Pinkpop 2014

Mink

Dagopener
9 apr 2013
665
127
Ik heb nog een weekend kaart voor 178 euro, stuur me naar een berichtje als je hem wilt. Ik zal wel veel reacties krijgen dus nu al sorry voor hen die ik mlet teleurstellen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.585
6.782
Zurich gisteren avond...
Kleine shuffele in wat nummers, starten met Start me Up ipv Jumpin Jack Flash bijvoorbeeld.
Laatste 4 nummers kan je als zekerheidje zien.
Maar wederom geen Paint it Black, als ik 1 nummer er tussen MOET horen is het toch deze wel. Misschien iets te veel Tour of Duty gekeken vroeger :p
Nu eerst nog Tel Aviv, dan zal vrijdag de Song Vote zijn via de site/facebook van de Stones.
Maar eens goed blijven checken of voor Pinkpop wel een Song Vote gaat komen?
1469791_1478985622318890_3853762407371041807_n-600x450.jpg
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.535
835
nou dat nog net niet, maar je bent wel net zo snel weer droog als dat je nat werd
 

Brian-tukker

Campingartiest
9 apr 2014
82
0
Zurich gisteren avond…<br>
Kleine shuffele in wat nummers, starten met Start me Up ipv Jumpin Jack Flash bijvoorbeeld.<br>
Laatste 4 nummers kan je als zekerheidje zien.<br>
Maar wederom geen Paint it Black, als ik 1 nummer er tussen MOET horen is het toch deze wel. Misschien iets te veel Tour of Duty gekeken vroeger
icon_razz.gif
<br>
Nu eerst nog Tel Aviv, dan zal vrijdag de Song Vote zijn via de site/facebook van de Stones.<br>
Maar eens goed blijven checken of voor Pinkpop wel een Song Vote gaat komen?<br>


Ik mis idd Paint It Black, Angie, Anybody Seen My Baby en Wild Horses. Hoop wel dat ze die ook spelen al heb ik op sommige geen goede hoop :(.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.585
6.782
Ik mis idd Paint It Black, Angie, Anybody Seen My Baby en Wild Horses. Hoop wel dat ze die ook spelen al heb ik op sommige geen goede hoop :(.

Ja, maar Paint it BLack zat voorheen wel vaak in de setlists. Angie vrij weiging, verwacht ik eigenlijk niet terug. Wild Horses stond wel in de setlist in Lissabon, dus die wisselt nog al. Anybody Seen My Baby is van het 90's werk, komt niet veel er tussen en stond ook niet in voorgaande setlists. Als woensdag Tel Aviv aan de beurt is geweest zijn er 4 schows van de 14onfire tour geweest, dan kunnen we misschien al een kleine gok doen voor de Pinkpop setlist, ik hoop nog op een grote kopie van de Glastonbury setlist.
 

Brian-tukker

Campingartiest
9 apr 2014
82
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">Brian-tukker wrote:</div>
Ik mis idd Paint It Black, Angie, Anybody Seen My Baby en Wild Horses. Hoop wel dat ze die ook spelen al heb ik op sommige geen goede hoop :(.


Ja, maar Paint it BLack zat voorheen wel vaak in de setlists. Angie vrij weiging, verwacht ik eigenlijk niet terug. Wild Horses stond wel in de setlist in Lissabon, dus die wisselt nog al. Anybody Seen My Baby is van het 90′s werk, komt niet veel er tussen en stond ook niet in voorgaande setlists. Als woensdag Tel Aviv aan de beurt is geweest zijn er 4 schows van de 14onfire tour geweest, dan kunnen we misschien al een kleine gok doen voor de Pinkpop setlist, ik hoop nog op een grote kopie van de Glastonbury setlist.

Paint It Black heb ik inderdaad ook wel goede hoop op dat die in de setlist komt. Angie denk ik niet en dat vind ik vreemd. Het is toch een van de meest gedraaide nummers op de radio van de stones en een van hun bekenste. Ik weet niet of hier een speciale reden voor is dat ze Angie niet veel spelen maar anders vind ik het toch vreemd. Anybody Seen My Baby weet ik vrijwel zeker dat die er niet in voorkomt. Voor mij persoonlijk toch erg jammer.
 
G

Guest

Guest
Ik ben een meelezer, maar nu het nog maar 5 dagen is beginnen de kriebels flink te komen!!
 

Thomus

Gouden Tip
29 jan 2014
354
0
Je kan voor Paint it Black blijven hopen hoor. Het is toch nog altijd een festivalshow en geen zaalshow.
Met andere woorden, er staan ook mensen die niet enkel voor de Stones komen, en dus midner nummers van hen kennen.
Dus is de kans in mijn ogen groter dat ze hem spelen. Langs de andere kant, het zijn de Stones, houden ze met zoiets rekening, dat is dan weer niet zeker.

Angie hebben ze al tijdje niet meer gespeeld, dus hoop ik niet al teveel op.
 
G

Guest

Guest
Stiekem hoop ik ook dat ze Ruby Tuesday spelen! Prachtig nummer! Maar hier hoop ik maar niet al teveel op...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.585
6.782
Ook nieuws voor de meelezende thuisblijvers...
U bent er inmiddels aan gewend geraakt: een Pinkpop live-marathon via NPO Cultura. En ja hoor, ook Pinkpop 2014 kunt u live - drie dagen lang, ook 's nachts - volgen op NPO Cultura (én via Nederland 3, 3FM en 101TV). Van zaterdagmiddag 15:00 uur tot en met maandagavond 9 juni doen VPRO's 3VOOR12 en NPO Cultura samen kamerbreed verslag van de 45ste editie vanaf het festivalterrein in Landgraaf, Limburg.

NPO Cultura staat het weekend van 7 t/m 9 juni weer in het teken van hét muziekfestival van het land: Pinkpop 2014! Samen met 3voor12 verzorgen we tijdens Pinkpop de livestream waar je hele concerten kunt zien. Met onder voorbehoud Ed Sheeran, Rudimental, Bastille, Editors, The Boxer Rebellion, Chef’special, Epica, Robert Plant and the Sensational Space Shifters, Stromae, Arcade Fire, Jake Bugg en Metallica.
Van sommige artiesten horen we pas op het laatste moment of we wel of niet mogen uitzenden dus houd deze website of die van 3voor12 in de gaten voor de meest actuele informatie over welke concerten te zien zijn.

LIVE UITZENDING PINKPOP 2014 OP NPO CULTURA
Van zaterdag 15:00 uur tot maandag 23.00 uur non-stop.
http://www.cultura.nl/genres/popjazzworld/2014/kijk-live-Pinkpop-2014.html
 

gino gelati

Campingartiest
5 feb 2014
78
0
30 graden is wel veel te warm idd.
2 jaar geleden was het ook erg warm. dat was gewoon steeds 2 glazen water, 1 bier.....
maar beter als regen idd :lol:
 

Teun

Playlistbediener
14 jan 2014
8
0
Wat is een verstandige tijd om aanwezig te zijn als je op camping A wilt staan, wat doen jullie? En ging de camping voorgaande jaren ook eerder dan 12:00 uur open?

 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken