Dave Grohl en Foo Fighters, Nirvana en aanverwante projecten

1739825244130.png

Wie zou er dan moeten zingen? Post Malone? Joan Jett? De dochter van Dave, Violett? Dave zelf (en Travis Barker op drum of zou dave drummen en zingen?)? Kim Gordon?

Lijkt me nog steeds erg sterk dat dit tot een heuse tour gaat leiden, maar stel dat het tóch gebeurt... Hoeveel geld zou het me waard zijn? 😐

• Leuk
Waarderingen: won666
Deze zou voor mij persoonlijk in de categorie "jammer maar helaas" vallen.
Zonder Kurt geen Nirvana. Zou er dus nog geen €10 voor over hebben.
Persoonlijk zie ik hier dan ook niks in mochten ze ooit gaan touren.
Ja voor Nirvana heb je inderdaad wel Kurt Cobain nodig.

• Leuk
Waarderingen: Piebe71
  • Leuk
Waarderingen: koekroeck
Daar ga ik mij niet meer over uitspreken. 😅

Dat snap ik, bedoel ook vooral in de grote lijn, hoe vaak er wel niet gezegd is dat zonder Chester geen LP. Maar neem ook de Queen + Adam Lambert versie dan, die verkopen ook nog steeds prima hun tickets. Zal in het geval van Nirvana niet anders zijn, heel veel mensen zullen gewoon tickets gaan halen.

Dacht men dat niet ook bij Linkin Park en Chester?
Linkin Park was ook het eerste waar ik aan dacht toen ik dit zag.
En hoewel ik het bij Linkin Park het volledig zie zitten, en de nieuwe muziek er boenk op is, heb ik bij Nirvana toch een heel ander gevoel.

Misschien is dat omdat het ondertussen al zo lang geleden.

Denkt er nu echt iemand dat dit niet zou verkopen?😅
Al zetten ze Niels Destadsbader er als zanger, die staan OVERAL als headliner of in arena's.

Vind ik toch een ander verhaal. 30 jaar wachten of 8 jaar is niet te vergelijken. Zal alsnog wel een kaartje kopen hoor..... :ROFLMAO:

Dat is helaas in het nadeel van de ticketkopers. De fans van Nirvana hebben dus 22 jaar langer kapitaal kunnen opbouwen om uitgemelkt te worden!

Dat snap ik, bedoel ook vooral in de grote lijn, hoe vaak er wel niet gezegd is dat zonder Chester geen LP. Maar neem ook de Queen + Adam Lambert versie dan, die verkopen ook nog steeds prima hun tickets. Zal in het geval van Nirvana niet anders zijn, heel veel mensen zullen gewoon tickets gaan halen.
Zeker, lijkt me ook wel geinig om Post Malone die Nirvana liedjes te zien coveren. Maar meer dan dat is het ook niet toch.

Nuja, zelf vind ik Nirvana mét Cobain ook wel een tikje overroepen.

• Thinking
Waarderingen: koekroeck
Ik zie ook niemand claimen dat dit niet zou verkopen, alleen dat men het zelf persoonlijk niks vindt en er geen geld voor over heeft. Ik zit in hetzelfde schuitje. Zal vast iets te maken hebben met hoe lang het inmiddels al geleden is, en dat Kurt Cobain toch nog net iets meer als een niet te vervangen cult held aanvoelt voor mij, dan Chester Bennington dat deed.

• Leuk
Waarderingen: Pommer en johanra
Ik zie ook niemand claimen dat dit niet zou verkopen, alleen dat men het zelf persoonlijk niks vindt en er geen geld voor over heeft. Ik zit in hetzelfde schuitje. Zal vast iets te maken hebben met hoe lang het inmiddels al geleden is, en dat Kurt Cobain toch nog net iets meer als een niet te vervangen cult held aanvoelt voor mij, dan Chester Bennington dat deed.

Inderdaad niet handig verwoord van mij, wilde vooral aanstippen dat het me heel bekend voor komt dat "zonder x geen y". Voor iedereen persoonlijk waar men dat wel en niet heeft. (En dus uiteindelijk zal dat ook niet uitmaken)

• Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal
Ik hoop dat, als ze gaan touren, het dan wel een rondje festivals gaat worden. RW, Pinkpop etc. Want vrees wel voor ticketprijzen als het een stadionshow wordt.

• Leuk
Waarderingen: NoLifeIzze
Dank. Dit was precies de reactie die ik in gedachten had. Het was voor mij inderdaad een strikt persoonlijke mening over een tour met Nirvana. Verkopen zal het zeker wel doen. Alleen mijn geld gaat daar niet naar toe. Ondanks alle bovengenoemde voorbeelden kan ik mij Nirvana niet voorstellen met een andere zanger. Voor mij was Kurt Nirvana.
En om daar nog even op voor te borduren. Van Queen denk ik hetzelfde, ik zou geen tickets halen voor de huidige reïncarnatie van de band. Ook al omdat John Deacon ook is afgehaakt.

Users who are viewing this thread