrein niet geweldig is en daardoor minder snel terugkeren nadat ze bijvoorbeeld naar een RW zijn geweest. Zeker als je niet uit de buurt komt
Dit speelt bij mij en in de vriendenclub exact zo. In 2011 voor het eerst pinkpop weekend, in de jaren erna ook geweest maar na 2018 Rock Werchter gehad te hebben (en een ander deel DTRH) gaan wij niet meer naar Pinkpop. Oorzaken die allemaal genoemd zijn, terreinindeling, geen schaduw voor zon/overkapping voor regen, veel vastzittende looproutes, campings relatief verder weg (A daarbuiten gelaten), weinig extra's.
Pluspunt aan Werchter is voor ons toch de over het algemeen betere line-up (althans meer in onze smaak), dag extra voor quasi zelfde entree, publiek verspreid zich meer over de podia, Barn en KlubC daar zijn fantastisch voor acts in het donker. Toiletten en eten/drinken zijn beter voor elkaar. DTRH heeft ook veel van deze zaken beter voor elkaar.
Het enige wat ons wel trekt is het nostalgische gevoel om als tiener je eerste festival en vrijheid te beleven en daar is pinkpop toch echt wel de aanzet voor geweest.

Dit speelt bij mij en in de vriendenclub exact zo. In 2011 voor het eerst pinkpop weekend, in de jaren erna ook geweest maar na 2018 Rock Werchter gehad te hebben (en een ander deel DTRH) gaan wij niet meer naar Pinkpop. Oorzaken die allemaal genoemd zijn, terreinindeling, geen schaduw voor zon/overkapping voor regen, veel vastzittende looproutes, campings relatief verder weg (A daarbuiten gelaten), weinig extra's.
Pluspunt aan Werchter is voor ons toch de over het algemeen betere line-up (althans meer in onze smaak), dag extra voor quasi zelfde entree, publiek verspreid zich meer over de podia, Barn en KlubC daar zijn fantastisch voor acts in het donker. Toiletten en eten/drinken zijn beter voor elkaar. DTRH heeft ook veel van deze zaken beter voor elkaar.
Het enige wat ons wel trekt is het nostalgische gevoel om als tiener je eerste festival en vrijheid te beleven en daar is pinkpop toch echt wel de aanzet voor geweest.
ik denk dat precies dit voor heeeel veel mensen geldt.
pinkpop is nostalgie, je 1e liefde, maar naderhand kom je er achter dat er nog veel meer mooie potentiele partners zijn.
En vaak hebben die meer te bieden dan je 1e liefde, maar je 1e zal altijd speciaal blijven

We weten niet meer dan dat @hersenscheetje in de mensenmassa staat. Wie weet is dat wel gewoon ergens achterin de mensenmassa. Pinkpop is ook niet het kleinste festival waarbij ‘in de mensenmassa’ overeenkomt met ‘helemaal voorin’.

Bedankt voor alle aandacht en de leuke discussie, volgens mij verwoordde Planet het hieronder prima.

De irritatie in zo’n discussie is verder ook oprecht heel vermakelijk, toont de passie voor muziek en het festival.
Dank voor de passie.

We weten niet meer dan dat @hersenscheetje in de mensenmassa staat. Wie weet is dat wel gewoon ergens achterin de mensenmassa. Pinkpop is ook niet het kleinste festival waarbij ‘in de mensenmassa’ overeenkomt met ‘helemaal voorin’.

Het is duidelijk dat @hersenscheetje het allemaal niet zo interesseert wat anderen van zijn gedrag op een festival vinden, toch? Dat vind ik asociaal ja. Positie op het veld en lengte van gesprekken doen er dan niet meer zo toe.
Dank je wel voor jouw passie Bob, we hoeven het niet precies met elkaar eens te zijn maar ik waardeer dat je een mening hebt en daarvoor uitkomt 👍🏻

Ik ben er ook altijd suuuuuper blij mee als Dennis met de eerste foto’s komt van de opbouw van het festivalterrein. Die gaan dan ook meteen in de whatsapp groepsapp!!

Zal niet lang meer duren voor ze starten 🤞🏻
Vorig jaar een maand voor de start van het festival (de campings open gingen)... dus da's maandag...🙏 Ik ben echt heel benieuwd wat ze met het terrein gaan doen. Ik gok dat @DennisvdBr vanaf maandag met z'n verrekijker in de bosjes ligt te loeren

vanaf maandag met z'n verrekijker in de bosjes ligt te loeren
will forte tandy GIF by The Last Man On Earth

Voor iedereen die het enigzins boeit. Een poosje terug hebben Dom en Matt van Muse een spotify playlist gemaakt genaamd 'Muse Metal Set'

Hoewel Muse zeker andere nummers heeft die wellicht als steviger gezien kunnen worden, zou dit wel een mooie setlist zijn al zeg ik het zelf.
Vrij korte setlist ook (?)

En niet veel anders dan de voorbije tours denk ik zo

Blijkbaar nog genoeg plekken beschikbaar voor P2?

"🚗 Naar Pinkpop met de auto? Parkeer dichtbij op P2 (15 min lopen) met een weekendticket. Liever op een verharde plek? Kies een Park & Train combiticket en reis relaxed per trein vanaf Heerlen, Sittard of Maastricht 🚉

Meer info via http://pinkpop.nl/vervoer"
Waar staat deze parkeerplaats? En kun je hier als je elders slaapt gewoon elke dag op en af rijden?

Users who are viewing this thread