Wat vinden jullie dan beter op Werchter dan op Pinkpop? Ben eenmaal op Werchter geweest ….. stond toen op een camping waar, op een pisbak en een koffietent na, geen enkele faciliteit aanwezig was. Op Pinkpop is dit toch echt anders …..
Wat een onzin! Ik sta altijd op C3, daar heb je naast internet zelfs tv's, laptops, XBOX'en en dit jaar ook nog een soort super-game computer ofzoo. Ik maak alleen van de gratis wifi gebruik, maar zegt genoeg over de aanwezige luxe. Je hebt bijvoorbeeld ook een elektrische pomp en de douches zijn uitstekend.
De campings van Pinkpop kan ik niet over oordelen, ik ben in 2008, 2009 en 2011 steeds op een betaalcamping geweest (De Watermolen), maar ik weet wel dat campings van RW gewoon prima zijn.
De waslijst aan voordelen aan RW ten opzichte van PP is lang:
- 4 dagen ipv 3
- Betere line-up
- Meer acts op één dag
- Programma gaat tot 02:30 door
- Beter voedsel
- Jupiler <3
- In de zomer dus ik heb dan altijd al vakantie, en t weer is op RW twee keer goed geweest, op Pinkpop meestal beroert
- Vlaamse meisjes <3
- Geen Jan Smits die roept: 'Drink niet teveel bier'(ZUCHT)
- Veel meer dance&hiphop
- Een mainstage-act samen met tent-act (mocht Mettalica komen, heb ik geen zin om daar 2 uur naar te kijken, dan kan ik gaan dansen)
MAAR Pinkpop heeft één ding wat Werchter niet heeft, en dat is een hele speciale sfeer. Ik weet niet wat dat is, maar Pinkpop is t festival waar ik altijd heen wou, en waar ik mijn eerste optredens heb gezien. Daarom hoop ik zo op een goede line-up met veel verschil ten op zichte van RW, want ik wil echt weer gaan!