Concertaankondigingen

Nation of Language 15/11 in Amsterdam, Melkweg en 16/11 in Nijmegem, Doornroosje
Voorlopig geen Belgische datum, maar hiervoor doe ik graag een weekendje Amsterdam!
Ik heb tickets voor de Melkweg gekocht via de site van Nation of Language zelf. Musicglue is de provider. Dat is toch legit, niet?

Ik heb tickets voor de Melkweg gekocht via de site van Nation of Language zelf. Musicglue is de provider. Dat is toch legit, niet?
Lijkt me wel als je dat via hun site doet? Vind hooguit het prijsverschil opvallend, aangezien het via de Melkweg/Ticketmaster €38,50 (excl. lidmaatschap) kost, plus het feit dat je eigenlijk altijd een lidmaatschap bij de Melkweg nodig hebt.

A*Fever nieuwe datum @ Grenswerk, Venlo vr 19 sep '25
Allan Rayman @ Paradiso, Amsterdam (€23,00) zo 14 sep '25
Asaf Avidan 🇮🇱 @ Tivoli, Utrecht (€44,75) zo 19 okt '25 [rock, singer-songwriter, indie rock...]
Benjamin Amaru 🇨🇭 @ Paradiso, Amsterdam (€21,00) za 24 jan '26 [swiss indie, swiss pop...]
Billy Strings 🇺🇸 @ Tivoli, Utrecht (€44,75) wo 8 okt '25 [bluegrass, newgrass, americana...]
Tivoli, Utrecht di 7 okt '25
Brant Bjork Trio @ Doornroosje, Nijmegen (€28,50) zo 26 okt '25
Broeder Dieleman 🇳🇱 @ Paard, Den Haag (€8,00) za 5 jul '25 [dutch singer-songwriter...]
Büyük Ev Ablukada Akustik @ Paradiso, Amsterdam (€35,00) vr 3 okt '25
Cam Cole 🇬🇧 @ De Helling, Utrecht zo 19 okt '25 [blues rock, modern blues...]
Clean Pete 🇳🇱 @ Tivoli, Utrecht vr 10 apr '26 [dutch indie, dutch indie rock...]
DJ Krush 🇯🇵 @ Paradiso, Amsterdam (€22,00) wo 10 sep '25 [trip hop...]
Dylan van Dael @ Paradiso, Amsterdam (€15,00) wo 3 sep '25
Hobo Johnson 🇺🇸 @ Tivoli, Utrecht (€34,25) wo 16 jul '25 [spoken word...]
Jasmine Jethwa 🇬🇧 @ Simplon, Groningen (€16,00) wo 12 nov '25
Jesse Welles @ Melkweg, Amsterdam (€27,60) do 11 dec '25
The Lemonheads 🇺🇸 @ Melkweg, Amsterdam (€31,05) ma 8 sep '25 [power pop, alternative rock...]
Lettuce 🇺🇸 @ Paradiso, Amsterdam (€28,00) ma 22 sep '25 [jazz funk, funk rock, funk...]
Tivoli, Utrecht vr 19 sep '25
The Lottery Winners @ De Helling, Utrecht vr 5 dec '25 [manchester indie...]
Miller & The Tone Machine @ Luxor, Arnhem (€14,00) vr 28 nov '25
Nation of Language 🇺🇸 @ Melkweg, Amsterdam (€34,50) za 15 nov '25 [synthpop...]
Nourished by Time 🇺🇸 @ Ekko, Utrecht za 15 nov '25 [alternative r&b, bedroom pop...]
Pouya 🇺🇸 @ Paradiso, Amsterdam (€25,00) zo 17 aug '25 [dark trap, horrorcore, underground hip h...]
Pro-Pain Impact Nothing To No One @ Muziekgieterij, Maastricht zo 9 nov '25
Rick de Leeuw & Band 🇳🇱 @ Nieuwe Nor, Heerlen wo 28 mei '25 [dutch, the netherlands...]
Skinny Lister 🇬🇧 @ De Helling, Utrecht zo 30 nov '25 [sea shanties, folk punk, celtic rock...]
Swans 🇺🇸 @ Nobel, Leiden (€42,90) vr 14 nov '25 [noise rock, post-rock, neofolk, industri...]
Tonic Walter @ Melkweg, Amsterdam (€25,90) vr 3 okt '25 [melodic house, deep house...]

woensdag lijstje! enorme waslijst weer aan te filteren dingen... hoop dat er geen zooi meer tussen zit. veel plezier en tot morgen!

