Pinkpop 2014

juw

Gouden Tip
17 nov 2013
311
0
Ik denk trouwens dat je de staat ook wel op kunt schrijven voor een spot ergens in de namiddag/avond op main of 3fm stage.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.544
6.756
Mooi, kan ik het mee doen.Metallica - Pearl Jam - Red Hot Chili Peppers, en subs Placebo - Franz Ferdinand - Fall Out Boy of Alter Bridge. Laat maar komen morgenvroeg of zo...
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Metallica - Pearl Jam - RHCP? Gaat echt niet gebeuren hoor. Gaat RHCP uberhaupt touren in de zomer? Ik heb nog niets gehoord over een nieuw album maar ze staan wel op Lollapalooza zie ik nu.

Fall Out Boy als sub zou natuurlijk echt om te janken zijn. Placebo, Alter Bridge en Franz Ferdinand zie ik wel komen, dat zijn mooie namen. Placebo zou ik zelfs liever als headliner zien dan RHCP, wat een dramatische vertoning was dat op Werchter 2012..
 

brutus

Playlistbediener
27 nov 2013
34
0
met Pearl Jam -Metallica-RHCP als headliners maakt het mij niet zo veel uit wat er nog als sub bij komt
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
665
127
RHCP gaat niet gebeuren joh, ben nou maar gewoon blij dat Pinkpop eindelijk weer eens twee hele grote namen heeft. Met AM heb je echt een hele sterke line-up.

Ik zou trouwens een beetje ophouden met het sub-headliners speculeren, want die sub-headliners van de afgelopen jaren zijn niet bepaald van formaat geweest. Ben Howard, The Script, 30 seconds to Mars? White Lies en Kaiser Chiefs? Pinkpop heeft gewoon headliners en dag opvulling. En daar is niks mis mee.
 

brutus

Playlistbediener
27 nov 2013
34
0
ik verwacht gewoon spektakel vanwege het 45 jarig jubileum en volgens mij hebben ze nog wat over uit het budget van vorig jaar lijkt me sterk dat ze dat allemaal hebben gespendeerd met zo'n line up
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
665
127
Das natuurlijk onzin, ze hebben ook een slechte kaartverkoop gehad, dus minder winst. En de 40e editie was ook dramatisch, met allen Springsteen als topper maar Placebo en Snow Patrol was wel heel erg matig (Voor mij niet, ik vind beide bands geweldig)
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
The Script en 30STM zijn vrij populaire bands, vind ik persoonlijk wel subheadlinerwaardig.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.470
710
The Script en 30STM zijn vrij populaire bands, vind ik persoonlijk wel subheadlinerwaardig.

Maar als je dan ziet dat The Script 2 posities lager staat op Werchter, en Mumford & Sons/White Lies/Kaiser Chiefs etc dat in het verleden ook al voor hadden, dan kan je wel vragen stellen bij zulke acts als subheadliner. Niet dat ik hiermee opnieuw de discussie Pinkpop-Werchter wil starten, maar het is gewoon gemakkelijker en logischer om die twee te vergelijken, en niet Roskilde of T in the Park.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Werchter had afgelopen jaar over de breedte een heel sterk programma, dat zag je wel aan die dag met Depeche Mode en Editors. Maar daarnaast is Werchter gewoon een groter festival dan Pinkpop inderdaad, dat klopt.
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
665
127
Dat kan wel zo zijn, maar dat is nog steeds geen reden om BEN HOWARD als subliner neer te zetten... Kbedoel, die heeft één album (wel een briljant album, maar toch)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.544
6.756
ik verwacht gewoon spektakel vanwege het 45 jarig jubileum en volgens mij hebben ze nog wat over uit het budget van vorig jaar lijkt me sterk dat ze dat allemaal hebben gespendeerd met zo’n line up
Ik vind Pearl Jam met Metallica al meer spektakel dan ik kan handelen. Als daar nog een goeie head naast komt en de opvulling goed is, is het helemáál OKÉ! Of dat met RHCP is of niet (ijdele hoop op Iron Maiden, maar ze zullen wel Forta rock doen).
 

Bjorn

Randprogramma
26 okt 2013
163
0
Het is inderdaad 45 jarig jubileum dus ik sta er van de ene kant niet van te kijken als pearl jam --- arctic monkeys/snow patrol/editors--- Metallica de headliners zijn
 

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
493
204
Komt vast goed allemaal maar verwacht bijna een bevestiging! Metallica staat ook nog niet vast togh?! Pearl Jam huppa wat een namen al lijkt me AM beter van niet! Placebo dan maar! Subheadliner inmagine dragons trekt ook aardig volk denk! En is goed bezig
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Waarom zouden ze een groot feest vanwege 45e jarig bestaan houden? 40 en 50 begrijp ik wel maar om nou elke 5jaar een extra goede line-up te plaatst lijkt me sterk. Lijkt me meer een reden voor mensen om onrealistische line-ups te kunnen roepen xD
 

Bjorn

Randprogramma
26 okt 2013
163
0
Niks geen Imagine dragons als sub das dus precies hetzelfde als ben howard als sub ook maar 1 vol album en paar hitjes

Namen voor sub plaats zijn editors, Nick cave, volbeat, Franz' ferdinand, avenged sevenfold, placebo

Daar denk ik eerder aan voor namen als sub
 

eh

Randprogramma
27 nov 2013
139
0
Medio december gaat Pearl Jam hun tour data's bekend maken voor Europa. Mijn bron kon overigens niet zeggen of Pinkpop daarbij zit. Lijkt wel een "langere" tour te worden ......
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken