Dat is iets wat jij een voordeel vind. Ik bijvoorbeeld ben echt al behoorlijk kapot na 3 dagen Pinkpop (of ook zoals dit jaar Lowlands). Dus of het een voordeel is is iets wat je zelf zo zou moeten ervaren, het kan dus ook een nadeel zijn.
Tja, dat is natuurlijk smaak. Ben het er wel mee eens hoor, ook imo is het de laatste jaren beter bij RW dan PP al zorgde Bruce er voor mij voor dat Pinkpop meteen een stuk interessanter was dan RW voor mij.
Ja, dat is zeker een voordeel. Daar kan denk ik niemand iets tegen in brengen.
- Programma gaat tot 02:30 door
Dat vind ik dus absoluut geen voordeel maar eerder een nadeel. Dus ook dat is iets persoonlijks.
- Beter voedsel
- Jupiler <3
Beter voedsel weet ik natuurlijk niet, maar ik vind het voedsel op PP prima, hoef ook nooit echt lang te wachten om het te krijgen. Jupiler is uiteraard wel een voordeel ten opzichte van Brand voor de bierdrinkers.
- In de zomer dus ik heb dan altijd al vakantie, en t weer is op RW twee keer goed geweest, op Pinkpop meestal beroert
Ik ben vier keer naar Pinkpop geweest en het weer was uitstekend. Het was eerder té warm dan dat het kutweer was. En dat met je vakantie... tja dat is alleen voor scholieren natuurlijk. Dat gaat dus voor een groot deel van de bezoekers niet op. Kortom dit voordeel slaat echt totaal nergens op!
Hmm... Nee, die vind ik absoluut niet knapper dan Nederlandse meisjes over het algemeen. Eerder een stuk lelijker dus dat is een nadeel.
- Geen Jan Smits die roept: ‘Drink niet teveel bier’(ZUCHT)
Haha tja ach ik irriteer me daar niet aan hoor maar kan begrijpen dat anderen dat wel doen. Overigens zegt hij dat volgens mij niet maar zegt die altijd dat je genoeg moet drinken, maar dan wel water.
- Veel meer dance&hiphop
Dit is absoluut een nadeel! Doe mij maar helemaal niks van deze beide muziekstromingen!
- Een mainstage-act samen met tent-act (mocht Mettalica komen, heb ik geen zin om daar 2 uur naar te kijken, dan kan ik gaan dansen)
Dat is zowel een voordeel als een nadeel (OH EN HET IS METALLICA! GEEN TWEE TTTTT's). Als er twee acts tegelijk zijn die je wilt zien is het absoluut een nadeel. Is er een crapact op het hoofdpodium van PP heb je inderdaad geen andere muzikale keus. Wel kan je natuurlijk gewoon ff lekker chillen en of wat eten.
Kortom jou voordelen zijn voor jouw voordelen en dat hoeft absoluut niet iedereen zo te ervaren!