A*Fever nieuwe datum @ Grenswerk, Venlo vr 19 sep '25
Allan Rayman @ Paradiso, Amsterdam (€23,00) zo 14 sep '25
Asaf Avidan 🇮🇱 @ Tivoli, Utrecht (€44,75) zo 19 okt '25 [rock, singer-songwriter, indie rock...]
Benjamin Amaru 🇨🇭 @ Paradiso, Amsterdam (€21,00) za 24 jan '26 [swiss indie, swiss pop...]
Billy Strings 🇺🇸 @ Tivoli, Utrecht (€44,75) wo 8 okt '25 [bluegrass, newgrass, americana...]
Tivoli, Utrecht di 7 okt '25
Brant Bjork Trio @ Doornroosje, Nijmegen (€28,50) zo 26 okt '25
Broeder Dieleman 🇳🇱 @ Paard, Den Haag (€8,00) za 5 jul '25 [dutch singer-songwriter...]
Büyük Ev Ablukada Akustik @ Paradiso, Amsterdam (€35,00) vr 3 okt '25
Cam Cole 🇬🇧 @ De Helling, Utrecht zo 19 okt '25 [blues rock, modern blues...]
Clean Pete 🇳🇱 @ Tivoli, Utrecht vr 10 apr '26 [dutch indie, dutch indie rock...]
DJ Krush 🇯🇵 @ Paradiso, Amsterdam (€22,00) wo 10 sep '25 [trip hop...]
Dylan van Dael @ Paradiso, Amsterdam (€15,00) wo 3 sep '25
Hobo Johnson 🇺🇸 @ Tivoli, Utrecht (€34,25) wo 16 jul '25 [spoken word...]
Jasmine Jethwa 🇬🇧 @ Simplon, Groningen (€16,00) wo 12 nov '25
Jesse Welles @ Melkweg, Amsterdam (€27,60) do 11 dec '25
The Lemonheads 🇺🇸 @ Melkweg, Amsterdam (€31,05) ma 8 sep '25 [power pop, alternative rock...]
Lettuce 🇺🇸 @ Paradiso, Amsterdam (€28,00) ma 22 sep '25 [jazz funk, funk rock, funk...]
Tivoli, Utrecht vr 19 sep '25
The Lottery Winners @ De Helling, Utrecht vr 5 dec '25 [manchester indie...]
Miller & The Tone Machine @ Luxor, Arnhem (€14,00) vr 28 nov '25
Nation of Language 🇺🇸 @ Melkweg, Amsterdam (€34,50) za 15 nov '25 [synthpop...]
Nourished by Time 🇺🇸 @ Ekko, Utrecht za 15 nov '25 [alternative r&b, bedroom pop...]
Pouya 🇺🇸 @ Paradiso, Amsterdam (€25,00) zo 17 aug '25 [dark trap, horrorcore, underground hip h...]
Pro-Pain Impact Nothing To No One @ Muziekgieterij, Maastricht zo 9 nov '25
Rick de Leeuw & Band 🇳🇱 @ Nieuwe Nor, Heerlen wo 28 mei '25 [dutch, the netherlands...]
Skinny Lister 🇬🇧 @ De Helling, Utrecht zo 30 nov '25 [sea shanties, folk punk, celtic rock...]
Swans 🇺🇸 @ Nobel, Leiden (€42,90) vr 14 nov '25 [noise rock, post-rock, neofolk, industri...]
Tonic Walter @ Melkweg, Amsterdam (€25,90) vr 3 okt '25 [melodic house, deep house...]

woensdag lijstje! enorme waslijst weer aan te filteren dingen... hoop dat er geen zooi meer tussen zit. veel plezier en tot morgen!
The Lottery Winners. Hahaha. Ik heb daar nog een grappig verhaal over. Ik heb ze vorig jaar in mei gezien in het voorprorgramma van Nickelback, in Ziggo Dome Amsterdam. En op dezelfde dag was er in het Johan Cruiff stadion blijkbaar een evenement van de toppers, iets van de postcodelotterij ofzoiets. Ik ben zelf Belg, dus ik weet ook niet juist wat dat in Nederland is want ik ken "De Toppers" niet en ik ken enkel de gewone lotto. Maar goed, iets in die aard dus. Soit, voor mij stonden twee oudere dames toen ik wilde binnen geraken in de Ziggo Dome. Maar ze hadden geen ticket voor Nickelback, enkel postcodelotterijbiljetten blijkbaar. En die beveiliger tegen hen "opsodemieteren, hier is het rock, de toppers is aan de overkant" . Maar de dames begrepen het maar niet. Maar mijn gok is dat ze gelezen hadden dat The Lottery Winners in Ziggo Dome speelden en daardoor verward waren:ROFLMAO:

Lijkt me wel als je dat via hun site doet? Vind hooguit het prijsverschil opvallend, aangezien het via de Melkweg/Ticketmaster €38,50 (excl. lidmaatschap) kost, plus het feit dat je eigenlijk altijd een lidmaatschap bij de Melkweg nodig hebt.
Ik heb vaker via MusicGlue kaarten gekocht, voor zowel Melkweg als Paradiso. Vaak stond ik dan op een gastenlijst en hoefde ik geen lidmaatschap te laten zien of kopen.

