Pinkpop 2014

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.470
710
Wel pas 15 maart ticketverkoop, persconferentie 12 maart. Leren ze het daar dan niet?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.544
6.756
1 down, 2 to go...
Pearl Jam? Red Hot Chili Peppers?
Ironie, de naam die ik als eerste afstreepte omdat ze niet tourde en druk met de film waren worden als eerste aangekondigd. Zat ik er enorm naast...
 

jeremy1407

Playlistbediener
2 dec 2013
28
0
zou heerlijk zijn als pearl jam op een zondag afsluit en voor de vrijdag rhcp of zelfs qotsa voor zover dat mogelijk is
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.544
6.756
zou heerlijk zijn als pearl jam op een zondag afsluit en voor de vrijdag rhcp of zelfs qotsa voor zover dat mogelijk is
het is Zaterdag, Zondag en Pinkstermaandag (kleinigheidje)
 

jeremy1407

Playlistbediener
2 dec 2013
28
0
ow ja even in verwarring met vorig jaar zaterdag qotsa of rhcp zaterdag pearl jam en maandag metallica
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
wat is de verwachting dat pearl jam op pinkpop staat??
Hangt af van wie je het vraagt, het enige wat we weten is dat ze waarschijnlijk festivals gaan doen en dat Pinkpop ze al jaren graag wilt.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.544
6.756
wat is de verwachting dat pearl jam op pinkpop staat??
50% ja of nee ;)
(het grucht is dat er al een akkoordje is tussen Pinkpop en Pearl Jam, kwestie van tijd)
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.470
710
Ik vind het wel vreemd dat dat bericht over Pearl Jam - RHCP - klassieke rock act nog steeds als leidraad genomen wordt voor de voorspellingen hier. Uiteindelijk kwam dat bericht van een persoon die zelf nooit zijn bronnen vrijgegeven heeft (ja, ik ben ook actief op dat forum, en daar werd het bericht niet eens zo serieus genomen). Maar als iemand hier dan komt zeggen dat een goede bron hem zegt dat Pearl Jam niet komt, en hij wil zijn bron niet vrijgeven, dan wordt hij hier gewoon weggejaagd.
 

KevinJanssenz

Playlistbediener
28 nov 2013
22
0
Mocht Pearl Jam naar Pinkpop komen dan is vrijwel zeker dat ze ook op Rock Werchter staan.
Dat betekent dat Pinkpop 2 dezelfde headliners heeft als Rock Werchter, mocht pinkpop zich dan onderscheiden van rock werchter moet die 3e toch een grote naam zijn + hele sterke subliners.
Anders lijkt me dat best wel wat volk naar rock werchter gaat?
 

xSam__

Gouden Tip
1 okt 2013
449
0
Las nu net ineens dat Pearl Jam waarschijnlijk al afgehaakt heeft?
(zou best zuur zijn)
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Mensen die geen geloofwaardige achtergrond hebben opgebouwd en hun bron niet willen vermelden moeten gewoon niet serieus genomen worden. Pearl Jam en Metallica hetzelfde als RW zou natuurlijk niet heel goed zijn maar beter dan Green Day en Kings of Leon hetzelfde want die zijn beiden kleiner. Dus voor mij liggen alle kansen nog open.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.544
6.756
het is een combinatie 1) wie zegt het 2) is het op meer plaatsen terug te vinden 3) roept iemand zomaar wat
 

xSam__

Gouden Tip
1 okt 2013
449
0
Mensen die geen geloofwaardige achtergrond hebben opgebouwd en hun bron niet willen vermelden moeten gewoon niet serieus genomen worden. Pearl Jam en Metallica hetzelfde als RW zou natuurlijk niet heel goed zijn maar beter dan Green Day en Kings of Leon hetzelfde want die zijn beiden kleiner. Dus voor mij liggen alle kansen nog open.

Ik denk dat Pearl Jam gewoon naar Pinkpop komt ook, weet niet waar die persoon die info vandaan heeft dat ze afgehaakt hebben, zal wel geen verdere info hebben.

Maar als RW morgen bijv. Pearl Jam aankondigd ben ik benieuwd of Pinkpop dan ook meteen volgt of dan met de rest wacht tot de persconferentie. :')
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.544
6.756
Nee, de headliners zullen we wel weten voordat de persconferentie begint, de verdere dagvulling is voor Paradiso/3fm.
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
het is een combinatie 1) wie zegt het 2) is het op meer plaatsen terug te vinden 3) roept iemand zomaar wat

Dat het op meer plaatsen terug te vinden is zegt ook niet echt veel, gewoon hier en daar wat posten en met wat goedgelovige mensen heb je al snel een gerucht.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken