Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Blij met de gig van Arm’s Length, al helemaal omdat die show in Oberhausen niet doorgaat ivm het gebeuren bij Gel. Eindhoven is dan toch iets makkelijker!
en voor de die-hard fans komt er een heel weekend aan met Marillion in tivilo voor "slechts" 256e. ze moeten ook nog concurreren met sinterklaas. Van 6 dec / 9 dec: 4 concerten met een Q&A op 8 dec
en voor de die-hard fans komt er een heel weekend aan met Marillion in tivilo voor "slechts" 256e. ze moeten ook nog concurreren met sinterklaas. Van 6 dec / 9 dec: 4 concerten met een Q&A op 8 dec
Landmvrks met een hele dikke lineup. Helaas slaan ze zowel België als Nederland over Ik overweeg wel een tripje Keulen, Underoath wil ik al een tijdje zien.
Landmvrks met een hele dikke lineup. Helaas slaan ze zowel België als Nederland over Ik overweeg wel een tripje Keulen, Underoath wil ik al een tijdje zien.
Ben benieuwd of hier nog wat aan toegevoegd wordt, is natuurlijk mogelijk dat een eventuele Nederlandse show pas na Jera aangekondigd word? Al kan het ook wishful thinking zijn. Ze hebben in de UK en in Duitsland natuurlijk ook festivals gepland staan in de zomer.
Ben benieuwd of hier nog wat aan toegevoegd wordt, is natuurlijk mogelijk dat een eventuele Nederlandse show pas na Jera aangekondigd word? Al kan het ook wishful thinking zijn. Ze hebben in de UK en in Duitsland natuurlijk ook festivals gepland staan in de zomer.
Vorig jaar had Landmvrks ook een tweede show in de 013 Next nadat de eerste snel was uitverkocht, lijkt mij dat er nog wel wat data aan toegevoegd worden.
Vorig jaar had Landmvrks ook een tweede show in de 013 Next nadat de eerste snel was uitverkocht, lijkt mij dat er nog wel wat data een toegevoegd worden.
Vive La Fête @ Metropool, "Twente"(€29,50)za 6 sep '25 [belgian new wave, electroclash...]
dinsdaglijstje wegens drukte en andere dingen veeeel later dan normaal. sorry! ik heb het snel gescanned en hoop dat ik goed heb gefilterd... spot is begonnen met het programma voor volgend jaar dus het is nogal wat werk tot morgen!
Begint me ook wel op te vallen inderdaad. De tour van Killswitch Engage die onlangs werd aangekondigd zonder benelux en vandaag de tour van Landmvrks. Zie je normaal toch niet vaak dat die landen worden overgeslagen.
Nation of Language 15/11 in Amsterdam, Melkweg en 16/11 in Nijmegem, Doornroosje
Voorlopig geen Belgische datum, maar hiervoor doe ik graag een weekendje Amsterdam!
Nation of Language 15/11 in Amsterdam, Melkweg en 16/11 in Nijmegem, Doornroosje
Voorlopig geen Belgische datum, maar hiervoor doe ik graag een weekendje Amsterdam!