Above and Beyond
31 oktober Afas
Kaartverkoop start vrijdag 23 mei om 10:00 uur. MOJO Weekly abonnees kunnen in een presale eerder kaarten bestellen. Meer info via mojo.nl/aboveandbeyond

Above & Beyond 🇬🇧 @ AFAS, Amsterdam 2025-10-31 [trance, progressive trance, progressive ...]
BlackBeach 🇳🇱 @ Simplon, Groningen (€13,50) za 18 okt '25
013, Tilburg 2025-11-12
Effenaar, Eindhoven vr 21 nov '25
Nobel, Leiden vr 17 okt '25
Neushoorn, Leeuwarden vr 19 dec '25
Dan Mangan 🇨🇦 @ Ekko, Utrecht (€17,50) wo 26 nov '25 [black, rock, smith, dan, mangan, folk, a...]
The Diamond Baritones 🇳🇱 @ Tivoli, Utrecht za 3 jan '26
The Kik 🇳🇱 @ Tivoli, Utrecht di 13 jan '26 [dutch indie, dutch rock...]
Louane 🇫🇷 @ Melkweg, Amsterdam (€34,50) vr 2 mei '25 [french pop, chanson, variété française...]
Matt Johnson 🇺🇸 @ Paradiso, Amsterdam (€25,00) wo 3 sep '25 [jazz, orchestral, piano, indie, new age,...]
Misprint @ Doornroosje, Nijmegen (€12,50) za 11 okt '25 [nederpop...]
Ralph de Jongh Band @ Metropool, "Twente" (€19,00) za 27 sep '25
Red Dons 🇺🇸 @ Occii, Amsterdam di 22 jul '25 [deathrock, punk, power pop, hardcore pun...]
Shoom @ Vera, Groningen za 14 jun '25 [art rock, psychedelic rock...]
Temple Fang @ Metropool, "Twente" (€18,00) vr 14 nov '25 [rock, psychedelic rock, psychedelic, spa...]
Nobel, Leiden do 20 nov '25
Tres Navy verplaatst concert @ Paradiso, Amsterdam (€12,00) vr 12 dec '25

donderdag lijstje! tot morgen

• Leuk
Waarderingen: Bert en Sjakie de Wit
Bijzonder ja. Scheelt je een tientje. Heb ook via de eigen website maar besteld.

Na de MOJO aktie nu ook voor deelnemers van de vriendenloterij
50% korting Robbie Williams voor het optreden van 23 juni Ziggo

Na de MOJO aktie nu ook voor deelnemers van de vriendenloterij
50% korting Robbie Williams voor het optreden van 23 juni Ziggo
Je krijgt nog net niet een kaartje voor robbie Williams bij elke 10 euro aan boodschappen.

Ze lijken er echt niet van af te komen

Je krijgt nog net niet een kaartje voor robbie Williams bij elke 10 euro aan boodschappen.

Ze lijken er echt niet van af te komen
Dat die tweede ArenA er eentje te veel zou zijn zag had iedereen ook wel al door toen 'ie bekend werd gemaakt. Ze hebben gespeculeerd op een grote stijging in populariteit naar aanleiding van die film, dat lijkt niet te zijn gebeurt.

Dat die tweede ArenA er eentje te veel zou zijn zag had iedereen ook wel al door toen 'ie bekend werd gemaakt. Ze hebben gespeculeerd op een grote stijging in populariteit naar aanleiding van die film, dat lijkt niet te zijn gebeurt.
En toch hè: op de vloer hebben we nog zo'n 6000 tickets over. Grove schatting, omdat ik geen zin heb om te tellen, dat er nog zo'n duizend tickets beschikbaar zijn op de tribune (en lijkt nog een stuk minder). Dat betekent dat er nog minder dan 7000 tickets beschikbaar zijn en, eerlijk gezegd, is dat wel een stuk minder dramatisch dan dat we hier doen laten overkomen. Als ze maximaal zijn gegaan, is er dus nog 10% van de verkoop over en dat klinkt dan weer best knap met twee ArenA's.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
En toch hè: op de vloer hebben we nog zo'n 6000 tickets over. Grove schatting, omdat ik geen zin heb om te tellen, dat er nog zo'n duizend tickets beschikbaar zijn op de tribune (en lijkt nog een stuk minder). Dat betekent dat er nog minder dan 7000 tickets beschikbaar zijn en, eerlijk gezegd, is dat wel een stuk minder dramatisch dan dat we hier doen laten overkomen. Als ze maximaal zijn gegaan, is er dus nog 10% van de verkoop over en dat klinkt dan weer best knap met twee ArenA's.
Is die hele tweede ring dan wel uitverkocht? Of zijn delen gewoon niet in de verkoop gegaan?

Data Summerstage 2026 Stadspark Groningen zijn vergunningen voor aangevraagd. 4 in totaal. Max 35000 publiek. Geen "grote" namen dus
13 juni max 25000
20 juni max 35000
24 juni max 35000
10 juli max 30000

Lorde die overal goed scoort. Had gerust al een tourtje kunnen zijn via grotere zalen. Maar apprecieer het wel dat ze niet direct de hoofdprijs wilden.

Was overduidelijk lastig doorheen te komen. Ik hoorde van mijn vijftienjarige dat er tijdens schooltijd ook door veel mensen geprobeerd werd tickets te scoren. Dat is tegenwoordig vrij lastig, gezien het telefoonverbod. 😬

Users who are viewing this thread