Pinkpop 2014

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Prima setlist van de Stones. Als ze Gimme Shelter inderdaad spelen zou dat geweldig zijn.

Wat het weer betreft blijven we Nederlanders. Te warm, te koud, te droog, te nat, te druk, te leeg, te hard, te zacht.
Niet zeuren maar aanpassen en genieten!!!
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.398
596
Wat het weer betreft blijven we Nederlanders. Te warm, te koud, te droog, te nat, te druk, te leeg, te hard, te zacht.<br>
Niet zeuren maar aanpassen en genieten!!!

Jup, zo lang het maar niet regent ben ik al blij ;)
 

Paulus

Nieuw lid
27 mei 2014
3
0
Wat is een verstandige tijd om aanwezig te zijn als je op camping A wilt staan, wat doen jullie? En ging de camping voorgaande jaren ook eerder dan 12:00 uur open?

Camping gaat eigenlijk altijd wel eerder open. Je zal er al vroeg in de ochtend moeten zijn.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.602
4.712
Ik snap mensen soms ook niet, 30 graden is te warm, 20 te koud, regen is niet goed, maar droog is ook niet lekker de hele dag. Jan kan niet alles regelen he (;
 

Rutger

Randprogramma
27 mei 2014
103
0
De metallica set is ook beschikbaar op spotify. Vind het opzich wel een mooie setlist, alleen een beetje standaard. Hadden imo wel wat exclusievere nummers in gemogen. Maar you cant always get what you want ;)

EDIT: Hier een linkje: https://play.spotify.com/user/metallicaofficial/playlist/3mxCFR2DZoyqqfXaqDnfBh?play=true&utm_source=open.spotify.com&utm_medium=open
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.602
4.712
DJ Flexican ft Sef toegevoegd aan de Line-up van Zondag. Evenals FS GREEN (rapper)
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.602
4.712
Speelt toch altijd wat beters, ik ga er iig niet heen kijken op een festival als pinkpop.. Wie gaat nou tijdens AM naar flexican? Dan moet je goed gek zijn
 

Peter

Randprogramma
10 mrt 2014
153
55
Wat kun je eigenlijk allemaal kopen bij die supermarkt en campingwinkel op de camping?
En is het een beetje betaalbaar (zal wel niet...)
En weet iemand of je pakken drinken mee mag nemen op de camping?
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
422
8
Ik vroeg me af, kan je op het terrein ook contant geld pinnen ?:p Ik ben het vergeten want vorig jaar had ik contant geld mee haha!

Heb overigens ook veel zin in onze meeting mensen ! :D
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.585
6.782
Ik vroeg me af, kan je op het terrein ook contant geld pinnen ?:p Ik ben het vergeten want vorig jaar had ik contant geld mee haha!

Heb overigens ook veel zin in onze meeting mensen !
icon_biggrin.gif

Geld pinnen op het terrein kan en bij bonnenkassa's is het ook mogelijk.

Kriebels nemen hier ook enorm toe, foto's van de opbouw doen langzaam vanalles oproepen...
Weet iemand wat die enorme steiger is naast mainstage?
http://festileaks.com/2014/06/fotos-ondertussen-landgraaf/

In Landgraaf staan de omleiding borden en de richtingaanwijzers naar Parkeren en Campingplaatsen al klaar.
Behalve op de route naar mijn werk nog niet route 69 tegengekomen, die zullen vandaag wel worden neergezet.
O, daarover, voor mensen uit het noorden die de vroegere route 69 nemen, niet doen, in Koningsbosch ligt de weg open.
De nieuwe route 69 kan wel (en zou ik adviseren), via afrit Born en je komt dan via Brunssum aan de kant van Landgraaf binnen bij de parkeerplaatsen en de campings B en C. Kom je namelijk via Heerlen en de A76 dan kom je bij afrit Kerkrade-West eraf en ben je aan de andere zijde van het terrein. Waar je dan weer wel (denk ik) het beste kan zijn voor de Kiss-n-Ride. Oke, daar is dan ook wel duidelijk de route richting de campings en de parkeerplaatsen aangegeven hoor.

#ZININ
 
G

Guest

Guest
Kan iemand mij uitleggen hoe ik met de auto het beste bij de Kiss 'n Ride kom van camping B? Alvast bedankt!

 

gino gelati

Campingartiest
5 feb 2014
78
0
Gewoon de borden volgen denk ik.
Alle andere wegen zullen afgesloten zijn zodat je toch wel daar uitkomt....
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.602
4.712
Dennis, je bedoelt de steiger naast de 3fm stage denk ik? Dat word een brand bier gebouw waar je biertjes kan drinken incl terras
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.585
6.782
Dennis, je bedoelt de steiger naast de 3fm stage denk ik? Dat word een brand bier gebouw waar je biertjes kan drinken incl terras

o, idd. het is 3fm stage, sorry.
Ja, dan zal het wel het Brandbier paviljoen worden, waar ze op facebook van Brand ook mee te teasen...
10382122_10152179486741295_843011504009357592_o.jpg
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken