Concertaankondigingen

1000042068.jpg

Landmvrks met een hele dikke lineup. Helaas slaan ze zowel België als Nederland over 🫠 Ik overweeg wel een tripje Keulen, Underoath wil ik al een tijdje zien.

Landmvrks met een hele dikke lineup. Helaas slaan ze zowel België als Nederland over 🫠 Ik overweeg wel een tripje Keulen, Underoath wil ik al een tijdje zien.
Ben benieuwd of hier nog wat aan toegevoegd wordt, is natuurlijk mogelijk dat een eventuele Nederlandse show pas na Jera aangekondigd word? Al kan het ook wishful thinking zijn. Ze hebben in de UK en in Duitsland natuurlijk ook festivals gepland staan in de zomer.

Ben benieuwd of hier nog wat aan toegevoegd wordt, is natuurlijk mogelijk dat een eventuele Nederlandse show pas na Jera aangekondigd word? Al kan het ook wishful thinking zijn. Ze hebben in de UK en in Duitsland natuurlijk ook festivals gepland staan in de zomer.
Ik hoop het, maar ben bang van niet.

Ook vrij insane dat een ticket voor de show in Keulen bijna 60 euro kost

• Wow
Waarderingen: Loek123
Vorig jaar had Landmvrks ook een tweede show in de 013 Next nadat de eerste snel was uitverkocht, lijkt mij dat er nog wel wat data aan toegevoegd worden.

Vorig jaar had Landmvrks ook een tweede show in de 013 Next nadat de eerste snel was uitverkocht, lijkt mij dat er nog wel wat data een toegevoegd worden.
Ja, het zou me niet verbazen als die bij een volgende doorkomst in de main staan van de 013

Beyond the Pale 🇺🇸 @ dB's Studio, Utrecht za 20 sep '25 [indie folk...]
Call It Off 🇳🇱 @ De-Pul, Uden vr 28 nov '25 [dutch rock...]
Nobel, Leiden do 27 nov '25
De Kroepoekfabriek, Vlaardingen (€15,00) za 22 nov '25
Simplon, Groningen (€17,00) za 6 dec '25
Darci @ Melkweg, Amsterdam (€24,75) wo 1 okt '25
GoldLink 🇺🇸 @ Melkweg, Amsterdam (€31,05) wo 1 okt '25 [hip hop, leftfield...]
Gordi 🇦🇺 @ Tivoli, Utrecht (€18,05) zo 21 sep '25 [singer-songwriter, indie, indie pop, fol...]
HENGE 🇬🇧 @ Tivoli, Utrecht (€23,85) za 13 dec '25 [nom, goo, cosmic dross, zpor, grok...]
John Tana et Crapuul @ Paradiso, Amsterdam (€28,20) zo 3 mei '26
Joker Out 🇸🇮 @ 013, Tilburg (€23,30) wo 19 nov '25 [eurovision 2023 artists...]
LUMEN 🇷🇺 @ Dynamo, Eindhoven wo 21 mei '25 [rock, alternative rock, punk, russian, a...]
Laurence Jones 🇬🇧 @ Nieuwe Nor, Heerlen (€30,00) vr 21 nov '25 [modern blues, modern blues rock...]
MEAU 🇳🇱 @ MgE, Eindhoven (€39,00) za 18 apr '26 [dutch pop...]
Marillion Weekend | passe-partout @ Tivoli, Utrecht (€256,50) za 6 dec '25
Meditation @ Vera, Groningen za 7 jun '25
Midnight Generation @ Paradiso, Amsterdam (€16,00) wo 9 jul '25
Muyayo Rif 🇪🇸 @ Doornroosje, Nijmegen (€20,00) vr 12 sep '25 [ska catala...]
PORTRAY @ Simplon, Groningen (€5,00) do 19 jun '25
The Red Clay Strays 🇺🇸 @ Paradiso, Amsterdam (€40,00) wo 29 okt '25 [country...]
Russo 🇳🇱 @ AFAS, Amsterdam 2026-04-17
Slagerij van Kampen 🇳🇱 @ MgE, Eindhoven (€34,50) za 28 feb '26
TSS 🇫🇷 @ Doornroosje, Nijmegen (€17,00) di 30 sep '25
Tennessee Studs @ Paradiso, Amsterdam (€15,00) zo 21 dec '25 [alt country, americana, bluegrass...]
Thijs Boontjes 🇳🇱 @ 013, Tilburg (€23,30) za 24 jan '26 [dutch indie...]
Luxor, Arnhem vr 12 dec '25
Paard, Den Haag vr 19 dec '25
Simplon, Groningen do 18 dec '25
Neushoorn, Leeuwarden za 10 jan '26
Vive La Fête 🇧🇪 @ Metropool, "Twente" (€29,50) za 6 sep '25 [belgian new wave, electroclash...]

dinsdaglijstje wegens drukte en andere dingen veeeel later dan normaal. sorry! ik heb het snel gescanned en hoop dat ik goed heb gefilterd... spot is begonnen met het programma voor volgend jaar dus het is nogal wat werk :D tot morgen!

• Leuk
Waarderingen: Bert, won666 en johanra
Nothing More, Ankor en Solence op 30 november in Antwerpen. Enige Benelux datum van de tour, maar hebben ook nog een show in Keulen op 29 november

Voor mijn gevoel de laatste tijd best wat tours óf zonder data in de Benelux of maar eentje zoals deze. Hopelijk geen trend.
Begint me ook wel op te vallen inderdaad. De tour van Killswitch Engage die onlangs werd aangekondigd zonder benelux en vandaag de tour van Landmvrks. Zie je normaal toch niet vaak dat die landen worden overgeslagen.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel

Users who are viewing this thread